Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קושייה...

 

לפני שפתחתי את הדיון הרצתי חיפוש בפורומים השונים באתר ובאתרי חיפוש שונים

אבל לא מצאתי את המידע שאני זקוק לו אז אני מקווה שאני אמצא תשובות כאן.

 

אחרי שסיימתי עם מערכת שמע טובה למאזדה שלי החלטתי לעבור למערכת תאורה.

לצערי לא מצאתי דברים שמעניינים אותי חוץ מנורות הפיליפס VISION PLUS

ששמעתי שהם טובות.

אני מחפש משהו עוצמתי שלפחות יתקרב לעוצמה של נורות קסנון HID

(ולא, אני לא הולך להשקיע 3000 ש"ח בנורות קסנון)

 

רציתי לקבל כאן הצעות לנורות טובות יותר מהפיליפס VISION PLUS

או לפחות לקבל רשימה של הדגמים השונים של הפיליפס VISION PLUSE

כי הבנתי שיש לנורות האלו מספר דגמים שונים בעוצמות שונות.

וכמובן מקומות בארץ או אפילו אתרים מחו"ל (גם כאלו שלא שולחים מוצרים לארץ)

שבהם אני אוכל לקנות את הנורות.

חשוב לי גם לדעת אילו נורות הם חוקיות ואילו לא חוקיות

 

 

תודה מראש לכל המגיבים :wink:

Mazda 3 2005 2.0L

ZOOM - ZOOM

פורסם

מנסיון עם Osram Cool Blue ההבדל בין נורה זו לנורת הלוגן "רגילה" בא לידי ביטוי באלומה בהירה יותר (פחות צהובה), אך הוא אינו גדול.

ההבדל בא לידי ביטוי בעיקר במקומות חשוכים ביותר, בעיקר בנסיעה מחוץ לעיר.

המחיר בלדיקו: 120 ש"ח לזוג נורות H7.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

מה ההבדל בין OSRAM ל PHILLIPS ?

איזה דגמים יש לנורות PHILLIPS ?

מה יותר מומלץ ? OSRAM או PHILLIPS ?

יש נורות יותר מומלצות משתי הדגמים ?

Mazda 3 2005 2.0L

ZOOM - ZOOM

פורסם

PIAA Spark blue 7500K או GT-X 6000K PIAA יעשו עבודה לא רעה, חוקית, ויראו כמעט כמו קסנון על רפלקטור במצב טוב.

מחיר הנורות כ- 100 דולר כולל משלוח. ניתן למצוא באיביי.

פיליפס ואורסם יותר אמינות אבל שוות לתחת בכל מה שקשור ל"הדמייה" של קסנון.

לטווח הארוך, מערכת קסנון תהיה יותר זולה.

 

7500K תארנה חלש יותר מה-6000K. אני הייתי הולך על ה-6000K.

נורה חוקית היא נורת 55 watt שמאירה באור לבן או צהוב.

 

נורות הלוגן חוקיות לא מתקרבות לעוצמה של נורות קסנון. נורת H4 טובה תאיר בכ- 1500 לומן כאשר קסנון 4100K מאיר בכ- 3200 לומן.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לגבי ה OSRAM - פעם התקנתי על הרכב הקודם - והום נמכרו יחד עם האוטו (שכחתי מהן).

הן אכן מאירות יותר לבן, אבל זה לא מתקרב אפילו לקסנון - מה שמפליא אותי - ראיתי פיאט אונו לא מזמן עם אורות ממש ממש לבנים

היתי מת לדעת מה זה אבל בסוף לא שאלתי (וחבל שלא)...

מישהו יודע מה זה? זאת נורה רגילה שמאירה ממש אבל ממש לבן...

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

ומאיפה לך שזה חוקי למהדרין?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...