Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נו אבל מה הקשר בין מחט לתחת?

הדיון כאן הוא על רוח האנטי בפורום בנוגע לשיפורים, לא על אנשים עם חסכים של תשומת לב!

ואם יש כמה אהבלים שמסתובבים בכרמיאל כדי לעשות דאווינים על הבחורות הכרמיאליות (מה שאגב אומר לך משהו לגבי הבחורות הכרמיאליות... כנראה שזה עובד עליהן אחרת התופעה לא הייתה ממשיכה..), איך זה קשור לבחור שרצה להרכיב פילטר פתוח וקיבל שלל תגובות ציניות ולא קשורות מחברי הפורום?!

 

מוטי

רוצה לדעת איך זה קשור לאותו בחור שרוצה להתקין פילטר פתוח?

יש שאלות של אנשים רציניים שבהחלט ראויות לתגובות רציניות, אבל,

רוב השאלות על פילטר פתוח, נשאלות בצורה הזאת:

 

 

"חחחחחח יש לי פיאט אונו, אני רוצה להתקין לה פילטר פתוח כזה שיעשה רעש, אבל הפילטר לא עושה מספיק רעש, חשבתי לחורר את האגזוז כדי שיתן יותר רעש, תודה אחים שלי"

 

מה תגיד לבחור כזה?

 

אם בחור רציני שואל שאלה בצורה אנושית, וללא "אחים שלי דודים שלי", הוא בהחלט ראוי לקבל תגובה רצינית.

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מרביץ לעצמי שרק עכשיו ראיתי את השרשור הזה.

 

אני רכשתי רכב לפני כחודש ואני מעוניין לשפר אותו.

80% מהתגובות הן - תשאיר את הרכב מקורי. לא רוצה להשאיר מקורי, אמנם זה רכב אספנות אבל אין חוק שאומר שרכב אספנות צריך לנסוע כמו קלנועית.

תשמור על מקוריות כי הערך יורד, מי חושב על ערך, קניתי רכב בשבילי, לא בשביל הבעלים הבאים - שאני מקווה שלא יהיו.

 

יש אווירת אנטי בארץ.

 

שמר מוטי ויאשה, גם אתה ליביו, מילים שצריך לעגן בראש של כל מטומטם.

גם לי נמאס לנסוע אחרי מכוניות של איזה קאקר עם אור ערפל אחורי, להעיר לו ברמזור והוא עונה לי שהוא יודע, זה בכוונה דולק.

 

אני לא נוהג בלי מוזיקה אלא אם אני ממש עצבני. אני מכבד את הזולת בכך שבסביבת מגורים אני מנמיך וכשזה לא מפריע לאף אחד אז חופשי, כנל לגביי צפצופים ואורות.

 

ולחוצפנים שחושבים שהם יכולים לחרבן על אנשים כמוני אני אזיין את הצורה, אני ממלא את חובותי ודורש את זכויותי ואין מניאק שלא יתן לי את המגיע לי.

 

ולגבי סטיגמות - מספיק לשמוע את השיר מראת פלאים של דני ליטני כדי לפתוח את הראש:

 

לשוטרים אני פושע, לפושעים אני שוטר

איך כל אחד רואה בי איש אחר

haters will hate

פורסם

בנצי, אם הרכב המדובר הוא זה שמופיע בתמונה של הסימלון שלך, צריך להוציא חוק שחובה לשפר אותו!

רכב עם כזה פוטנציאל, לא לשפר אותו זה כמעט בגדר פשע.

 

מוטי

פורסם

מוטי אתה לא טורח לחינם כלל וכלל, אני מזמן הפסקתי להגיב בשירשורי "כדאי לי לשים את הסעפת הזאת עם הפילטר הזה" בגלל אותם קנאים או חסרי יכולות שאינם יכולים להשרות לעצמם ומורידים את כל השאר מהעץ.

 

הרכב שלי משופר, לצורך העניין יש לי מנוע ששווה הרבה מאוד כסף (כמעט כמו פרוייקט טורבו) ונותן לי עוד (רק) 18 כ"ס (נתוני יצרן), על המנוע הזה יש לי פורטינג ויחס דחיסה, עם זאת אני נוסע עם ראם אייר של סימוטה ששווה עוד לא מעט כסף, בולמים של קוני, ברקסים של ברמבו והיד עוד נטוייה (אפרופו הזמנתי קוייקשיפט וכנראה שקפיצים יהיו הדבר הבא).

 

אני לא מתייעץ כאן עם אף אחד. לא מבקש צידוקים למעשים שלי, אני אוהב את מה שאני עושה ואני לא מפריע לאף אחד. אם למישהו יש בעייה עם זה הוא יכול לפנות אלי בצינורות המקובלים, אני אתן לו את התייחסותי המלאה.

 

בנוסף על כל זה יש לי מערכת ששווה הרבה כסף שגם בה אני רואה כשיפור, לא מפריע לאף אחד ומי שלא אוהב לשמוע מטאליקה באמצע הלילה, אני לא מכריח אותו ע"י הגברת הווליום למשהו שמושך יותר מדי תשומת לב מבחורות כרמיאליות.

 

רוח הפורום בנוגע לשיפורים השתנתה המון ולא רק בגלל אותם אנטיגוניסטים שרואים בשיפור כמשהו שאין להם יכולות להשיגו, אלא גם בגלל אותם חברים שאין להם מושג מה זה ובטוחים שזה עושה רעש חזק מדי שלא לצורך.

 

אנחנו כאן,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

העניין עם הבחורות הכרמיאליות עובד, ראיתי במו עיני.

i wonder why

 

הבעיה שזה כל פעם גורם לי לתלוש עוד שערות כשאני רואה את זה.

פורסם
בנצי, אם הרכב המדובר הוא זה שמופיע בתמונה של הסימלון שלך, צריך להוציא חוק שחובה לשפר אותו!

רכב עם כזה פוטנציאל, לא לשפר אותו זה כמעט בגדר פשע.

 

מוטי

 

הללויה

זה עושה מצב רוח, עוד בן-אדם שמעריך את הפוטנציאל של האסקורט.

ומכיוון שהמנוע החליט לשבוק, ז"א לוותר על צילנדר אחד, אז האטרף מתחיל כבר השבוע.

והנה תמונות לשטוף את העיניים, איך אסקורט יכולה להיות ועד כמה הבסיס שלי טוב.

תודה.

 

וקל לנחש איזו שלי תמונות

Mk1_dk2.jpg

escort11111.jpg

MeinHundeknochen2.jpg

haters will hate

פורסם
מזל טוב אופיר, תודה.

 

הג'וקר האמיתי הצליח להחטיא לגמרי את רוח הדברים שלי - הנה עוד פעם אתה נתפס למשהו לא ברור ולא מבין את העומד מולך.

יש אנשים שאוהבים לשפר את מכלולי הרכב המכאניים.

יש אנשים שאוהבים לשפר את מערכת הסטריאו של הרכב.

יש אנשים שאוהבים להדביק מדבקות וספויילרים על האוטו מכל הכיוונים.

יש מוצרים כדי שכל אותם האנשים האלה יהיו מרוצים ויימצאו את מבוקשם, בין אם בודי קיטים, בין אם מערכות בלימה, מנוע וכו'...

 

כולם לגיטימיים בעיניי, גם ההוא שרוצה להדביק על האוטו מדבקות וספויילרים מכל כיוון אפשרי.

למה?

כי זה האוטו שלו!

אין לישום בעיה עם זה שישים מדבקות כמה שהוא רוצה . יש כאן אי הבנה , יש לי בעיה עם אלו ששמים מדבקות במקומות כאלו שאין שום אפשרות שיראו את הרכבים מסביבם בכביש וכנ"ל כל התגובה שלי

בנאדם חופשי לעשות עם האוטו שלו מה שבא לו ואם אתה לא אוהב את הספויילרים שלו? זבש"ך!

אם הוא מפריע לציבור עם מוזיקה רועמת בשתיים בלילה זה כבר עניין אחר, אבל אם הבנאדם נוהג עם מוזיקה במקום בו הוא לא מפריע לאף אחד? שיהיה לו לבריאות.

לא. אמת שיהנה בכיף כשמותר

המשמעות היא שאתה פשוט לא מבין מה הבנאדם אוהב.

יש כאלה שאוהבים לדים ומדבקות, ואתה לא זה שקובע מה הבנאדם יאהב, ואם הפוזה של אוטו שנראה כמו איזה פאקינג תוכי עושה לו את זה, שייהנה.

לשנות את חיצוניות הרכב זה לא לדרוש תשומת לב, זה לעשות מה שלדעתך הופך את האוטו ליפה יותר.

לדעתי גלגלים גדולים זה דבר מכוער, לדעת מישהו אחר זה דבר יפה... שיעשה מה שהוא רוצה עם האוטו שלו, מבחינתו זה כן שיפור ולא אני או אתה יהיו אלו שיגידו אחרת.

אם טרחת להדגיש את זה בפונט מוגדל ואדום כנראה שזה מעצבן אותך ממש... אני מציע סדנא להתמודדות עם כעסים כטיפול פסיכולוגי מתון שישחרר אותך מהבעיה הרגשית שיש לך עם אנשים שלא חולקים את דעתך.

 

מוטי

ע"מ שלא יובן אחרת - אנני כועס על מדבקות ולא על שום דבר אני כועס על תרבות של אנשים שהמדבקות שלהם מפריעות להם לראות אותי בכביש והוא נכנס בי , על תרבות שהסאבים שלך מפציצים את כל השכונה באמצע הלילה , על אדם שמשפר מנוע ולא משפר בלמים ואח"כ כשאני עוצר בירוק מהבהב אין לו יכולת לעצור והוא נכנס בי מאחורה !!!, ואדם כזה הוא אדם לא חושב!!! ולא אני לא קורא לזה שיפורים.

ואני אשמח אם אדם יצבע את מכוניתו באייר בראש ויתכן ואשאל איך אני יכול לעשות, ואשמח לשמוע מערכת פצצתית בתנאי שתסגור את החלון ולא תפוצץ את כל השכונה וגם את הבגאז' שלך (מה שמוכיח שלא הסאונד משנה לך אלה הפוזה ) ,אבל העובדה היא שכול אלו שדיברו בעד שיפורי יופי בתרד הזה גם אמרו בצורה בוטה יותר או פחות שעל הז**ן ולכן אמרתי מה שאמרתי . ואם אתה חושב שלהתרגז על אלימות מרומזת או לא צריך פסיכולוג אזי אני חולק עליך.

ואני מקווה שלא תקבל את זה כנגד מה שאמרת כי זו לא היתה כוונתי

ושיהיה לכולנו לילה טוב ויום נעים ושיפורים מכול הסוגים רק בלי אלימות כלפי אחרים בשיפורים שלך.

בברכה יהודה


×
×
  • תוכן חדש...