Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיווט + - ל TX1005D


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תנסה לשחק אם כפתור שינוי פאזה ........

 

תנסה להפוך את הסאבים אם כוון כלפי פנים או תפתח את הבגז' ........... האם מרגישים שינוי ?

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה לא גישור. מה שרשום בספר זה גישור

תודה אחי אני אנסה לשחק אם משהו אחר שם....

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם
איך אתה יודע שחסרה עוצמה ???????? בדקת אותה ???

לפעמים האקוסטיקה של הרכב יכולה להשפיע על התדרים הנמוכים וכתוצאה מכך אתה תרגיש כאילו הסאב "חנוק "

האקוסטיקה ברכב היא בסדר..

והסאב לא נחנק .

בקיצור חברה אם אתם מגיעים מחר למפגש אני אשמח אם תעזרו לי שם

אולי אני באמת טועה במשהו .

אני אהיה אם שברולט קוואליר קופה בורדו אם המדבקות בצדדים של הרכב

זה מאוד יעזור לי ..

תודה לכם:-) :-) :-)

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

יש לציין דבר קטן אחד

במגברים של מונובלוק יש בדרך כלל שתי + ושתי - וזה לא אומר שהמגבר שני ערוצים

הפלוסים מחוברים ביחד בתוך המגבר וכך גם המינוסים וזה רק במידה ותרצה לחבר שני סאבים אז במקום לעשות חיבורים בחוטים מה שיכול לגרום לבעיות מחברים את השני סאבים לערוצים במגבר

אז תכלס לא משנה איזה + או איזה - אתה מחבר זה יעבוד אותו דבר

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם
יש לציין דבר קטן אחד

במגברים של מונובלוק יש בדרך כלל שתי + ושתי - וזה לא אומר שהמגבר שני ערוצים

הפלוסים מחוברים ביחד בתוך המגבר וכך גם המינוסים וזה רק במידה ותרצה לחבר שני סאבים אז במקום לעשות חיבורים בחוטים מה שיכול לגרום לבעיות מחברים את השני סאבים לערוצים במגבר

אז תכלס לא משנה איזה + או איזה - אתה מחבר זה יעבוד אותו דבר

תודה אחי

רק היום אני הבנתי את זה אחרי שפתחתי ספר של המגבר

קראתי אותו וראיתי ששני ערוצים הם מונו כל אחד שזה מיועד לשני סאבים

וזא לא שינה לי הבדל עוצמה בגישור שניסיתי היום

אז החזרתי לאותם ערוצים שהיו לי בהתחלה.

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

אז מה אתם אומרים .

 

בשביל שהמגבר יוציא 500 RMS :x

אני צריך לשים כבל 4 G ?

אלה שהיו במפגש איך הוא היה נשמע ? :roll:

אני הייתי בשברולט קוואליר אם הסאב אודיובאהן

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

תנסה את הדבר הזה

תשים את הסאב בבגאג' עם הסאב לכיוון חוץ ותרחיק אותו משהוא כמו 10 ס"מ מהדלת ותגיד מה קורה

אצלי זה עשה נפלאות

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery


×
×
  • תוכן חדש...