Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי ספורטיבי-GT.

 

הכי טוב זה כבר סובייקטיבי-אני דווקא הייתי בוחר באחת מהשתיים לבית פולקסווגן(מה סיאט היא לא פולקסווגן?:wink: ).

פורסם

**אין צורך לצטט את כל ההודעה שמעליך, זה סתם מכביד על השרשור**

 

 

אפשר לדעת למה היית בוחר בפולסווגן אם ה-GT הכי ספורטיבית?

קצת הסברים אני לא מבין גדול

אני רק יודע ה-GT מאד חזק

פורסם

מבחינת ספורטיביות נטו הGT לוקחת ובגדול,אבל מה לעשות שברכב לפעמים נוהגים נהיגה מנהלתית רגילה ופה השתיים האחרות יפנקו את הנהג יותר,אומנם חסר להם הכח וההתנהגות ביחס לאימפרזה,אבל זה דבר שאני ועוד הרבה אנשים היינו מוכנים לוותר עליו,זה לא שהם יפניות 1600 אוטומט.

 

השאלה מה אתה מחפש,מכונת נהיגה נשכנית ובועטת או מכונית שיש לה כח ואיכות אבל לוקה בהיבט הספורטיבי ?

פורסם

בנוגע לספורטיביות:

1) אימפרזה GT

2) סיאט לאון טורבו

3) גולף (היא פחות ספורטיבית מהלאון בהפרש גדול).

 

בקשר לנוחות:

אני לא בטוח שהגולף יותר נוחה מהליאון, אבל הGT נופלת ובגדול בסעיף הזה.

 

בקשר לאחזקה הGT הכי יקרה אחריה הגולף והמנצחת היא הסיאט עם חלקים יותר זולים!

כמו כן הביטוחים, דלק ואחזקה כללית האימפרזה אוכלת לך את הכסף, לגבי הגולף אני לא יודע

כמה היא אמינה, כי לא היה לי ניסיון רב איתה, אבל זה פולקסווגן ומכאן החלקים יותר יקרים מסיאט.

 

אתה צריך לאמר מה אתה מחפש, או ספורטיבית ללא פשרות, וולדרית לחלוטין, ואחיזה נפלאה.

או מכונית חזקה שתוכל להאיץ איתה, לקחת סיבובים מהר אבל לנסוע גם מנהלתי!

תאמר לנו ונדע מה לייעץ.

 

עריכה- כמו שאמרו, הGT.

פורסם

ישבתי ליד נהג של ב-GT לפני כמה ימים ונסענו 120 והיה נעים וקליל ונוח דווקא.

פתום הוא הוריד הילוך והראש עף לי אחורה וחשבתי שאני הולך לשבור את הכיסא

אז למה אומרים שהיא לא טובה לנסוע לאט?

היה לי דווקא סבבה. רק הרעש היה חזק כמו אופנוע!!! אבל זה לא מפריע לי להיפך

לא ישבתי בגולף או סיאט אז אני לא יודע

פורסם

כמו שנאמר, ה-GT הכי חזקה, הכי ספורטיבית ומכונית לנהג, אפשר לנסוע איתה לאט, אבל היא הרבה פחות מפנקת מהאחרות, יותר ספרטנית, יש יותר רעש וכו'..

אבל היא יותר יקרה לאחזקה ביחס לשתים האחרות.. דלק , ביטוח..

פורסם

להחליף קלאץ' עולה בסביבות ה-3K אם אני זוכר נכון.

והקלאץ' של האימפרזה רגיש לפעולות לא עדינות, ואם לא תהיה עדין איתו, הוא יקרוס ותשלם, הרבה!

וזה רק דוגמא, החלקים של האימפרזה טורבו יקרים מאוד, חכה שמישהו בעל אימפרזה יאמר לך בדיוק כמה החלקים יקרים משמעותית.

תשמע, פה זה לא קשור יפני או לא יפני, לאימפרזה טורבו יש חלקים שעולים המון כסף!

יותר מסיאט וגולף, תהיה בטוח.

פורסם

**אין צורך לצטט את כל ההודעה שמעליך, זה סתם מכביד על השרשור**

 

 

זה כבר מתחיל להפחיד!

האוטו הזה אמין?

רק שזה לא אוטו שאוכל כסף :)

פורסם

הרכב אמין, בשימוש נורמאלי, אבל אוטו כזה בדרל כלל לא קונים לשימוש עדין וזריקות קלאץ' למינהם הן חלק מהמנה היומת של האוטו הזה, דבר הגורם עומץ ובלאי גדול מאוד לקלאץ', מערכת ההנעה וצמיגים, שעלות החלפתם גבוה. בעלי האימפרזות פה בפורום ימשיכו אותי..

ועדיין לא דיברנו על עלויות הדלק והביטוח הגבוהות מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...