Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולסיכום - הבנתי אותך.

אני נאיבי בזה שאני מעוניין לתקן את המציאות העקומה שאתה זה שחי בה, זו שמנעה ממך לקבל חינוך מוטורי מראש.

המציאות הזו שבגלל שהיא כ"כ דפוקה, אפילו שכבר יש חוק נהיגה ספורטיבית (עוד המצאה ישראלית עקומה.. צריך לחוקק כדי שאפשר יהיה לנהוג) לך אסור לעשות כלום איתו עד שאין לך מכונית מירוץ פרטית שחוץ מלהתחרות אתה לא יכול לעשות איתה כלום..

אני זה שמנסה לעורר את המודעות ולפתוח את העיניים ולפתח תרבות.

 

עכשיו תחשוב טוב טוב על הציטוט הכל מטופש הזה שכתבת ותגיד לי מי מבינינו הנאיבי ומי מבינינו אטום כמו סלע וצר אופקים כמו חפרפרת עיוורת.

 

:evil:

 

מוטי

ברגע שתבין שככל הנראה - הפורום הזה מרכז את רוב רובה קהיליית חובבי הרכב+ספורט מוטורי,

אתה תבין לבד שלא אני הוא האטום כמו סלע וצר אופקים כמו חפרפרת עיוורת מביננו.

כן מוטי - "אני ואתה נשנה את העולם"... אפילו המשורר לא האמין במילותיו אלו.

אשרי התמימות.

ולראייה - ראה לאן הדיון התדרדר.

אתה רוצה לומר לי שבן אדם ששם זיין על סביבתו ייטרח לשפר רכב ברמה גבוהה ושיישאר בטיחותי?

אותו בן אדם הוא אטום כמו נעל ואצלו שיפור נמדד בכמות רעש ולא בכ"ס, אחיזה,זוית גלגול וכו'.

לכל היותר הוא ישים על המאהששראלי שלו ג'אנט 18" (מאהששראלי - כי הוא מבין עניין...), אגזוז הכי פשוט שיש עם אחלה ניקלים בקצה ויקדח חור באמצע הדוד בשביל רעש.

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמח מאוד שהצחקתי אותך.

 

אם תברר לכמה משתמשים בפורום הזה יש יוזרים גם בפורומים נוספים תגלה, ככל הנראה, שיש חפיפה רבה.

פורסם
קודם כל אני בחורה :evil: דבר שני, האחוז שאגזוז לחץ יפריע לי באמצע הלילה הוא די קטן יחסית לאחוז שמישהו ידליק מערכת ביתית בשעות הקטנות של הלילה או זוג שפתאום יתחשק לו לריב ושכל הרחוב ישמע...

 

קודם כל סליחה, לא שמתי לב. (אלכסנדרה זה השם? )

דבר שני למה לערב בין רעש שכנים לרעש רכבים, זה מפריע וזה מפריע. רק מה לשכנים אני יכול לעלות עליהם ולדבר איתם, מה גם שכנים בדר"כ שקטים כי שכונה היא שקטה (תמיד יש יוצא מין הכלל)

לגבי רכבים אין לי אפשרות כזאת, כי מדובר בדר"כ באנשים לא מהשכונה שסתם כך עוברים בדאווין שלהם בשביל להרשים. לדבר איתם אי אפשר כי הם באה הולכים. הדבר קורה במיוחד בלילות שישי וקיץ ואני מדבר על שעות לא סבירות בכלל של שתיים, שלוש בלילה. (זה לא שאני הולך לישון ב9 ואז זה מפריע, אני גם הולך לישון מאוחר) ותאמיני לי רעש של אגזוז נשמע כמו טנק מתחת לבית. זה גם תלוי איפה הבית נמצא.

ועוד פעם אין פה הכללות. יש ויש כל מקרה לגופו. יש כאלה שהרכיבו אגזוז ששומעים גירגור מנוע נעים באוזן בווליום סביר (אחלה סבבה לבריאות) אבל יש כאלה שאני לא מבין מה הם הרכיבו שם או האם יש להם אגזוז בכלל ואלה עוד בכוונה לוחצים על דוושת גז (זה פשוט מעצבן)

פורסם
שמח מאוד שהצחקתי אותך.

 

אם תברר לכמה משתמשים בפורום הזה יש יוזרים גם בפורומים נוספים תגלה, ככל הנראה, שיש חפיפה רבה.

דבר ראשון אני מכיר פורום שכמעט אף אחד מחבריו לא רשומים פה, או לפחות לא כותבים/קוראים פה, אבל זה פרט שולי

 

יש המון אנשים בתחום שבקושי יודעים מה זה אינטרנט, עם כל הכבוד לפורום עשית ממנו הרבה יותר ממה שהוא

פורסם

כן אלכסנדרה, זאת היתה רק דוגמא שמי שרוצה להפריע יפריע, ויש שכנים שגם אם תעלה ותעיר להם לא ממש יתחשבו בך..(באמצע צעקות גם לא כדאי לעלות...)הרעיון המרכזי היה שמי שרוצה להפריע יפריע, ואם הבעיה המרכזית בחיים שלך היא האגזוז בליל שישי, אז הלוואי על כולנו כאלו בעיות. שוב כל מה שרציתי לומר, זה שאם היתה יותר מודעות ולא האנטי הזה, היו יותר שיפורים חיובים...

פורסם
דבר ראשון אני מכיר פורום שכמעט אף אחד מחבריו לא רשומים פה, או לפחות לא כותבים/קוראים פה, אבל זה פרט שולי

 

אנחנו לא מצפים מחברי פורום המקרמה של בתיה עוזיאל להירשם ל-CF :idea:

פורסם

תגידו אתם רציניים???

 

מזה השטויות האלה??

 

אם בא לי לשים מדבקה על האוטו ולקרוא לזה שיפור מי אתם שתגידו לי שזה לא??

 

מי קבע שאתם יודעי-הכל-מחליטים-מה -טוב-מה-רע

 

אפשר לחשוב הטעם שלכם מעולה...משבחים בכל הזדמנות את ה106 "רעלי" ויורדים על ההונדה

 

להזכירכם על איזה אוטו נהג מנצח התחרות הראשונה במסלולים(הונדה 93...אבל ששששש אל תגידו לאף אחד..היא לא יודעת לפנות...!!)

 

מתי תבינו שערס זה לא רק בהונדה?ערס זה גם ברעלי וגם באימפרזה ובכל אוטו שיסע...מי שזכה הוא הנהג...לא האוטו...בדיוק כמו שאתם מכלילים...

 

אז מה? כל אחד עם הונדה הוא ערס וכל אחד עם פיז'ו הוא נהג מירוצים וותיק??

 

וידוי קטן- כמעט קניתי 205GTI אבל המצב שלה לא נראה לי ומצאתי מציאה...הונדה 91 במצב מעולה...אז זה שיש לי הונדה ישר עושה אותי ערס?? ואם הייתי קונה 205? ישר עושה אותי מבין??

 

מה אכפת להם אם אני אשים אגזוז?? ואם אימפרזה טורבו שמה זה בסדר?

 

הרעש שלה יותר חלש? יותר נעים לאוזן? תעשו טובה...

 

מאיפה באה החוצפה להגיד מה מותר לעשות באוטו ש-ל-י ומה לא?? אם אני רוצה לצבוע את המצת סיגריות לוורוד ולקרוא לזה שיפור אני אקרא לזה שיפור לא טוב לכם? מוזמנים ללכת לכל 4 הרוחות.

 

אפשר לחשוב כולם פה משופרים עם 1000 כ"ס וברקסים של בואינג לפי מיטב מעצבי האופנה...

 

סתיו,שלא מבין מאיפה החוצפה והאטימות.:bad-word:

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם
דבר ראשון אני מכיר פורום שכמעט אף אחד מחבריו לא רשומים פה, או לפחות לא כותבים/קוראים פה, אבל זה פרט שולי

 

יש המון אנשים בתחום שבקושי יודעים מה זה אינטרנט, עם כל הכבוד לפורום עשית ממנו הרבה יותר ממה שהוא

אתה יורק בבאר שממנה אתה שותה.

 

אני אישית שאבתי המון מידע מהפורום הזה,את האוטו שלי מצאתי דרך הפורום,חלקים לרכב מצאתי דרך הפורום,הכרתי אנשים עם רכב דומה לשלי שעזרו לי בשיפוץ הרכב בינהם גיא עם ה5 טורבו 2.

 

אל תשכח שכמה אירועי מוטוריקה גדולים התחילו מהודעה בפורום הזה.

 

נכון שאני לא מסכים לפעמים עם מדיניות המנהלים,אבל בכל זאת אל תגרע מכוחו של הפורום.

פורסם
ואם הבעיה המרכזית בחיים שלך היא האגזוז בליל שישי, אז הלוואי על כולנו כאלו בעיות.

 

תשמעי מכיוון שזה ,CARSFORUM אני מעלה פה בעיות שקשורות לרכבים. אכן לא חסר צרות אחרות בחיים מלבד רעש, רק מה אי אפשר לדון על זה פה. :-):-)

פורסם
או נהדר, נגעת בנקודה שחיכיתי לה - הסטיגמות.

זה ממשיך כמובן לאגף ה"משפרים" - לא שווה לשפר רכבים אטמוספריים.

לא שווה להרכיב טורבו על רכב אטמוספרי.

.

 

מוטי

סליחה על ההתערבות אבל מענין אותי לדעת האם מותר להוסיף מגדש טורבו למנוע אטמוספרי בארץ ? והאם זה אפשרי ? כשרציתי להרכיב מגדש למרצדס 220 דיזל , ויש לה בשנתון הבא מגדש , אמרו לי שזה בלתי אפשרי , ואי אפשר גם להחליף את המנוע למנוע מוגדש , הן מבחינת מקום והן מבחינה שזה לא יעבור רישוי

אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בכך . ואם זה אפשרי ועשו את זה בכמה זה יכול לעלות? בתודה מראש יהודה.

בברכה יהודה

פורסם
שמע , אני לא מכיר אותך אישית ולא יודע מי אתה , אבל בהודעה שלך יש צביעות מסויימת הייתי אומר ..

אויש נו באמת , עכשיו באמת תעשה לי טובה .

אתה מנסה להשמע יותר מידי מתחסד לטעמי . בוא אני יתן לך סיטואציה הפוכה ,

יש לך הונדה סיביק לצרוך העיניין , וקיבלתה אחלה מתנה מסבתא - 20K ש"ח .

מה היית בוחר? - ערכת טורבו מלאה? .. משהו שיתן לך גישה ל250 סוסים .

או ערכת אחיזה מלאה - צמיגים , בולמים , בלמים ומוטות? .. משהו שיתן לך טיפה יותר בטיחות ( וגם זה בספק )

וכניסה בקונוס לג'ימקאנה ב20 קמש יותר מהר?

 

אני מצטער שאני מתערב אך מנסיוני שלי ברגע שקיבלתי רשיון הלכתי במעט כספי לרכוש מכונית , ואני עם מה שנשאר לי לשיפורים קניתי סט של צמיגים יקרים , בסוף התברר שיש צמיגים יותר טובים אבל אנני יודע איך להבדיל אז אני לא מנסה לקנות עוד פעם. אבל ברור לי שלפני שמתחילים לשפר כוח צריך לשפר אחיזה ורק אח"כ לעשות קוסמטיקה ושיפורי מנוע . וכל חובב אמיתי בנשמה יגיד לך את אותו דבר . אם אתה חושב אחרת אז אתה לא אוהב נהיגה אלה פוזה.

ואני מקווה שלא פגעתי אבל זה חייב להיאמר בברכה יהודה.

בברכה יהודה

פורסם

לדעתי הכל עניין של חינוך ולא שיפורים



אפילו שיפורים שנראים סתמיים או דביליים בעיניי יכולים להיות מעולים בעיני אחרים .

אין רע בלשים מדבקות וספויילרים אם זה מה שאתה אוהב .

הכל אפשרי ומותר לדעתי עד שאתה עובר קוו מסויים שבו אתה מפריע לאחרים בצורה בוטה ובלתי אפשרית !

מה רע במערכת טובה ברכב ? אחלה של דבר באמת, אם אתה נוסע מחוץ לעיר ושומע מוזיקה בווליום אז שיהיה לך לבריאות אם אתה בתוך העיר שומע מוזיקה אז סבבה, אם אתה נוסע בשכונות עם פול ווליום עם חלונות פתוחים - מה שפוגע באיכות הצליל אגב כך שאף אחד לא יבלבל לי את המוח שזה יותר טוב - אז הבן אדם חלאה ולא מתחשב באחרים !

אם אתה משפר את הרכב עד אין סוף ומשתגע איתו באיזה מקום נידח אז שיהיה לך לבריאות תיהנה ותלמד איך להשתלט על הרכב ואיך הוא מגיב, אם הבן אדם מתחיל להשתגע בשכונה ופוגע לי באוטו אז זה כבר שונה .

אם אתה עם חינוך טוב אז אתה בטוח תתחשב בזולת ובכלל דימוקרטיה זה שתעשה מה שבא לך כל עוד אתה לא פוגע באחרים , אני לא אומר שאסור לך להרכיב גבות או לשים מדבקות או כל דבר אחר זו זכותך לאהוב זכותי לאהוב או לא לאהוב אבל הכל בגבול מסויים , בגבול שבו אף אחד לא נפגע ממעשיך .

 

בקשר לשיפורים טכניים השתלות וכולה, נכון שיש המון כאלה שרק דואגים לשיפורי מנוע ובלי שום שיפור במערכות שאמורות לקבל חיזוקים לאור השינויי בכוח . אבל לכן אנשים מתייעצים ! בדרך כלל אנשים ששואלים בפורום רוצים לדעת ולהבין אחרת הם לא היו שואלים, יש כאלה שמקשיבים ויש כאלה ששמים זין , אף אחד לא יכול לדעת איזה בן אדם שאל ולכן התשובה הראוייה היא תשובה לשאלה עם הערה בקשר לדברים אחרים שהוא צריך לשים לב אליהם

 

חיצוני או פנימי , מפריע או לא מפריע, יפה או מגעיל , ערסי או אלגנטי זה לא משנה כל אחד והאהבה שלו לאוטו ! כל אחד מתעלס בצורה שונה ! כל אחד מפתח את האהבה שלו לאוטו בצורה שונה אבל דבר אחד בטוח אם הבן אדם מתנהג בצורה רואייה אז לאף אחד לא תהיה בעיה עם שיפורים .

 

וסתם הערת ביניים אני ערבי וגר באזור ערבי ולצערי תרבות הנהיגה ובכלל הכביש אצל ערבים דווקא יותר נחותה מרוב השאר, אבל כן יש כאלה שרוצים להבין יש כאלה ששואלים יש כאלה שלא דופקים חשבון ויש את המשפר בכפר כנא שבנה בניין בן 4 קומות מה"שיפורים" שלו שהם צ'יפ ל 205 רגילה 1400 שמוסיף לה 35 כ"ס ופילטר פתוח שמוסיף 10 כ"ס , בכלל יש כאלה שהם פשוט לא יודעים ! פשוט יוצאים פראיירים מתוך בורות ועל אלה אני באמת מרחם .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

TrueJoker: בארבע מילים: כן יירבו אנשים כמוך!

 

זו הגישה הרצוייה, ההגיונית והאחראית. מה לעשות אך במחוזותינו היא לא זו הנוהגת...

במקום זה יעדיפו לשים פנס ערפל ויכוונו אותו למעלה. לא רק שהוא לא יעשה מלאכתו, לא רק שבעת ערפל - הפעלתו תסנוור את נהג הרכב הוא בעצמו (ואת זה אותם "משפרים" לא יודעים) - הם יסעו איתו דולק בכביש החוף ב 2 בלילה ויסנוורו את אלו שבאים מולם.

עד שיום יבואו - והנהג שיסונוור יהיה נהג משאית ענקית... נראה אותם גברים הולכים איתו ראש בראש כשסכום המהירויות יהיה מעל 180 קמ"ש...

פורסם
אתה יורק בבאר שממנה אתה שותה.

 

אני אישית שאבתי המון מידע מהפורום הזה,את האוטו שלי מצאתי דרך הפורום,חלקים לרכב מצאתי דרך הפורום,הכרתי אנשים עם רכב דומה לשלי שעזרו לי בשיפוץ הרכב בינהם גיא עם ה5 טורבו 2.

 

אל תשכח שכמה אירועי מוטוריקה גדולים התחילו מהודעה בפורום הזה.

 

נכון שאני לא מסכים לפעמים עם מדיניות המנהלים,אבל בכל זאת אל תגרע מכוחו של הפורום.

אני לא יורק לשום באר, אתה פשוט נסחפת

לא אמרתי שום דבר רע על הפורום, אתה חולמת!


×
×
  • תוכן חדש...