Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

הייתי היום בחלקי חילוף בצומת מסמיה ובני ראם ויש להם מגוון ענק של אונו ופונטו..אם אתם מחפשים חלקים לאונו כדי להגיע לבני ראם ופונטו עדיף להגיע לצומת מסמיה..ואם אתם בעלי קרייזלר נאון אז יש בצומת מסמיה 4 רכבים במצב די טוב..

בעיקרון בבני ראם ניתן למצוא יותר חלקי חילוף לפנים הרכב מאחר ובצומת מסמיה הרכבים מפורקים ממש תוך שעות אחדות מההגעה של הרכב למגרש..

:-)
פורסם

מור שלום לך!

 

" ובצומת מסמיה הרכבים מפורקים ממש תוך שעות אחדות מההגעה של הרכב למגרש.".

לא נכון.אני קונה שם הרבה שנים,לא פעם פירקתי מתוך הרכבים בתוך המגרש.

אני חושב שאת הכתובות שלהם, לקחת ממה שכתבתי,באחד מהתגובות שלי בפורום. נכון?

 

(ויקומו המלפפונים, ויכו את הגננים):roll:

 

בהרבה ברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

" ובצומת מסמיה הרכבים מפורקים ממש תוך שעות אחדות מההגעה של הרכב למגרש.".

לא נכון.אני קונה שם הרבה שנים,לא פעם פירקתי מתוך הרכבים בתוך המגרש.

 

דוד שלום..

 

מנסיון שלי (עם חלקי אונו) פנים הרכבים פורק דיי מהר..נכון שיש רכבים במגרש שעדין יש בהם חלקי חילוף לפנים הרכב אבל לאונו היה לי דיי קשה למצוא שם..לעומת זאת בבני ראם יש כמה רכבי אונו שפנים הרכב במצב טוב וניתן לפרק משם דיי הרבה..וכמובן ניתן להתקשר ולדבר עם אחד העובדים שם ולקבל מידע אודות רכב שאמור להגיע למגרש וכך לחסוך את הנסיעה וגם להיות בטוחים שנמצאים שם החלקים..(השבוע צריכה להגיע לצומת מסמיה אונו משנתון נמוך הדגם הישן..)

 

דבר נוסף את המגרשים האלה אני מכירה עוד ממזמן...(מניסיון עם הרכב הקודם)

:-)
פורסם

היי,

הגעה לבני ראם וצומת מסמיה

למגיעים מהמרכז-מצומת כנות להמשיך ישר כול הזמן לכיוון באר שבע (נסיעה של 7 דקות בערך עד בני ראם) בני ראם נמצא בצד שמאל, נכנסים ליישוב וממשיכים בערך 200-300 מטר והמגרש נמצא במשק בצד שמאל (יש שלט קטן). לצומת מסמיה -ממשיכים ישר (לא נכנסים לבני ראם) אחרי 3 דקות נסיעה מגיעים לצומת גדולה (זאת צומת מסמיה) ברמזור עושים פרסה והמגרש נמצא ממש צמוד לתחנת דלק (יש שלט גדול "מרכז חלפים").

 

למגיעים מהדרום- מקרית מלאכי להמשיך ישר,צומת מסמיה זאת הצומת הגדולה אחרי קרית מלאכי אחרי הצומת בצד ימים יש את התחנת דלק וכפי שהסברתי "מרכז החלפים" צמוד לתחנה. למי שרוצה להגיע לבני ראם אחרי צומת מסמיה ממשיכים עוד 3 דקות נסיעה ופונים ימינה לבני ראם...שם כפי שהסברתי -נכנסים ליישוב וממשיכים בערך 200-300 מטר והמגרש נמצא במשק בצד שמאל (יש שלט קטן)

:-)
×
×
  • תוכן חדש...