Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה CB


נמרוד רחמימוב
שימו לב! השרשור הזה בן 6095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תתחדש, ובהצלחה ביבוא!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"תרנגול"על פי רוב לא נוטף שמן ,זה מנוע דו-פעימתי.ערב טוב-זאב
צודק :oops: .

כתבתי תרנגול וחשבתי על ה-350 שהיה לי בעבר, דומה לזה, אבל לא כזה (זה B-31 מודל 1952):

BSA_R.jpg

ברק.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! אני שמח לראות שאתה מצטרף (חזרה) לרוכבי הדו גלגלים, ל CB750 מקום של כבוד גם בנוסטלגיה האישית שלי, לי לא היתה CB750 אך כשהתחלתי לרכב היה זה האופנוע היפני הפופולרי ביותר אצל החברים שרכבו איתי ולפני ה GS1000 של סוזוקי וה- Z או Z1R של קוואסקי (אגדה בפני עצמה..).

 

באותם שנים (תחילת שנות ה-80 וממש לפני ועם תחילת הייבוא של סוזוקי לישראל) שלטה הונדה בשוק האופנועים הישראלי (אופנועים יפנים) עם סדרת ה-CB בעיקר נפחי 175 200 (כזו היתה לי) 350 ו-750 . הונדה פופולרית אחרת היתה ה CX500 המיוחדת עם קירור מים וגל הינע ואמינות מעוררת התפעלות.

 

מבלי לפגוע באוהבי האופנועים הבריטים והגרמנים ששולטים בשוק "הקלאסי" בארץ,מתחילים לראות חזרה לאופנועים "אמיתיים" כלומר מרובעי צילינדרים יפניים משנות ה 70 וה 80 שאיתם היית יוצא לטיול בבוקר וחוזר בערב מבלי שבדרך היית צריך לפרק את האופנוע תוך עשיית אוברהול פחות או יותר ושהיוו את הבסיס לכל מה שאנו מכירים כיום בשוק האופנועים.

 

ואנא נמרוד,עדכן בפרטי ו"תלאות" הייבוא וה"גיור"

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההונדה CX 500 היה אופנוע הטורבו הראשון.

העלייה בהספק אכן היתה משמעותית-82 כ"ב במקום 50.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...או Z1R של קוואסקי (אגדה בפני עצמה..).

אחחחח, הזכרונות...

באותם שנים (תחילת שנות ה-80 וממש לפני ועם תחילת הייבוא של סוזוקי לישראל) שלטה הונדה בשוק האופנועים הישראלי (אופנועים יפנים) עם סדרת ה-CB בעיקר נפחי 175 200 (כזו היתה לי)...

ה-175 היה אכן נפוץ בארץ, אבל זה היה בעיקר CD (תמונה מצ"ב), לא CB. וזה היה בשנות ה-70. מסוף שנות ה-70 רוב הדגמים שהגיעו לארץ היו ה-CB400 "סופרדרים", ואחר כך CB900 בימי היבוא האישי העליזים.

הונדה פופולרית אחרת היתה ה CX500 המיוחדת עם קירור מים וגל הינע ואמינות מעוררת התפעלות.

בשנים הראשונות של הדגם, דווקא אמינות היתה הצד החלש. התכנון של מותחן שרשרת הטיימינג היה לקוי ולכן זכה הדגם לשם-החיבה Knock-knock, על שום הצליל מבשר-הרעות שהיה משמיע... הונדה הוציאה חלקים תחליפיים כדי לסדר את הבעיה ,שגם אני סבלתי ממנה. הבעיה היתה שכדי לתקן היה צריך להוציא מנוע. למיטב זכרוני הבעיה סודרה סופית רק משהו כמו ארבע שנים אחרי שהדגם יצא.

וואו. שני אופנועים שהיו לי מוזכרים בתגובה אחת...

 

טל

CD175a3_uk.jpg

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופנועים היפנים בהחלט נתנו מושג חדש למונח "אופנוענות"...

לא עוד אופנוע נוטף שמן שצריך טיפול ואחזקה של יד אוהבת ומיקצועית. כבר אז מיסתמנת ה"קריצה" לאנשים מהשורה שיכלו להחזיק אופנוע. לא צריך להיות מכונאי בכדי להחזיק אופנוע. לא צריך להקריב כל כך הרבה כדי להנות מאופנוע... האופנועים היפנים בהחלט שמו את חותמם על עולם האופנוענות והעלו בכמה דרגות את המונח "אופנוען"...

 

ההונדה CX 500 היה אופנוע הטורבו הראשון.

העלייה בהספק אכן היתה משמעותית-82 כ"ב במקום 50.

וגם "עליה" בביצועי האופנוע... ה"טורבו לאג" הידוע... הרבה מהאופנועים האילו וויתרו על התוספת בתמורה לשליטה יותר טובה בכלי... אולי כיום ניתן להרכיב טורבו יותר מיתקדם עם פחות "תופעות לוואי"...

 

אגב, מישהו מוכר אחד ;-)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
תיתחדש לך!!!

הCB באמת אחלה אופנוע... בארץ יצא לו שם של אופנוע "גבינה"... למה? היפנים עבדו בשיטה של סרט נע, דבר שלא היה מוכר בתעשיית האופנועים בכזו רמה.

למשל, כדי לחזק את הברגים של המיכסה שסתומים הם הישתמשו במברגת אימפקט ובירגי פח פשוטים (אם אני לא טועה אילו בירגי פיליפס).

כאשר אנשים בארץ ניסו ליפתוח אותם עם כלים "רגילים" הם "חרשו" את הברגים. הברגים פשוט נאכלו. עוד דבר מעניין, באותה תקופת "צנע" היה נהוג להחזיר את הברגים "המשומשים" למקום. ב CB היה צורך להחליף בחדש. כבר כאן מתחילה תיסמונת ה"חלק משקית" שמאופיינת כיום בכל תחום בחיים...

 

שוב, תיתחדש לך!!!!

ותירכב בזהירות, ושמור על הגב ;-)...

גילי

 

מצטער על ההקפצה, אך עליתי במקרה על נושא מעניין.

 

האם המידע הבא רלוונטי ומספק הסבר על הברגים היפנים?

 

 

http://www.sohc4.us/forums/index.php?topic=25918.0

 

מדובר שם על כך שהברגים היפנים למעשה אינם ברגי פיליפס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש

הסופרבייק הראשון, המסמר האחרון בארון המתים של תעשיית האופנועים האנגלית

לפחות 10 שנים אף אספן לא יזלזל ב CB750, הונדות 350 שני צילנדרים משנות ה 60, הקאווסקי 4 צילנדרים החל מ ה 900Z, וכל סדרת ה KH משולשי הבוכנות, ימהה RD מ ה 250 ועד ה 400

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין לגבי האופנוע הספציפי הזה לא רלוונטי- היה לדוקטור סיפור עצוב עם סוף טוב איתו, אבל את האופנוע כזה בסוף אין לו... לפחות, עדיין!:wink:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

well done.

as an owner of a japanese "battle ship" from the mid 70's (suzuki GS750) it is most recommended to replace the fork springs, especially if they are original and rear shocks.

from the picture it looks like the seat is not original and the exuast pipe vave been modified.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, תודה על הברכות, אבל השירשור הזה בן כמעט שנתיים!

 

בינתיים זרם הרבה בנזין בקרבורטור, ולסיפור היה המשך עצוב אבל סוף סביר. אח"כ קניתי הונדה אחרת, וגם עליה כבר הספקתי לעשות יותר מ 40K ק"מ....

 

שנה טובה,

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופס, לא שמתי לב לתאריכים.

אבל אם אי פעם יתחשק לך להביא דו"ג מארה"ב, אשמח לעזור כל זמן שאני גר כאן.

את שלי רכשתי כאן ואני מתכוון להביא אותו בבוא הזמן ארצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בי-ם ישנם שני CB750 במצב מושלם! שניהם אצל אספנים וחובבי אופנועים ידועים, האחד אצל ידידי יוני מיוני אופנועים מחכה בשקט עם הסירה התואמת לשנה הבאה, להפוך לאספנות! והשני מדהים ומיוחד אצל מנהל מוסך רמזור אמיר רדוץ, אופנוע שהיתה עליו כתבה בעבר באחד מגליונות מוטו, לשמחתי זכיתי לראות את שניהם, ושניהם ברמה לא מוכרת בארץ!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער על הבלאגן שעוררתי.

 

 

כוונתי היא לשאול על סוגי הברגים היחודיים להונדה והאם הת'רד הנ"ל רלוונטי ויכול לעזור לכל מי שנתקל בבעיה.

 

http://www.sohc4.us/forums/index.php?topic=25918.0

 

שנה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...