Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בניסאן שלי, הבקרה של חלונות החשמל האחוריים קצת "משוגעת". לפעמים אחד החלונות עולה או יורד

באופן עצמאי (אבל מגיב גם לפקודות מהכפתור!) - לפעמים עולה - יורד - עולה - יורד, ולפעמים

(לרוב) לא זז. ההתנהגות זהה מהכפתור שאצל הנהג ומהכפתור בדלת האחורית. הבעייה קיימת

בשתי הדלתות.

אין במכונית "מרים חלונות" מהאזעקה.

 

שאלות:

האם זו "מחלה" מוכרת בסאני (כבר פגשתי שני בעלי סאני לשעבר, ולשניהם היתה בעייה כזו)?

האם ביחידת הבקרה יש אלקטרוניקה כלשהי, או רק מפסקים, כמו שהייתי מצפה? העובדה שהמפסקים

עובדים גם כשהחלון "משתגע" רומז שכן.

הניסאן די נדירה בפירוקיות - מישהו מכיר פירוקיה בה יש כזו ניסאן?

האם יחידת הבקרה (אני מניח שזו היחידה שבדלת הנהג) משותפת לעוד יפניות?

 

תודה!

:turn-l:
פורסם

האם ה"קפיציות" של המתגים כולם , גם בסט של ה4 הראשי הקדמי וגם בכל הבודדים האחרים תקין, וחזק, ולא רופפים?

כלומר מצב שלא נוגעים זה אמצע והוא ממש אמצע בכולם ולא רופף לכאן או לכאן ומרגישים קפיציות איתנה בהחזרת המתג לאחר לחיצה למקום הרגיל שלו (ל"ניוטרל שלו")

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

היי

ברשותי ניסאן סאני מהסוג שיש לך.

הבעיה מוכרת מאוד.

יש שתי אפשרויות לבעיה .

או שהלוח פיקוד הראשי מקצר או שכל אחד מהמספקים שבדלתות מקצר.

אם יש חלון אחד שעובד תקין תוכל לקחת את המספק שלו לדלת עם הבעיה.

אם הבעיה נמשכת בחלון הזה הבעיה בלוח ראשי.

אם הבעיה מסתדרת בעיה במפסק של החלון.

המפסק הזה הוא עם ממסר פנימי .וניתן להחליף בין המפסקים של שלושת הדלתות של הנוסעים .

ממש ממש קל לבודד את הבעיה אם תצטרך עזרה יותר ברורה תפני בפרטי.

לגבי חלקי חילוף.

מעגל ראשי מאוד קשה למצוא בפירוק וחדש עולה כ800 שקל לפני מע"מ

לעומת זאת לשאר החלונות ניתן למצוא בפירוקיה תמורת כ50 שקל ליחידה.

אבל כמובן אין אחריות.

ממליץ להגיע לפירוקיה עם החלק הלא תקין מנותק ולחבר את החליפי. עובד תקין סע לשלום.

מניסיון הבעיה היא בדלתות ולא בלוח פיקוד.

בלוח פיקוד התקלה הנפוצה היא שאוטומט של חלון נהג לא אוטומטי.

שבת שלום מקווה שעזרתי

פורסם

תודה רבה, technet.

 

אני אנסה את מה שהצעת. הבעייה התחילה בחלון אחורי ימני, "התפשטה" לאחורי שמאלי, אבל

 

קדמי ימני עדיין תקין - ככה שיש לי מה להצליב.

 

אגב, גם כפתור "אוטומט" לא עובד כאוטומט - אבל זה לא מטריד אותי.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...