Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחרונה החל הרכב שלי פונטו ספייס 2003 מנוע 16 שסתומים לרעוד בסרק וכן התחושה היא שלרכב

אין כוח.

משיחות עם אנשים שנתקלו בבעיה דומה הבנתי שצריך לנסות ניקוי מצערת.

מישהו כאן עשה את זה אי פעם ברכב מהסוג הזה ?

ואם כן אני אשמח לשמוע המלצות וטיפים כי אני מתכוון לעשות את זה לבד.

פורסם

תקשיב, מקרה שלי קרה עם הפונטו:

ככה: בית מצערת שם אין יותר מידי סרטים איתו, להוריד פילטר ולנגב עם סמרטוט וספריי קרבורטורים.

מה שגרם אצלי לבעיה: מתח בסליל הצתה 2, שהיה מגיע לעיתים, משמע, המנוע היה עובד לסרוגין בצורה עגולה, לסרוגין על 2 בוכנות בלבד.

הוחלפו הסלילים 1ו-2 לחדשים, כי לא היה לנו מושג שזה המתח דפוק

התופעה חזרה, הוחלפו שוב הסלילים מחשש לפגם

ואח"כ עשו לצמה קצת חידוש וניקוי קונקטורים, עכשיו בסדר כבר 24 שעות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ניקוי בית מצערת בפונטו ספייס נעשה ע"י פירוק בית מצערת מהמנוע פירוק בית מצערת לגורמים ניקוי יסודי

של הפיח לאחר מכן כיוון מיוחד במיכשור מיוחד ו- upgrade עם סקנר

יש לבדוק פלגים חוטי הצתה או לבדוק צינורת ואקום

ינקו

פורסם

לא צריך להגזים... אם אין קפיצות גדולות מדי בסר"ק והמצערת יחסית בסדר אין צורך לפרק לגורמים המצערת ולנקותה... ברור שעדיף אבל אפשר לנסות תחילה רק ניקוי המצערת עצמה ביסודיות עד כמה שאפשר מבלי לפרקה!

מייק אם תצטרך עזרה דבר איתי בפרטי

פורסם

ינקו (אגב, אתה ינקו קרבורטורים או סתם ינקו ?)

בכל רכב רצוי לפרק מצערת ע"מ לקבל ניקוי יסודי יותר, זה ידוע לכל, השאלה היא האם אכן הבעיה אצל ידידנו היא במצערת

אצלי זה לא היה הבעיה בסופו של דבר, הייתה בעיה במייצב טורים (אנערף אם זה מנוע צעדים או לא), והבעיה שנכתבה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
מתחת לפילטר אוויר.

תנסה לנגב עם סמרטוט, אם תראה שיפור, תיגש לבעל מקצוע לעשות ניקוי מקצועי.

נכון.

אבל אם אני לא טועה אז ברכב הזה הבית מצערת "שוכבת" על הצד.

והגישה לא משהו.

פורסם

בפונטו 8 שסתומים הבית מצערת בא מלמעלה בצורה הכי פשוטה שיש.

ב16 שסתומים לעולם לא פרקתי, אז אינני יודע.

אם אינך יודע מה סוג המנוע שלך, אמור את נפחו ומספר סוסיו, ואז נדע :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...