Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכבת תרמוסטט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הרכבתי השבוע טרמוסטט חדש (לא היה קיים קודם) לרגל החורף הבא עלינו לטובה, השאלה היא האם בעת הסגירה אני צריך להשתמש בחומר אטימה כלשהו בנוף לגומיה הקיימת, אני שואל זאת כי כאשר פתחתי את שני הברגים שמחברים את צינור המים ליציאה מהמנוע בנוסף לגומיה היה שם מין חומר ורוד דמוי סיליקון ששימש כנראה כאטם.

 

תודה לעונים...

פורסם

אין צורך בשום חומר אטימה כלשהו בסיאט,יש להחליף גומיה חדשה בלבד כדברי שמר!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום,

 

כפי שכבר כתבו לך לא צריך חומר אטימה.

אבל בדוק היטב האם תושבת הטרמוסטט שלמה ואין פגמים במקום שבו יושב האטם.

ייתכן שהיתה בעיה באטימה כתוצאה מקורוזיה באזור האטימה, אז מישהו הוסיף חומר אטימה סיליקוני.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם עסקנו בתרמוסטט:

 

כמה עולה טרמוסטט לפיאט אונו 93', והאם יש דרך "ביתית" לזהות תרמוסטט תפוס במצב פתוח לפני שניגשים למוסך?

קראתי שיש 2 צינורות של הרדיאטור שצריכים להיות חמים או משהו כזה. מישהו מוכן לשפוך קצת או על הנושא?

תודה מראש..

פורסם

מרק 10 בסיאט איביזה , בית הטרמוססט עשוי מפלסטיק כך שאין סיכוי לקורוזיה, אך יש סכוי לסדק!

לסטיו הסבר קצר על בדיקת תקינות טרמוסטט חיצונית ללא פרוק התרמוסטט מהרכב!

בעת הנעת מנוע קר, יש להתמקד בצינור המים העליון, אשר לאחר כ2 דקות עבודה אמור להיות קר יחסית לצינור מים תחתון, שאמור להיות פושר עד לחם!

עם פתיחת הטרמוסטט בהמשך, שני צינורות המים העליון והתחתון אמורים להיות חמים, בצורה שווה!

במקרה של תרמוסטט מבוטל, או תפוס במצב פתוח, שני צינורות המים , העליון והתחתון, יתחמו בצורה שווה ביחד באותו הזמן!

יש לציין שהבדיקה הזאת היא חלקית ואינה מדוייקת, אך נונת אינדיקצייה מספקת , על מנת לאבחן תקינות,

או חוסר בתרמוסטט, ללא פירוקו מהרכב!

זהו היה הסבר קצר על קצה המזלג, ויש להתייחס אליו בהתאם!

מיותר לציין שחוסר בתרמוסטט, יעלה את תצרוכת הדלק, והשמן, יגרום לשחיקה איטית אבל בטוחה של המנוע,יקטין נאת החימום הפנימי, בתא הנהג, וביטולו אסור בהחלט, בחורף ובקיץ גם יחד!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם בית הטרמוסטט מפלסטיק אז כדי לבדוק היטב הם הוא לא השתנה לנו ...כלומר התעוות והאטימה נפגעה.

 

אתה יכול לבדוק האם התרמוסטט תקין בדרך כפי שמוסברת בקובץ המצורף, הטמפ' המצויינת בקובץ היא עבור סובארו לגאסי.

thermostat.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

האם אני יכול לבדוק את תקינות הגומייה הישנה (שכבר מורכבת כרגע עם הטרמוסט החדש) ע"י נסיעה של כשבוע ואז לבדוק אם חסרים לי מים? או שבכל מקרה צריך לפתוח שוב ולהחליף גומייה כפי שצויין כאן קודם?

פורסם

שלום,

 

תמיד שמחליפים חלק שמורכב עליו אטם אזי יש להחליף את האטם אחרי פירוק והרכבה של החלק.

 

טובלים את האטם בנוזל קירור ומרכיבים אותו.

במידה ואין לך נזילה כרגע אז חבל לרוקן את נוזל הקירור ולהחליף את האטם.

קנה אטם חדש ובהזדמנות הראשונה שתטפל במערכת הקירור הרכב אטם חדש.

בדוק באור יום שאין שום סימני רטיבות מאזור התרמוסטט.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...