Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי כיוון פרונט ורציתי לשאול האם מה שהמוסכניק אמר לי אכן נכון? או שהוא עבד עליי...

 

בזמן הכיוון שמתי לב שהצד הימני של הרכב מכוון בקצת יותר מעלות מהצד השמאלי, המוסכניק אמר לי

 

שככה זה צריך להיות לפי הוראות יצרן הרכב או משהו כזה? האם זה נכון מישהו יודע? או שהוא סתם עבד

 

עליי? והכל צריך להיות זהה צד ימין מול צד שמאל?

 

מעבר לכך עוד משהו קטן....החלק הקדמי היה אדום....והוא כיוון את זה לירוק, הקטע הוא שבטווח הירוק

 

יש הרבה מעלות....טווח של נדמה לי 20 מעלות...מה טוב יותר?? הכי גבוה הכי נמוך? האם זה משנה?

 

ברצוני לציין שהכיוון נעשה ע"י מחשב...חיברו לארבעת הגלגלים מתקנים מיוחדים עם מגנטים...

 

בתודה מראש.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

עשיתי את זה במוסך "גלגלים" בנתניה,

 

סה"כ יש לו מכשור מאוד מתקדם....רק רציתי לדעת אם מה שהוא אמר לי זה חרטע או באמת זה אמור להיות ככה?

לדוגמא:

קמבר קדמי ימני -018 מעלות, שמאלי: -016 מעלות.

קסטר קדמי ימני 1.50 מעלות, שמאלי 1.41 מעלות...

 

אחורי:

 

קמבר ימני: -0.27 מעלות, שמאלי -0.15 מעלות.

 

מה אתם אומרים? צריך להיות ככה? או שהוא חאפר וכיוון גרוע?

הוא אמר לי שאם משהו לא בסדר לחזור אליו...

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

הוא לאו דווקא חאפר, הוא מתחשב בזה שברוב המכוניות הנהג נמצא לבדו באוטו וככה הצד של הנהג מקבל יותר שינוי תחת עומס במידה ויש שינוי בעקומות הקאמבר והקאסטר... מה שאני לא בטוח זה אם יש שינוי בעקומות הנ"ל ברכב שלך.

 

מוטי

פורסם

חשוב לדעת כי במכון "פרונט" ממוחשב, הטכנאי אמור להזין את המחשב בנתונים המדויקים של הרכב הנשוא, ולפי כך לפעול. ידוע , כי מסיבות של יציבות רכב , יש לעיתים שוני לפי יצרן, של המרחק בין הגלגלים הימניים לשמאליים. בשנות השבעים, לא מעט רנו 4L התהפכו , בגלל חכמולוגים אשר"איפסו" בכוח את ההבדל במרחק אשר היה אמור להיות כ-4 ס"מ!!!. מכוניות מיושרות נטו לאבד כל יציבות.

 

לכן , או ואתה סומך על מכון ה"פרונט" או ואתה הולך לבדוק בעוד אחד , למשל מקסיקו, מבלי להגיד אצל מי היית כבר, הם עלולים להיות חברים.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...