Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הY10שלי הייתה 1100 הזרקה,נראתה במצב נוסע לפני כמה חודשים בודדים...מעט מאוד כאלו שרדו עם השנים..נקראהY10LX I.E

אל תצפה למטוס קרבי.

נ.ב - אני מתגעגע!:mm_cry:

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

כרגע פורק מהרכב מה שלא צריך.

הגדרה מאוד פתוחה לפירושים... יש המון שטויות שאפשר לפרק באוטו שהוא עדיין יכול לסוע אחרי שמורידים אותן, וכשנגמרים החלקים שאפשר סתם לפרק ולזרוק אפשר להתחיל לעבוד על חלקים שצריכים להשאר בשביל להפוך אותם ליותר קלים.

ואני אשים קארבורטור כפול (איזה מתאים למנוע פייר 1000 סמ"ק)
נשמע כמו בזבוז זמן.. אין מה לשפר מנוע קטנטן שביום טוב מוציא שלושה כוחות חתול.. מה הוא יוציא אחרי השיפורים? ארבעה כוחות ארנב?

מנוע של אונו טורבו או משהו בסגנון יהווה שיפור ממשי.

 

מוטי

 

נ.ב: תצלם.

פורסם

מוטי

הכוונה כרגע זה לבנות את הרכב לפני המנוע ובזמן הזה גם לחפש מנוע בריא לרכב (זה מה שבעל הרכב רוצה ) ,

 

כפי הנראה אז הוא יביא את המנוע של הרגטה (ה-100 כ"ס ) ,

 

לגבי הצילומים אז אני רוצה רק שיש לי רק מצלמה דיגיטלית במצלמה ,בכל מקרה שיהיו הדברים הבאמת מענינים לצלם אז זה יצולם .

 

נ.ב

 

למה לא לשים קארבורטור כפול לבינתיים ?

+סעפת 4-1 ?-

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
למה לא לשים קארבורטור כפול לבינתיים ?

+סעפת 4-1 ?-

כי מבחינת הבדלי הביצועים של הרכב השיפור יהיה שווה ערך לדילוג על ארוחת הבוקר של הנוהג בו... בזבוז כסף מיותר.

תורידו משקל, הרבה משקל.. יהיה מעניין.

 

מוטי

×
×
  • תוכן חדש...