Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי היום נסיעה מאומצת ברחובות יפו הפקוקה ולפתע שום הילוך לא השתלב קשה כמו אבן

אז עצרתי את האוטו בצד כיביתי אותו והדלקתי שוב וזה חזר לעבוד.

יש למישהו מושג מה יכול לפתור את הבעיה? האם זה בעיה מוכרת בפולקסווגן פולו?

יש לציין שבלי שום קשר ההילוכים הולכים טיפה קשה....

 

תודה על העזרה

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם
אני לא רוצה להלחיץ אותך, אבל ככה התנהג הגיר באונו שלי לשעבר, לפני שמסר

נשמתו לבורא.

חחחח הוא לא נלחץ אבל התנפחו לו השרירים בראש...

תבדוק אם לקלץ בפולו יש קאבל או בוכנה שעובדת על שמן אם בוכנה אז הבוכנה דפוק אם קאבל תבדוק אם יש שמה רצ'יר כמו ברינו שמכוון את המתיחות של הקאבל .

תאמת אני לא כלכך זוכר אך זה הולך בפולו :-)

פורסם
חחחח הוא לא נלחץ אבל התנפחו לו השרירים בראש...

תבדוק אם לקלץ בפולו יש קאבל או בוכנה שעובדת על שמן אם בוכנה אז הבוכנה דפוק אם קאבל תבדוק אם יש שמה רצ'יר כמו ברינו שמכוון את המתיחות של הקאבל .

תאמת אני לא כלכך זוכר אך זה הולך בפולו :-)

צודק מאה אחוז.

ככה בדיוק היה אצלי כשהלכה משאבת קלאץ' (אם מדובר בקלאץ' הידראולי כמובן).

 

בכל מקרה, כנראה שמדובר בקלאץ' שלא מפריד טוב מסיבה זו או אחרת.

פורסם

חברים כל קודם תודה רבה על העזרה

 

אבל אני מוכרח לציין שהאוטו עם קילומטראז' נמוך של 60000

ולרוב הוא עובד טוב אך ההילוכים לפעמים מראים התנגדות...

יש למישהו מושג של סדר גודל של מחיר של תיקון של הדברים שהזכרתם?

 

החלפת קלאץ, בוכנה.....

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם
חברים כל קודם תודה רבה על העזרה

 

אבל אני מוכרח לציין שהאוטו עם קילומטראז' נמוך של 60000

ולרוב הוא עובד טוב אך ההילוכים לפעמים מראים התנגדות...

יש למישהו מושג של סדר גודל של מחיר של תיקון של הדברים שהזכרתם?

 

החלפת קלאץ, בוכנה.....

במוסך של צ'מפיון....מיליונים! יותר זול לקנות פולו חדשה :wink:

 

קודם כל צריך לדעת מה הבעיה.

קלאץ' שחוק?

משאבה מתה?

בוכנה SLAVE מאבדת לחץ?

 

או שתחכה למומחים האמיתיים של הפורום או שתגש למוסך.

פורסם
חחחח הוא לא נלחץ אבל התנפחו לו השרירים בראש...

תבדוק אם לקלץ בפולו יש קאבל או בוכנה שעובדת על שמן אם בוכנה אז הבוכנה דפוק אם קאבל תבדוק אם יש שמה רצ'יר כמו ברינו שמכוון את המתיחות של הקאבל .

תאמת אני לא כלכך זוכר אך זה הולך בפולו :-)

בפולו למיטב ידיעתי כבל הקלאץ' נמתח אוטומטית.

 

בקשר לבעיה עצמה, קשה לומר , צריך לקפוץ למוסך, רצוי אחד שכבר ראה כמה פולואים ומכיר את הסימפטומים.

 

שמעתי כבר על פולואים ששפכו גיר ב60 אלף , מצד שני, פרק הזמן שהקלאץ' יחזיק תלוי המון באופן הנהיגה.

 

הקלאץ' אצלי ברכב הוא מקורי , והרכב מתקרב ל140 אלף ק"מ...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לפני שבוע לקחתי פולו לבדיקה והייתה בדיוק אותה בעיה

כשהלכתי לחברה (צ'מפיון אור עקיבא) לקבל הצעה לתיקון נאמר לי שיש מנגנון פלסטיק שיושב ממש מתחת לידית ההילוכים וברגע שהוא נדפק יש את בעייה בשילוב הילוך

אז תבדוק את זה, החלק עולה 150 ש"ח בלבד

בהצלחה

פורסם

הייתה לי אותה בעייה עם האוטו שלי!דובר כאן על חלק פלסטי מתחת לידית ההילוכים,אצלי הוחלף החלק,אבל הייתי צריך לחזור 3 פעמים למוסך לעשות איזה כיוון כי גם לאחר מכן ההילוכים לא נכנסו,וההרגשה היא לא שההילוך לא נכנס בגיר עצמו, אלא "תקיעה" של איזה חלק מתחת למוט עצמו.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

באמת יש הרגשה במוט עצמו שלא מכניס טוב את ההילוך כאילו לא במסילה או מסילה לא רחבה מספיק תחושה כזאת אני יבדוק את הענין ויעדכן אותכם...

 

נקווה שזה יסתיים בהוצאה מינימלית :-)

 

(פולו 2000 צורה חדשה יותר)[

 

תודה לכם

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם

שלום חברים עדכון לגבי ההילוכים הקשים

הייתי היום במוסך מורשה פולקסווגן ואחרי שהתייבשתי במוסך מ7 בבוקר עד 12 בצהרים

הכניסו את הרכב בדקו העלו על הליפט וכולה גירזו ושימנו את המערכת ההילוכים (המוט ומתחת לרכב)

אמרו שהקלאץ' בסדר גמור ומפריד מצויין וההילוכים בסך הכל בסדר

אני מרגיש שיפור קל אבל לא יודע זה לא זה לא שיפור משמעותי יכול להיות זה פשוט

האופי של ההילוכים.

 

אם מישהו יכול להאיר את עיני לגבי אפשרויות אחרות אני ישמח לקבל.....

 

האם מישהו שמחזיק פולו מוכרת התופעה....

 

 

תודה מראש :smile:

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

×
×
  • תוכן חדש...