Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני צריך בגדים/בדים שאתם לא צריכים.

בכדי לארגן כתובות אש

 

אני רוצה להפתיע את האישה...

אז אם יש לכם משהו שאתם לא צריכים אשמח לקחת את זה ממכם.

תודה.

פורסם

אל תעשה את זה!!!! :shock:

כתובת אש מבגדים? אתה בסדר?! בגדים לא עשויים מ100% כותנה (טוב, לא כולם), וברגע שתדליק את זה היא תיברח או שתחנק מהעשן... מה שבטוח, רומנטי זה לא יהיה :roll:

 

לך לחנות לחומרי ביניין וקנה בד של סמרטוט ריצפה (לפי מטר רץ), הוא נידלק טוב, סופג נפט טוב ולא מוציא הרבה עשן. או שתיקנה בד יוטה...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אם עוד לא עשית טעויות ,או שמישהוא רוצה להבא הינה הוראות הכנת כתובת אש פשוטה (אומגות ,וכו' זה למתקדמים)

 

מיצרכים :

שקי יוטה ,כשק וחצי למטר כתוב .

בסיס (יפורט בהמשך)

נפט .

חוט ברזל עבה.

למי שלא רגיל לקרוע את הידיים עדיף גם כפפות.

סכין

 

שלב 1

לוקחים חביות שמים בתוכן את השקים וממלאים בנפט.

השרייה של יום תספיק.

 

שלב 2

בסיס.

שתי אפשריות ,

1. לוקחים רשת ביניין ומסמנים באיזה קווים משתמשים לכיתוב.

2. מרתכים מברזל ביניין אותיות שמחוברות לאורך מלמעלה ומלמטה בברזל ביניין.

 

שלב 3

לוקחים את השקים ,חותכים אותם לפסים ארוכים .

מלפפים על הברזל ,מחזקים בשבלול חוט ברזל .

בודקים שאין חתיכות יבשות מנפט ומוסיפים לפי הצורך .

 

מעמידים יציב ,מפנים כל מה שיכול להדלק והוא לא כתובת אש ,בודקים כיוון רוח ומדליקים.

 

למי שעושה את זה פעם ראשונה כדאי לנסות קודם אות אחת במועד מוקדם יותר ,שלא יהיו פדיחות...

 

ולא אני לא הייתי בצופים....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

כתובת אש בתור מעשה רומנטי?

 

תשמע, תראה, תבין.....

כמה שאני אוהב כתובות אש, אתה אוהב כתובות אש, בן דוד שלי אוהב כתובות אש, ברגע שחברה שלי קראה את הטופיק, היא נהייתה ירוקה ואמרה שאם אני עושה לה כתובת אש, היא שורפת אותי !

 

לפני שאתה נכנס להרפתקאה הזאת, תחשוב שניה אם היא בכלל אוהבת את הדברים האלה...

 

עדיף תזמין אותה למסעדה - איטלקית.

או שתמלא את המיטה בפרחים (לא מהסוג שהיא אלרגית אליו)

או שתשים דיסק טוב של ג'ז רך, תמלא אמבטיה חמה, ותמלא את החדר בנרות.

או תכין לה ארוחה.

קח אותה לפיקניק על החוף, בשקיעה.

או למופע ריקוד של משהו שהיא אוהבת...

סרט רומטי ודביק.

או כל דבר שאתה יודע שהיא אוהבת...

 

כתובות אש? היא מדריכה מורעלת בצופים?

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

אודי, חברה שלך ואתה ערים בשעות מוזרות!

 

Blue-R אני חושב שלבגדים ישנים יהיה שימוש טוב יותר אצל נזקקים מאשר לכתובת אש, אני מאמין שגם שאר המשתמשים חושבים כך, יישם את העצות שניתנו לך ובהצלחה עם האישה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

טוב תשמע.....

כל מי שאומר פה שכתובת אש זה לא רומנטי טועה,

לדעתי כדאי לך לעשות את זה ושיהיה רשום משהו יפה.

אם אתה צריך עזה תגיד לי אני בצופים.

לדעתי אתה צריך להשתמש ברשת מברזל, חט ברזל עבה, יוטה, שתי סהאדות בין 3-5 מטר

שני סוייבטים או 4 בזנטים חבלי כפיתה וחבלי יתר!!

אם אתה משיג אתה אלה זה הכי קל בעולם לעשות כתובת אש

פורסם

בימים הרחוקים בהם אני הייתי צעיר, ובצופים, עשינו את זה כך:

שני מוטות אנכיים מאסיביים (יכול להיות סנאדות, בזנ"טים ארוכים וכו') שעומדים במרחק אחד מהשני של רוחב כתובת האשר + חצי מטר עד מטר (וכל המרבה הרי זה משובח) לכל צד.

ביניהם אתה מותח תיל עבה מלמעלה, ותיל עבה מלמטה, כך שיציינו את גבולות השורה שאתה רוצה לכתוב. אם אתה רוצה כמה שורות, אז תעביר כמה כאלו מקבילים.

עם חוט ברזל דק יותר, אתה עושה את הצורה של האותיות, כולל חיזוקים (לא משנה איך זה יראה, כי רואים אחר כך רק את מה שנשרף).

את האותיות אתה עוטף בשקי יוטה לחים מנפט, או כל בד מסיב טבעי אחר, ומלפף מסביב לבד תיל על מנת שישאר במקום ולא יזוז.

 

מצית ונהנה. לא לשכוח מטף בהישג יד.

 

בשיעור הבא נלמד כיצד לעשות כתובת אש עם בקבוק שנוטה לאט לאט וממלא גביע אש תואם. או עונדה שנותנת רכבת לאיביזה מאש, וכו'.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בפרק הבא של הצופה המתחיל:

 

בקבוקי תבערה - איך תבנה ותשליך

 

מטעני צינור - באילו מסמרים להשתמש

 

חגורת נפץ - אז עלית קצת במשקל - איך נעשה עוד חור?

 

וכמובן שעת סיפור עם מוחאמד על-חרירי !

×
×
  • תוכן חדש...