Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי איך מזיק לך אם בן אדם שלטעמו מבחינה כספית או לא כפסית הכי משתלם או פשוט רוצה לשים גבות או מדבקה או מה שזה לא יהיה ?? כל עוד לא חותכים אותי בכביש מצידי שיעשה מה שבא לו גם אם זה להרכיב כנף של מטוס ואגזוזים של סמיטריילר.. (כל עוד הוא לא עובר בלילה מתחת לחלון). מי אתה שתשפוט את הבן אדם וכמו שנאמר כבר ועוד יאמר

על טעם וריח אין מה להתווכח . מבחינתך זה צמיגים ומבחינתו זה מדבקות.

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דרך אגב מנסיון כמובן שהענין תלוי במזומנים גרידא ולכן הגיוני ביותר אם בן אדם שבמצבו לא יכול לאשר קיט הנמכה ועוד שיפורים של יציבות וכו (כמו שבקרוב אני אשים באוטו פשע הקטן שלי) יתלהב וישים מדבקה של נו פיר .. שוב פעם אני לא מבין למה אתה עושה כל כך הרבה רעש

 

יש כאלה ישחפשו יופי ויש כאלה שיחפשו כוח ויש כאלה שקצרים בכסף

פורסם
אין לי על מה להרחיב בנושא כי לא ביצעתי שום שיפורים ולא מתכוון לבצע. אם יש כסף פנוי הוא הולך לדברים הכרחיים כמו צמיגים או החזקה שוטפת.

 

מוטי אני כתבתי מה הייתי עושה אם הייתי עוסק בשיפורים. במקום כל אותם דברים מגוחים ומזיקים שעושים פה אנשים.

אולי תסביר לי איך בדיוק גבות או מדבקה על חצי שמשמה קידמית משפרים את הרכבים?

או פנסי ערפל שאנשים מדליקים ביום או בלילה? כתבתי ואני חוזר שרוב "שיפורים" שעושים פה אנשים פשוט מזיקים.

תגיד לי למי מזיקים גבות? למי מזיקה המדבקה על השמשה? לך? אם כן אז אל תסתכל!
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אהה דרך אגב

 

אני מאלה שנוסעים עם אור ערפל בלילה כן גם כשאין ערפל

אני כבר מתנצל אם זה מפריע לך ה"שיפור" הזה

בקיצור בן אדם .. צא מהסרט שלך ..

פורסם

טוב , דיון זה לא...

 

אני מבין את מוטי רק שאני התייאשתי ממכם .

 

אין לי בעיה אם שמים מדבקות על האוטו . לפעמים זה קצת כואב לי בעין .

 

אבל אף אחד לא מחייב אותי להסתכל...

 

( חוץ מזה שלפעמים זה דיי מצחיק )

 

מה שכן , אני מעריך ( כמעט ) כל אחד שעושה משהו , אפילו אם זה קצת מגוחך , יותר ממי שיש לו כסף וקונה רכב "ספורט" מהחברה' .

 

למה ?

 

כי הוא עושה .

 

( זה תופס אצלי יותר ממי שיש לו כסף לקנות אוטו "מוכן" )

 

פנסי ערפל קידמיים לא מפריעים לי . אחוריים כן .

 

אבל אחוריים בד"כ לא מדליקים ( בד"כ )

 

מדבקה אחורית ? שישימו . לא מפריע לי .

 

מי שיש לו תרבות נהיגה ידאג להסתכל טוב וזה לא מה שימנע ממנו לראות את הרכב מאחוריו

 

דווקא רוב האנשים שמשתוללים הם אלו עם רכב הליסינג . ולא הילדים .

 

למה ?

 

כי הם צריכים לנסוע לאט שיראו אותם ברכב ה"ספורטיבי" שלהם...

 

להשתולל זה לאוו דווקא אם האוטו שלך מקושט אלא יותר אם קיבלת חינוך בבית !

 

( להשתולל זה לא נהיגה ספורטיבית - למאותגרים )

 

הרכב הראשון שלי היה סיאט מלגה 86' 1.2 עם מדבקות וקישוטים .

 

הרכב השני היה ביאנקי Y10 עם סאן רוף ומדבקות גדולות בצדדים

 

הרכב הלפני אחרון היה אריקה חמודה עם יחס הספק משקל מטומטם של 1:33 בערך...

 

אז אל תשפטו אנשים .

 

אלא אם אתם עשיתם משהו , עשיתם ?

 

טוב , אם אני אתחיל זה לא יגמר . ואני סתם אתעצבן וזה לא בריא בגילי .

 

מוטי , אני בעד לפתוח שרשור שיספר מה אנשים עשו ברכבם...

 

זה יספר קצת יותר על סוג האנשים .

 

וייתן יותר אור על הנושא לדעתי .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אתם שוכחים דבר חשוב מאוד.

 

רוב המשפרי מכוניות שאתם אומרים שנראות מגעיל הם ילדים, אנשים בגיל 17 עד איזה אמצע ה 20, האנשיםה אלה אוהבים מכוניות בדיוק כמוכם, הם רוצים גם אוטו שיראה מדהים וימשוך מבטים.

 

אבל.

 

להבדיל מאנשים מבוססים יותר מבוגרים אשר יכולים להרשות לקנות לעצמם את הג'אנט הכי יפה או הספויילר הכי יקר, פשוט בגלל שיש להם את הכסף.

האנשים שאתם מכנים ערסים משפרים פשוט את האוטו במסגרת התקציב, אגזוז רועש זול פי כמה וכמה וכמה מג'אנטים יפים , נורת לד על המכסה מנוע זולה פי כמה עשרות מספויילר מקורי ויקר.

 

מכון האפקט גורם לאוטו להראות ילדותי, אבל תבינו את מה שאני חותר אליו, כסף.

 

אם לכל אחד הייתה אותה כמות של מזומנים בכיס, לא היינו רואים את המכוניות המקושטות האלה.

 

יש לי לדים כחולים באוטו,לא אומר שאני פושע.

יש אנשים שמשתגעים כשהם נהוגים באוטו בלי מוזיקה, אני אחד מהם.

 

במקום לרדת על הקבוצה הזאתי של האנשים, תנסו להבין אותם קודם.

שמע אני מסכים עם רוב מה שכתבת,ועם הרבה דברים ששאר החברים כתבו.לפני הכל-הבהרה:

א נ י א ש כ נ ז י.לא ערס בשום צורה ודרך.להיפך-אפילו די חנון(חלום ילדות:להיות מדען...).אבל...:

גם אני שמתי שלט NO FEAR(שמשה אחורית,למעלה למעלה,קצת על המתכת,כדי שלא יפריע לשדה הראייה).

גם אני שמתי לדים כחולים(סגולים למעשה.בתוך ראש גולגולת.ואפילו לא ראו אותם כמעט גם בחושך,ככה שאף אחד לא יכול לטעון לסינוור מצידי).

גם אני שמתי מדבקות על האוטו(כאלה שאני אוהב,ובצידי הדלת-ללא הסתרת שדה הראייה).

גם לי היה רדיודיסק MP3 באוטו(בווליום די חלש-שאני אוכל לשמוע את התנועה והרעשים של האוטו).

ובערך בזה השיפורים הסתכמו.למה?VOLK אמר את זה הכי טוב-כסף .ואני לא זוכר מי עוד אמר,עניין החוק המוטורי.ואני אפרט.אם הייתה לי את האפשרות(סילוור סיוויק,לעיונך)הייתי לוקח את ערכת הבטיחות-בלמים,בלמזי"ם,מוטות,צמיגים,מערכת ציפצוף ברוורס למקרה של ילד או כלב מאחוריי בשעת רוורס(למקרה חרום בלבד,לפני רוורס אני תמיד מוודא 5 פעמים)-אגב רוורס,אזעקת רוורס יש לי,וכל מה שיכול לעזור לאוטו לנסוע יותר טוב ובטוח.שאני אדע שאם אני צריך להגיב מיידית,עם כל המטומטמים שיש על הכביש,שהחולייה החלשה תהייה אני ולא האוטו(הכוונה שאני מגיב כמו שצריך והאוטו מתפרק\בורח\לא עומד בעומס וכולי).בעניין החוק המוטורי,עדיין אי אפשר לעשות שום שיפור טוב בארץ בלי לחטוף מהשוטרים כי הנושא לא מפותח מספיק,וגם כי ייקח לחוק עצמו להתפתח משהוא כמו עשור עד לדרגה טובה כמו בחו"ל.ברור שאם היה לי הון תועפות הייתי משפר גם ביצועים,אבל מצד שני,אם היה לי הון,אין כל כך מה לשפר בהאמר...:wink:

והאמת המרה? השיפורים שאני מעדיף לעשות למראה החיצוני,נכנסים כולם לקטגורייה אחת-פחחות וצבע.אני עוזר לחבר טוב לתקן את האסקורט שלו מנזק של תאונה ישנה שלא ידענו ממנה עד שלא ניסינו לטפל בחלודה מסביבה...זה השיפור האהוב עליי.

לסיכום?-אני אוהב מכונית שנראית טוב.אני לא מתבייש להגיד,חופשי עוברות ליידי ערס-מובילים ואני מתלהב,חלקם נראות טוב לטעמי.אבל יש דברים מטומטמים לגמרי מבחינה פראקטית,שלמרות היופי אני לא אעשה,כמו הנמכה ובודי-קיט מונמך.איפה בדיוק אפשר לחנות בצורה שלא תגרום לרכב שעובר לשפשף את האוטו שלך?על המדרכה?-לא.צמוד למדרכה?-חלילה,הפלסטיק יידפק.וכולי.

כל אחד והטעם שלו ומה שהוא חושב שיפה.רק תשתדלו לא לפגוע בבטיחות עם כל השיפורים האלה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

למה בדיוק אתם מתכוונים שאתם אומרים שכל היום אתם רואים אנשים מפרפרים בשכונה וחותכים אחד את השני ועושים בלאגנים בכביש ??

למה אני לא רואה את הדברים האלה אף פעם ??

אולי כל זה נמצא בראש שלכם וזה בכלל לא דבר שכיח כבר היום (אלא אם כן אתם גרים בעיירה נידחת).

ולמה שבן אדם לא ישים מדבקות אם הוא רוצה ?

ולמה שבן אדם לא ישים טורבו ונייטרו אם הוא רוצה ?

ולמה שבן אדם לא ישים פנסי ערפל אם הוא רוצה ? (בתנאי שהם לא מסנוורים ,ורובם כאלה !)

 

שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ומה שמתאים לו לעשות ! אם זה יפה או לא יפה תשאירו בשבילו .

אם זה מסכן מישהו זה כבר סיפור אחר . רק למה שבן אדם ששינה במידה אחת את מידות הגלגלים ברכב או אחד שהתקין טורבו או אחד ששם חצאיות וריפודי עור יסכן את הסביבה יותר מנהג שלא יודע לנהוג או מנהג משוגע שלא נהנה מהשהייה על הכביש וגורם לעבירות תנועה או לסטלנים למניהם שבמקום לשפר מעשנים סמים ושותים אלכהל .

אין שום סיבה שתיגרם סכנה או נזק בכל שינוי כלשהו (הכל בפרופורציה) בשינוים ושיפורים כאלה ואחרים והגיע הזמן שהמדינה שלנו תתעורר ותלמד לקבל את העובדה הזאת !

הראש שלנו תמיד אומר : "מה שהייצרן שם זה הכי טוב "

זה נכון אומנם בחלק המקרים אך לפעמים שינויים באים להתאים את הרכב יותר לצרכיים האישיים של כל אחד כדי להקנות הנאה מהרכב והתאמה אישית בדיוק כמו בבגדים או כל דבר אחר .

ורכב הוא לא רק כלי תחבורה שנועד להעביר אותנו ממקום למקום. הוא הרבה מעבר !

JDM :twisted:

פורסם

תאמינו לי .. אין לי מושג מה יש לכם נגד ה"ערסים" כביכול שלכם ...

טוב אם היתם רוצים לחיות בעולם של פוקוס 1600 אוטומט אבל עם אחלה צמיגים ובלי מדבקות ואגזוז סטדרנטי .. שיהיה לכם בכיף .

אני ( ואני בטוח 1000% שאני לא יחיד כאן ) הייתי מעדיף לראות מידי פעם לאנסר יפה עם טמבונים וספויילרים ( כן כן מה ששמעתם ) ,

או שאולי איזה סיביק נחמדה - משופרת בטעם טוב ( אגזוזים , טמבונים , מדבקות ) .

לפעמים איזו אונו ירוקה מיוחדת ...

 

אתם יודעים מה?

אני אוהב את זה!

כי אני אוהב מכוניות ושיפורים .

 

אבל מי שמעדיף כל הזמן לראות פוקוסים ולאנטיסים .. אבל להתקרב ולראות שהיא נועלת מישלין הכי טובים שיש ,

שיהיה לו בכיף - לבריאות אני אומר.

 

מה אכפת לך אם הוא משתולל? שמור ממנו מרחק ולא יקרה לך כלום . ( ולעזזל הצביעות! )

 

 

זאת הדעה שלי .. אתם יכולים לקבל אותה או לא.

שחר.

פורסם

מה אכפת לך אם הוא משתולל? שמור ממנו מרחק ולא יקרה לך כלום . ( ולעזזל הצביעות! )

אני בעד שיפורים. כל עוד מי שמשפר יודע מה הוא עושה ולא מצפה שבגלל שהוא שם פילטר אוויר פתוח, צ'יפ ואגזוז זרימה חופשית ברכב אטמוספרי לא יצפה לשיפור עצום בכוח של המנוע.

 

מבחינת מראה, כל אחד מוזמן להשחית את האוטו שלו איך שבא לו :)

(על כל המכוניות שלי יש מדבקות, אמנם לא של נו-פיר וכאלה אלא של סופרמן).

 

מה אכפת לי אם הוא משתולל? בדיוק השבוע אדיוט ברנו מגאן סטנדרטית לחלוטין (ונהג חדש בתוכה) עשה דאווינים ודפק צלחת באמצע הרחוב. התוצאה? הוא דפק את הרכב של השכנים שלי דיי חזק.

 

אותו אחד בטח משתולל גם על איילון כשיש תנועה מסביב חותך על ימין ועל שמאל ומפריע לתנועה, ומסכן נהגים אחרים. (שבוע שעבר חבר סיפר לי בהתרגשות איך חתכה אותו וולוו על איילון, והעיפה רכב אחר על מעקה הבטיחות - הנהג אגב גבר בשנות ה-40 לחייו).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

חבל שהפכתם את הדיון הזה לויכוח סתמי על חלונות כהים וניאונים.

 

אני לא חושב שמוטי התכוון לסוג גזה של דיון שכפתח את השירשור.

 

סה"כ אנחנו חיים במדינה שקיט יניקת אויר קר+אגזוז זרימה חופשית הופכת אותנו לעבריינים או שינוי מידת צמיג לגודל שיתן לנו שיפור אחיזה הופכת אותנו למסוכנים לסביבה,מספיק אנחנו אוכלים חרא מהממסד אנחנו לא צריכים אנשים "מתוכנו" שגם יהיו נגדנו,מי שחושב שאנחנו צריכים לנהוג במכוניות אפורות ללא אופי אין לו מקום כחובב מוטוריקה ולא בפורום הזה.

 

אני אומר שמי שמחליט לעשות צעד קדימה,ולצאת מהבועה ולהחליט "להתפרע" ולשפר* את הליסינג 1600 שלו הרי זה מבורך.

 

*שיפור - מכאני/אחיזת כביש/אוירודינמיקה (לא מדבקות וניאונים).

פורסם
אני ( ואני בטוח 1000% שאני לא יחיד כאן ) הייתי מעדיף לראות מידי פעם לאנסר יפה עם טמבונים וספויילרים ( כן כן מה ששמעתם ) ,

או שאולי איזה סיביק נחמדה - משופרת בטעם טוב ( אגזוזים , טמבונים , מדבקות ) .

לפעמים איזו אונו ירוקה מיוחדת ...

 

אתם יודעים מה?

אני אוהב את זה!

כי אני אוהב מכוניות ושיפורים .

זה כי אתה סוטה

 

זאת הדעה שלי .. אתם יכולים לקבל אותה או לא.

נכון . וזו זכותך .

 

אני בעד שיפורים. כל עוד מי שמשפר יודע מה הוא עושה ולא מצפה שבגלל שהוא שם פילטר אוויר פתוח, צ'יפ ואגזוז זרימה חופשית ברכב אטמוספרי לא יצפה לשיפור עצום בכוח של המנוע.

מה איכפת לך אם הוא ידע או לא ?

 

שיעשה מה בזין שלו .

 

הבעיה היא ב"כל עוד" שיש לך במשפט..

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

הבעיה היא ב"כל עוד" שיש לך במשפט..

יודע מה? אני לוקח אותו בחזרה. צודק.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
אהה דרך אגב

 

אני מאלה שנוסעים עם אור ערפל בלילה כן גם כשאין ערפל

אני כבר מתנצל אם זה מפריע לך ה"שיפור" הזה

בקיצור בן אדם .. צא מהסרט שלך ..

לי מפריע ה"שיפור" האדיוטי הזה.

 

והוא עלול להפריע גם לך.

 

כי אני אסתנוור מהאור של פנסי הערפל שלך - ועשוי להיכנס בך "בטעות".

 

תכבה. זה לא תורם. רק מפריע.

פורסם

פנסי ערפל אמיתיים לא אמורים לסנוור,לי ברנו יש פנסי ערפל צהובים מקוריים,הם לא מסנוורים כלל וכלל .

 

ולמה לעזאזל התקנת "פנסי ערפל" מסווג כשיפור?!

פורסם
(כל עוד הוא לא עובר בלילה מתחת לחלון).
נו ומה אני כתבתי בהודעות קודמות?

 

"כן איכפת לי שמישהו הדביק גבות, כי כאשר הוא מדליק אורות לא רואים אותו

כן איכפת לי שמישהו הדביק מדבקה על חצי שמשה קידמית (אם זה לא ברור), כי הוא לא רואה אותי בכביש

כן איכפת לי שמישהו הדליק פנסי ערפל קידמיים (אם זה לא ברור) באמצע יום (או לילה), כי זה מסנוור אותי,

כן איכפת לי שמישהו שם אגזוז מרעיש (שנשמע כמו F15), כי זה מעיר אותי בלילה"

 

תגיד אתה מסוגל לקרוא הודעות קודמות לפני שתגיב? קצת הבנת נקראה...

 

כתבתי גם את זה "אתה רוצה להוסיף לאוטו חצאיות, לשים באוטו שטחים (כאילו אלומניום), לשים מערכת טובה לשים אור נאון באוטו, בבקשה תעשה את זה רק שזה לא יפריע לשאר אנשים."

 

ועוד דבר מתי תבינו שאני לא מדבר על יופי, אני מדבר על בטיחות. כל דבר שלא פוגע בבטיחות ולפי דעתכם יפה/משפר מבורך. כמו שאומרים על טעם וריח....

 

 

MITSUBUSHI RULES גם לך כדאי לקרוא הודעות קודמות בו יש הסבר למה זה מפריע לי, לפני שאתה מגיב.

רק שתדע אם מדביקים גבות רחבות על פנס זה חוסם עלומת אור. תעשה בדיקה לפני ואחרי ותראה שאני צודק.


×
×
  • תוכן חדש...