Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"O/D OFF"


shsh
שימו לב! השרשור הזה בן 6754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אישית תמיד נוסע בשלישי. יותר נוח, יותר טוב ויותר בטוח. במיוחד בעיר ולפעמים גם מחוץ לעיר ושרוצים לשייט אז נוסעים בD

גם זולל יותר דלק

 

אני לא מבין את הצורך לבטל את ההילוך הרביעי, בתוך העיר ומחוץ לעיר

חוץ ממצבים של עליות וירידות חדות כמו בירושלים וירידות\עליות סדום אני לא מוצא סיבה

לבטל הילוך שחוסך דלק. (אלה אם כן בא לך להתפרע...)

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה אם אני על "L" וההילוך מגיע למקסימום הRPM שלו, המנוע יחנק ולא יעביר הילוך?

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד והרגלי הנהיגה שלו, הבדלי צריכת הדלק הם די זניחים

ממש לא

יש הבדול גדול כשאתה משייט על 80 קרוב ל 3 אלף סל''ד על הילוך שלישי

מאשר להיות על 2000 סל''ד בהילוך רביעי

 

 

 

ומה אם אני על "L" וההילוך מגיע למקסימום הRPM שלו, המנוע יחנק ולא יעביר הילוך?

לא המנוע יגיע לסל''ד הגבוהה ביותר שהמנתק ייתן לו יתקע שם, ואתה תיסע על 60 קמ''ש בערך (תלוי ברכב)

עם צריכת דלק מטורפת ובלאי בקצב מטורף.

 

בקיצור להעביר מ D ל אחד ההילוכים האחרים זה כאילו יש לך גיר ידני התיבת הכילוכים לא תעביר הילוך

עד שאתה לא תעשה את זה.

מובן?

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מובן?

סבבה.

תודה.

 

אז רגע אני יכול לנסוע ברכב אוטומט כאילו הוא ידני בלי קלאץ'?

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה.

תודה.

 

אז רגע אני יכול לנסוע ברכב אוטומט כאילו הוא ידני בלי קלאץ'?

בערך

כמו שכבר הסבירו חיסרון היחידי שכשאתה משלב להילוך L או 1 אז רק ההילוך הזה יהיה תקף

והתיבה לא תעביר לשום הילוך אחר

אבל ברגע שאתה מעלה להילוך שני אז התיבה מוגבל לשני הילוכים הראשונים, וכן הלאה.

לכן רק בהילוך ראשון זה תקף

 

ובשביל זה ידיד המציאו את הטיפטרוניק כמו ידני אבל עדיין אוטו

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בערך

כמו שכבר הסבירו חיסרון היחידי שכשאתה משלב להילוך L או 1 אז רק ההילוך הזה יהיה תקף

והתיבה לא תעביר לשום הילוך אחר

אבל ברגע שאתה מעלה להילוך שני אז התיבה מוגבל לשני הילוכים הראשונים, וכן הלאה.

לכן רק בהילוך ראשון זה תקף

 

ובשביל זה ידיד המציאו את הטיפטרוניק כמו ידני אבל עדיין אוטו

ומה קורה אם אני שם על תחילת הנסיעה על "2" זה מועיל במשהו? או שזה סתם בלאי למנוע?

 

מצטער על השאלות הטיפשיות.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה קורה אם אני שם על תחילת הנסיעה על "2" זה מועיל במשהו? או שזה סתם בלאי למנוע?

 

מצטער על השאלות הטיפשיות.

לא עוזר ולא מועיל סתם מגביל אותך ל2 הילוכים וברגע שההילוך השני ישתלב פה יגמר הסיפור

הגיר לא יעלה הילוך

 

מה לא הבנת עדיין?

אתה פשוט מגביל את הגיר לא להעלות מעבר להילוך שקבעת לו זה הכל אתה לא עוזר למנוע

אתה סתם משגע את התיבת הילוכים.

 

(שמישהוא יעצור את השירשור הזה!)

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב משחק מרובה בין 1,2,3,D וכו' גם במידה מסויימת פוגע וגורם נזק קל לגיר לא ?

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה בספר הרכב כתוב חובה לנסוע בD כל הזמן! כתוב ש1 זה לעליות קשות,2 זה לירידות ו3 זה שילוך או משהו כזה. בכל אופן כתוב שחובה לנסוע רק בD

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ראשי התיבות הן Over Drive Off.
  • אוברדרייב - הילוך-יתר, הילוך שהוא ארוך מיחס ישיר (1:1).
  • כמעט ללא יוצא מהכלל, ההילוך הגבוה בכל תיבה הוא כזה. יש יוצאים מהכלל, גם בתיבת ארבעה הילוכים (עם יחס העברה ישיר ברביעי, כמו בסאאב) ועם שני הילוכי-יתר בתיבות עם יותר הילוכים.
  • הילוך זה מצוין לחיסכון בדלק ולנסיעה נינוחה, לא מוצלח כאשר צריך כוח (עקיפה, הרים).
  • לכן, צריך להוריד להילוך נמוך יותר כאשר צריך כוח.
  • בתיבה אוטומטית, כאשר משייטיים ברביעי ומורידים קיק-דאון, זה מה שמקבלים.
  • יש מצבים בהם לא רוצים שהתיבה "תשחק". למשל: כאשר נוסעים בעלייה.
  • כדי לקבוע להילוך מקסימלי שלישי – שזה סידור יעיל ומומלץ גם כאשר נוסעים בירידה ארוכה – צריך להביא את התיבה למצב זה.
  • אפשר דרך הבורר או דרך הכפתור הנ"ל – תלוי בדגם הרכב (יש או כזה או כזה)1; הכפתור פשוט נוח ומיידי יותר. כפתור הולד במאזדה עושה גם את זה אבל לא רק - ולכן מבלבל (בתחילת נסיעה גורם לתיבה להתחיל בשני [כשהכביש חלק] ובשאר ההילוכים מונע שילוב כלפי מעלה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא

יש הבדול גדול כשאתה משייט על 80 קרוב ל 3 אלף סל''ד על הילוך שלישי

מאשר להיות על 2000 סל''ד בהילוך רביעי

מובן?

דוד יקר!

באימפרזה הגיר ארוך יחסית ורק שאני ב100 קמ"ש הסלד סביב 3 אלף!

ברור שאם ב80 יהיה 3 אלף אז הצריכה תהיה גבוהה משמעותית.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...