Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים - קיבלתי את הסאב הזה משכן שלי, בתמורה לרמקולים של פיוניר הישנים שלי (330 וואט, 80 RMS)....

כל המידע שיש לי על הסאב הזה, זה - שהוא 12" והוא של חברה בשם B52, ויש לו מגנט דיי רציני, וגומיה של ממברנה מאוד רכה.... וזהו. (אין לו שום מדבקות מאחור)

 

אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי, כמה וואט הוא? (RMS), ואיזה תיבה אני צריך בשבילו? (כי התיבה שבאה איתו ממש מעפנה)

 

מצורפת תמונה שלו מקדימה....

28102005 (800 x 600).jpg

בברכה!

יונתן.

פורסם

כל מה שיש לי לומר לך הוא שעשית עיסקה לא מוצלחת [בלשון המעטה] עם שכנך הנחש..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שמע... אולי אתה צודק....

אבל אשמח אם תסביר לי, למה בדיוק?

 

הוא אולי לא נראה הכי משגע, אבל הוא פשוט שכב אצלו מלא זמן בחדר, בלי שימוש (ראו את זה על פי כמות האבק שהייתה עליו)....

 

תוכל להסביר לי למה הוא כזה מעפן??

בברכה!

יונתן.

פורסם

רשמתי שהוא מעפן?

לא שמעתי אותו אני לא מכיר אותו ולכן אצלי כלל ברזל [בשונה ממידן מל] אני לא שולל ולא משבח מוצר שכזה לטוב או לרע..

 

דבר שני התייחסתי אל העיסקה בפני עצמה ולא מעבר לכך ובתאכלס העיסקה לדעתי לא שווה.ואני לא אפרט למה כי זה לא רלוונטי כרגע.

אבל אם אתה מרוצה מהעיסקה והיית צריך סתם שיהיה לך סאב ויש לך מה לעשות איתו ושמעת אותו והתאים לך אז שיהיה מברוק.

קאפיש?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אם טעיתי בנוגע לחברה ואכן הסאב הוא נוסטלגי ולכן השווי שלו עולה אוטומטית אז אני חוזר בי חלקית.

בכל אופן יהיה נחמד אם תגיע מחר למפגש עם הסאב הזה שניראה מה הוא שווה תאלכס.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

האמת, אני דווקא דיי אשמח לשמוע למה העסקה לא הייתה שווה (כי אחרת, מה הטעם בלהצהיר דבר כזה, אם אתה חושב שזה לא רלוונטי??...)

 

ולגבי השביעות רצון שלי מהעסקה: זה אכן היה עניין של: "אם כבר גם ככה אין לי מה לעשות עם ה6X9 הישנים שלי (בכמה כבר אני יכול למכור אותם?)" - אז לפחות שיצא מזה משהו...

ומאחר ולא תכננתי בכל מקרה לקנות סאב בזמן הקרוב - אז אמרתי - אולי כדאי לעשות החלפות כאלה....

 

אבל מאחר והחזרתי את המגבר שלי בינתיים (והמגבר השני שהיה לי נשרף) - אז כרגע הסאב סתם תופס לי מקום בבגאז'... (ואולי אפילו קיימת אופציה להתחלף חזרה)...

 

ואני חוזר על השאלה לכל שאר האנשים כאן:

האם מישהו מכיר/שמע/יודע משהו על הסאב הזה?

בברכה!

יונתן.

פורסם
האמת, אני דווקא דיי אשמח לשמוע למה העסקה לא הייתה שווה (כי אחרת, מה הטעם בלהצהיר דבר כזה, אם אתה חושב שזה לא רלוונטי??...)טוב ביקשת קיבלת. אני את הרמקולים שלך הייתי מצליח למכור ב300 שח [אל תשאל איך כי לי לא חסר אנשים למכור ]ומכניס לכיסי 300 שח ב3 דקות של מכירה שכידוע לך אין טוב יותר ושמיש מכסף מזומן-חברו הטוב ביותר של האדם. לעומת זאת אם הייתי צריך סאב בדחיפות והסאב הנ"ל התאים לי לדרישות אז יש מצב שהייתי עושה את ההחלפה +תוספת של 100 מרשרשים מצד ב'.

 

ולגבי השביעות רצון שלי מהעסקה: זה אכן היה עניין של: "אם כבר גם ככה אין לי מה לעשות עם ה6X9 הישנים שלי (בכמה כבר אני יכול למכור אותם? תאמין לי במחיר מעולה זה תלוי באופן התימכור שלך)" - אז לפחות שיצא מזה משהו...כן, אבל מהפח על הפח -היה לך רמקולים ששוים משהו לא בשימוש והחלפת אותם עבור עוד משהו שאין לך צורך בו לפי דבריך.

ומאחר ולא תכננתי בכל מקרה לקנות סאב בזמן הקרוב - אז אמרתי - אולי כדאי לעשות החלפות כאלה.... [שוב לא מכיר את הסאב לא שמעתי אותו אז פה אני לא שופט אותך ]

 

12345..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

5 האגורות שלי:

 

הסאב נראה עשוי מנייר (או מצופה בנייר). בדרך כלל מצפים בנייר מידים וופרים אודיאופיליים על מנת לתת להם צליל יותר "חם".

 

ייתכן מאד שהסאב דווקא איכותי. אני ממליץ להביא אותו למפגש מחר שנשמע אותו.

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

פורסם

אני מאוד מקווה שאני אצליח להגיע מחר....

 

והאמת הבנתי שהסאב בזמנו היה מחובר למערכת פצצה, אז אני מניח שמי שקנה אותו בזמנו לא קנה סתם זבל... (שכן שלי ישר אמר לי שהסאב הזה "עבד" קשה בעבר.... יענו הוא לא שיקר או משהו)

 

בכל מקרה - לשחזר אחורה את העיסקה יהיה קצת בעייתי כי הוא כבר מכר את הרמקולים הישנים שלו (עשינו את ההחלפות לפני איזה שבועיים שלוש), אז אני לא רוצה לקחת ממנו את שלי (כי אז הוא בכלל נשאר בלי כלום - ואני לא רוצה לדפוק יחסי שכנות בגלל איזה רמקול מסכן)...

 

וכן - הרמקול עשוי (או לפחות מצופה) בנייר... ולפי מה שאני יודע - הרמקולים שנחשבים הכי איכותיים - זה רמקולים מנייר... (פשוט התנאים הקשים של הרכב לא מאפשרים שימוש נרחב בנייר)...

אז אולי יש תקווה אחרי הכל.... מה שבטוח זה שהמגנט שלו מאחורה מאוד מאסיבי! וגם הגומיה שעליה יושבת הממברנה - היא מאוד גמישה ורכה... ואלה סימנים דיי טובים... לא?

 

דבר נוסף שהייתי רוצה לשאול זה: האם יש אופציה לבדוק את ההספק של רמקול בסביבה "ביתית"? יענו לבדוק כמה RMS הסאב הזה יכול לקבל?? ואם לא - אז איפה אפשר לעשות דבר כזה? (יענו מקום ספציפי שמישהו מכיר)

בברכה!

יונתן.

פורסם

שמעת את הסאב הזה לפני שביצעת את ההחלפה?

דבר שני במגנט מאחור אין איזה מדבקה עגולה עם פירוט על הדגם. או הנתונים של הסאב? לרוב זה הספק והתנגדות הדברים המינימליים..

דבר שני כמה OZ המגנט שוקל?

וביגלל שהסאב עבד קשה והוא ישן אז תבדוק באמת שהטבעת גומי שלו לא יבשה עם סדקים כי אם כן אז המצב רע.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אין אפשרות לבדוק הספק RMS בצורה מדוייקת מבלי להזיק לרמקול.

 

אתה יכול לבדוק ע"י זה שתחבר אותו דרך מד מתח ומד זרם (AC) ותגביר עד שתתחיל להריח שרוף.

בנוקודה הזאת - תבדוק מה הזרם והמתח הממוצעים שמראים לך שני המדים. את הבדיקה אתה אמור לבצע כאשר הסאב נמצא ב"פרי אייר" ומושמע בו צליל 1000 HZ.

 

את המספרים שקיבלת - תכפיל אחד בשני ותקבל בערך את ההספק שלו.

 

במילה אחת : עזוב.

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

פורסם

 

את המספרים שקיבלת - תכפיל אחד בשני ותקבל בערך את ההספק שלו.

 

במילה אחת : עזוב.

או פשוט למדוד את הזרם עד לנקודה בפיק הגבוה ביותר שהסאב נתן ובהנחה והתנגדות היא 4 אוהם אז לפי הנוסחא P=(I^2)*Rלחשב את ההספק של הסאב כאשר אתה מעלה את הזרם בחזקת 2 ומכפיל בהתנגדות האלמנט.

 

במילה נוספת: עזוב עזוב באמאש'ך..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שמעו... הסאב (לפי דעתי לפחות) נשמע פצצה! הגומיה לא סדוקה (לפחות אני לא ראיתי סדקים)

והמדבקה שאתה מדבר עליה כנראה נתלשה מתישהו בהיסטוריה של הסאב... כי אני ראיתי רק שאריות של המדבקה הזאת... (ומן הסתם לא רואים שם כלום)

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...