Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעבר שאלתי על צמיגים ומידות לאלמרה 2003, וקיבלתי המלצה ממוטי ל 205/55/15

בדקתי ב AUTODATA וגיליתי שהמקסימום שאני יכול לשים הוא 195/60/15 או 195/55/16 אבל אני לא בטוח שג'אנט 16 יעזור לי ( לא מחפש יופי). האם יש טעם לעבור מ 185/65/15 ל 195/60/15? אני בכל מקרה מחליף ג'אנטים ואם כבר, אז אולי אפשר לשנות מידה על הדרך.

במידה ואני מחליט ללכת על מידה שלא רשומה בתוכנה, יש אפשרות לאשר אותה? ואם לא מה הסיכונים הכרוכים בעניין (הורדה מהכביש?)

 

ועכשיו לעניין השמן הלא סגור... בתוכנה ישנה המלצה ל5W30 או 10W30 סינטטי מלא.

מה ההבדלים ביניהם, מה מומלץ יותר לאקלים בארץ?

אם יש לי כרגע שמן מינרלי פשוט, מה הפרוצדורה להחלפה לשמן סינטטי מלא, יש צורך בפלאשינג?

 

שבת שלום

מתן

פורסם
בעבר שאלתי על צמיגים ומידות לאלמרה 2003, וקיבלתי המלצה ממוטי ל 205/55/15

בדקתי ב AUTODATA וגיליתי שהמקסימום שאני יכול לשים הוא 195/60/15 או 195/55/16 אבל

אם יש לי כרגע שמן מינרלי פשוט, מה הפרוצדורה להחלפה לשמן סינטטי מלא, יש צורך בפלאשינג?

 

שבת שלום

מתן

שמן: מעבר משמן מינראלי לסינטטי מלא דורש שטיפה. יש אשר יחלקו עלי, אולם הרבה יצרני רכב מציינים זאת. לגבי הצמיגות , אין הבדל גדול .

צמיגים: מבלי להתייחס לסיבות שלך: הורדה גובה הצמיג והרחבתו שורש חישוק (ג'אנט) רחב יותר . זה עסק מדוייק לא נתון למישחק!! באשר לחוקיות , משרד התחבורה יענה לך על כך מבלי צורך להזדהות.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

בוקר,

 

לרכב כה חדש אין צורך לבצע פלשינג.

תעשה כמוני תמלא סינטטי מלא ולאחר 2000 קילומטר רוקן והחלף מסנן שמן ומלא שמן סינטטי מלא.

 

אני לא קראתי בשום מקום שיצרני הרכב או יצרני השמנים ממליצים לבצע פלשינג לפני מעבר משמן מינרלי לסינטטי מלא.

 

אכן כן , במוסך צ'מפיון לפי הוראות היצרן יש לבצע פלשינג,לצערי עד היום לא קיבלתי את הוראות היצרן שמנחות במדוייק מתי ולמה יש לבצע פלשינג (ככה מספרים).

איזה כייף לי :)

פורסם
שמן: מעבר משמן מינראלי לסינטטי מלא דורש שטיפה. יש אשר יחלקו עלי, אולם הרבה יצרני רכב מציינים זאת. לגבי הצמיגות , אין הבדל גדול .

 

> אני כרגע כמעט בטוח שיש לי במנוע מינרלי, לא סגור על הצמיגות...האוטו הגיע מליסינג וזה ידוע שהם הולכים רק על הכי זול שיש, האוטו עבר 31 אלף ק"מ - זה לא מסוכן לעשות לעשות פלאשינג?

ואם אפשר לקבל הערות, דגשים,אזהרות והמלצות לביצוע אני אשמח.

 

צמיגים: מבלי להתייחס לסיבות שלך: הורדה גובה הצמיג והרחבתו שורש חישוק (ג'אנט) רחב יותר . זה עסק מדוייק לא נתון למישחק!! באשר לחוקיות , משרד התחבורה יענה לך על כך מבלי צורך להזדהות.

 

>לפי מה שהבנתי שהם עובדים גם כן עם ה AUTO DATA, הבעיה שבמידות המותרות אני לא יכול למצוא צמיג ספורטיבי או לפחות צמיג עם תכונות טובות יותר משל צמיג ממוצע בשוק.

בכל מקרה איך אני פונה אל משרד התחבורה לברר לגבי החוקיות?

. . . . . . . . . .
פורסם
בוקר,

 

לרכב כה חדש אין צורך לבצע פלשינג.

תעשה כמוני תמלא סינטטי מלא ולאחר 2000 קילומטר רוקן והחלף מסנן שמן ומלא שמן סינטטי מלא.

QUOTE]

 

מרק אני לא בטוח שהבנתי אותך נכון. לרוקן את השמן המינרלי, למלות סינטטי מלא

ולאחר 2000 ק"מ להחליף פילטר שמן + ריקון ומילוי מחדש של שמן סינטטי מלא?

תודה

פורסם

אכן כן.ראה הסבר של חברת MOBIL יצרנית השמנים הגדולה מכולם (כמעט).

 

Do I need to flush my engine before switching to Mobil 1 Extended Performance? You do not need to flush your engine prior to changing to Mobil 1 Extended Performance

http://www.mobiloil.com/USA-English/MotorOil/Oils/Oils_FAQs.aspx#Mobil_1_Extended_Performance_FAQs4

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...