Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על הביטוח של הפניקס צעיר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגיד יש לי ביטוח חובה + צד ג'/מקיף בחברת ביטוח X, ואני רוצה להוסיף ביטוח נהג חדש + נהג צעיר בחברת הביטוח הפניקס.

אפשרי?

 

נ.ב.

זה הביטוח הזה ששולחים הודעת SMS לפני כל נסיעה והביטוח נכנס לתוקף.

הנה קישור לכתבה בYNET:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3115047,00.html

פורסם
נגיד יש לי ביטוח חובה + צד ג'/מקיף בחברת ביטוח X, ואני רוצה להוסיף ביטוח נהג חדש + נהג צעיר בחברת הביטוח הפניקס.

אפשרי?

 

נ.ב.

זה הביטוח הזה ששולחים הודעת SMS לפני כל נסיעה והביטוח נכנס לתוקף.

הנה קישור לכתבה בYNET:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3115047,00.html

לא יודע מה בדיוק הפרוצדורה....

 

אבל בתור אחד שיש לו את הביטוח הזה, זה אחד הדברים היותר מעצבנים לעלות כל הזמן על הרכב ולהתחיל להתעסק עם אס אמ אס, ולחכות איזה 3 דקות שיאשרו לך שהביטוח נכנס.

לפעמים אני בכלל שוכח לשלוח להם הודעה.

 

דבר שני וזה שאלה כאן לחברי הפורום....

נניח לא שלחתי להם הודעה וחלילה עשיתי תאונה, ושלחתי להם הודעה אחרי התאונה (כמובן שאם אני בתנאים סבירים לשלוח הודעה אחרי תאונה ולא עם הראש בספסל האחורי :-D ), מאיפה הם אמורים לדעת אם ההודעה נשלחה לפני או אחרי התאונה??

.

.

אז אולי עכשיו חלקכם יגיד שהמשטרה רושמים את הזמן, אבל גם המשטרה לא יודעת את הזמן המדוייק שהתאונה התרחשה, אפשר לעגל זמנים אחורה ואז הביטוח רואה ששלחתי להם הודעה לפני התאונה ולא אחרי....

 

מה אנחנו מקבלים מזה??

לא מבזבזים את השעות (למרות שעיניין השעות זה עוד פחות נורא, מה שיותר נורא זה כל פעם שעולים ויורדים להתעסק עם זה).

Honda hornet 600

 

פורסם

בטח שיודעים מתי שלחת (אלא אם כן יש נפילה של המחשב).

 

רצינו לעשות גם, אבל אחרי מחשבה קצרה הגענו למסקנה שזה מעפן.. רק הSMS יעלה לי יותר, רק העצבים יעלו יותר ולחכות לתשובה ומה יקרה אם לא תהיה קליטה?

ומה יהיה אם פעם נשכח ודווקא בפעם הזו חלילה תחול תאונה? מה יהיה אז?

ואיך שוטר יכול לדעת אם הפעלת/לא הפעלת? אם נגמרו השעות? וכל פעם שמפסיקים לנהוג לשלוח שוב SMS. לדעתי זה טוב רק לחיילים קרביים שבאמת בקושי נוהגים. אחרת זה סתם כאב ראש ובלאגן וסתם סיכון במידה וחלילה נשכח לשלוח SMS וזה יכול לקרות. לדעתי יש הרבה דברים לא טובים בענין הזה.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
בטח שיודעים מתי שלחת (אלא אם כן יש נפילה של המחשב).

 

רצינו לעשות גם, אבל אחרי מחשבה קצרה הגענו למסקנה שזה מעפן.. רק הSMS יעלה לי יותר, רק העצבים יעלו יותר ולחכות לתשובה ומה יקרה אם לא תהיה קליטה?

ומה יהיה אם פעם נשכח ודווקא בפעם הזו חלילה תחול תאונה? מה יהיה אז?

ואיך שוטר יכול לדעת אם הפעלת/לא הפעלת? אם נגמרו השעות? וכל פעם שמפסיקים לנהוג לשלוח שוב SMS. לדעתי זה טוב רק לחיילים קרביים שבאמת בקושי נוהגים. אחרת זה סתם כאב ראש ובלאגן וסתם סיכון במידה וחלילה נשכח לשלוח SMS וזה יכול לקרות. לדעתי יש הרבה דברים לא טובים בענין הזה.

אוקיי אבל לא הבנת את הנקודה... זה קריטי אם שלחת לפני ואחרי התאונה את ההודעה!

כוונתי הייתה שאתה יכול לנסוע בלי לשלוח הודעה משמע שהביטוח לא מופעל רק במידה של תאונה אתה שולח מהר הודעה אז זה כבר 5 דקות לפה 5 דקות לשם, אף אחד לא יידע את הזמן המדוייק בטענה שאיך שהתחלת לנסוע עשית תאונה.

Honda hornet 600

 

פורסם

ואם אתה לא במצב לשלוח הודעה?

 

ואם ואם ואם ואם לא יאמינו לך? (לך תוכיח ובלאגנים) אם אתה רוצה לשחק בפיפי וקקי שיבושים לך.

גילוי נאות - לדעתי האישית יוזם התוכנית הזו לקח בחשבון את העניין של לשכוח והוא בונה על זה וכך הפניקס יתנערו מהרבה תאונות. אין מצב בעולם שאף אחד שיש לו את הביטוח הזה לא שכח לשלוח ולו פעם אחת

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
ואיך שוטר יכול לדעת אם הפעלת/לא הפעלת? .

שוטר לא צריך לדעת אם הפעלת או לא, כי זה מתיחס רק למקיף , ומקיף הוא לא חובה!

פורסם

את השעות ניתן לעגל..

 

כמובן עד שמישהו הגיעה וציין על הטופס שלו את שעת האירוע..

ד"א שעת האירוע מתייחסת לשעה שבה הצוות הגיעה.

צוות זה מד"א/משטרה/כיבוי.

 

אבל הקטע הוא שרשום במשטרה/כיבוי/מד"א את שעת השיחה ואם הביטוח יבדוק- לא יהיה נעים..

פורסם

אבל הקטע הוא שרשום במשטרה/כיבוי/מד"א את שעת השיחה ואם הביטוח יבדוק- לא יהיה נעים..

ותהיה בטוח שזאת לא שאלה של "האם" זה בטוח יבדק.

הקומבינה הזאת לא תעזור לך בתאונה כזאת אלא רק בתאונת פגוש-כנף - שבדרך כלל במקרה כזה הנזק הכלכלי שיגרם לך מעירוב ביטוח (השתתפות עצמית +התעריף הגבוהה יותר בעת חידוש) יהיה יותר גבוהה מתיקון עצמאי במוסך שתבחר.

 

הם (בביטוח) חשבו על הכל - אין לזלזל באינטלגנציה שלהם.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

אתה בטוח שכותבים את שעת הגעה?

לא נראה לי - אך איני יודע בוודאות ולכן לא אתווקח.

הגיוני יותר שיהי LOG מתי התקשרת/ו לדווח.

הארוע הרי לא התחיל מהגעה לשטח. - הוא הגיע מעט לפני הדיווח, לא?

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

ואוו.... תסלחו לי, אבל זה יקר אחושרמוטה!!!

הרעיון פצצה, אני חייל קרבי, ואני נוהג בסופי שבוע בלבד, וגם זה פעם בשבועיים-3.

ואני משלם תוספת נכבדת מאוד (מאוד...) לביטוח המקיף של אבא שלי.

אבל זה יוצא לפי המחירים שלהם שבכל סופשבוע אני צריך לשלם להם בסביבות ה100 שקל.

נגיד שאני פעם בשבועיים בבית בממוצע (כולל רגילות, חגים סגירות למיניהם...) אז זה 28 סופי-שבוע בבית.

2800 שקל, לפחות, בשנה....

מה הרווחתי? כלום. רק כאב ראש.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

זה באמת נשמע הרבה.

אני יודע אבא שלי ביטח את אחותי בביטוח דומה (לא של פיניקס - לא זוכר איזה חברה קטנה)

יוצא לו הרבה פחות נראה לי 5 ש"ח לשעה (200 שעות ב1000 ש"ח עד כמה שאני זוכר)

אם בתוך השנה שהפוליסה הזאת תקפה היא לא מנצלת את ה 200 שעות - אז הוא מזוכה.

 

אבל גם הספירה שלך היא מוגזמת - אל תשכח שמדובר בזמן נהיגה >נטו

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

אבל גם הספירה שלך היא מוגזמת - אל תשכח שמדובר בזמן נהיגה >נטואה באמת? אתה תספר לי אם אני נוהג 5 שעות בסוף השבוע או לא?

 

חוץ מזה, אם אתה נוסע בעצירות קצרות, אתה לא תתחיל לשלוח כל פעם אסאמאסים...

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

ובגלל שלא תשלח כל פעם SMSים אז המונה דופק והם מרוויחים ונניח חזרת עייף ושכחת להפסיק אז זה ממשיך לדפוק במונה. אני אומר לכם מי שהמציא את השיטה הזאת חכם.

גם מקבל אחוזים מחברות הסלורר

גם מרוויח פה ושם ששוכחים

גם יתנער מתאונות.

אחלה רעיון.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
זה באמת נשמע הרבה.

אני יודע אבא שלי ביטח את אחותי בביטוח דומה (לא של פיניקס - לא זוכר איזה חברה קטנה)

יוצא לו הרבה פחות נראה לי 5 ש"ח לשעה (200 שעות ב1000 ש"ח עד כמה שאני זוכר)

אם בתוך השנה שהפוליסה הזאת תקפה היא לא מנצלת את ה 200 שעות - אז הוא מזוכה.

 

אבל גם הספירה שלך היא מוגזמת - אל תשכח שמדובר בזמן נהיגה >נטו

המחיר ממש לא נראה לי נכון...

כי אני יודע שלפני חודש חבר שלי קנה 60 שעות ב1000 שקל...

×
×
  • תוכן חדש...