Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממממ גם במפגש הזה כמו בשאר המפגשים לא ניזכה לראות אותך פנים אל פנים בצורה אנושית ולא וורטואלית..חבל . יש הרבה שרוצים לדבר איתך ובעניינים שונים ובויכוחים ישנים ולסגור ולישר פינות. אני למשל רציתי אחת ולתמיד לסגור איתך כמה דברים בנושא "הזבל סיני" להרחיב לך אופקים..

חבל..היה יכול להיות נחמד..

 

קיצר תגיע למפגש בלי תירוצים.אם זה הדלק אז אני וחברי הפורום הוותיקים ניתארגן ונאסוף לך כמה לירות לדלק ..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי.....

קודם כל תגידו לי מזל טוב! כי הצלחתי לקבל את כספי בחזרה על המגבר המקולקל שקניתי לפני שבועיים בפומפה!! :-D (הפרמייר להזכירכם)

(היה קצת בלאגן - אבל בסוף המוכר בפומפה וויתר...)

אז עכשיו אני גם לא כבול לאופציות שיש בפומפה!

 

עכשיו.....

בסכום שציינתי עד כה (בערך בין 1000 ל1500 שקל) - האם קיימים עוד מגברים רציניים???

וכמה בעצם יעלה לי הרוקפורד 8004 (הזה עם ה100 וואט לערוץ) - נגיד בדיוטי פרי? (כי בפומפה - הוא מופיע באיזה 3.5K!!!) והאם יש אופציה להשיג אותו בסכום שהקצתי לעצמי? (או אולי טיפה יותר?)

 

ועוד שאלה: למה המחיר של רוקפורד כ-ל כ-ך שונה מJBL, ואינפיניטי עם כמעט אותם הנתונים??

וגם ברוקפורד - שמתי לב שהיחס אות/רעש ממש נמוך: 80 DBA!! (תקנו אותי אם אני טועה)

 

האם מישהו שמע את שני המגברים, ויכול להעיד בוודאות שהרוקפורד ב כל כך (פי שניים??) יותר טוב מהאינפיניטי (או הJBL)?? או שזה רק תשלום על הכתובית שמופיעה על האריזה??

 

ומי שנותן תשובה - תשתדלו לנמק מה שונה ביניהם!! (אני גם יחסית דיי חדש בעסק, אז יש דברים שאולי טריוויאליים בשביל חלק מהאנשים כאן, אבל הם עוד לא מובנים לי עד הסוף)

בברכה!

יונתן.

פורסם

אתה מעלה פה השערות ממש לא נכונות. תן לנו לעשות בשבילך את העבודה.

א. P8004 לא שווה את המחיר שלו בארץ. הוא לא "פי שניים" כהגדרתך יותר טוב מהאיניפיניטי,

לדעתי האישית הוא עשוי להיות פחות טוב (אם הוא באותה רמת ייצור של ה4004 כמו זה שיש לי)

ב. מגברים לא נמכרים כבקשתך בדיוטי פרי. יש להם היצע מאוד מוגבל של מגברים (למעשה 3-4 מגברים) וביניהם האינפיניטי.

ג. אני לא "שמעתי" את הP8004 , אבל כן "שמעתי" את ה4004 (יש לי אותו באוטו)

אבל לא משנה מה, אפילו אם שני המגברים באותה איכות לא שווה לשלם פי 4..

תחשוב, אותו הספק, פי 4 מחיר... ואין הבדל באיכות...

Race Smart

פורסם

שלום לכולם

 

אני ממש מתפלא ממה שאני קורא פה רוקפורד "זבל" אני מצטער אבל זה הכל בראש אחרי כל ההשמצות שכתבו בפורום הזה על הרוקפורד.ה jbl יותר טוב זה מה שאתם מאמינים כי אחרי שעשו השווה ביניהם (למרות שזה היה חובבני ביותר)תרצה או לא ככה עובד השכל של בן אדם(יש לזה הרבה דוגמאות ולא ניכנס לזה עכשיו).

לפני כ 5 חודשים מכרתי מגבר של רוקפורד 200A4 לכל ערוץ 25 rms ,רכשתי את jbl האהוב על כולם,למה? המחיר,העוצמה,השם jbl .אחרי ההתקנה נדהמתי עד כמה הוא עוצמתי ועד כמה הוא רק עוצמתי וזהו.אותם הרמקולים שהיו עובדים על הרוקפורד מעולה התחילו לעבוד כאילו הם מחוברים למגבר של רדיו דיסק (רק הרבה יותר עוצמתי).מה לא עשיתי הלכתי למתקין הכי טוב( לפי דעתי) אופר למרות השינוי הגדול עדיין לא הייתי מרוצה .אחרי שבועיים מכרתי את הjbl וקניתי p4004 של רוקפורד אני חייב להודות זה לא עוצמתי כמו הjbl אבל האיכות פי כמה וכמה יותר טוב.

עד עכשיו יש לי את הרוקפורד ואני מרוצה עד הגג.

פורסם

הוו!!

עכשיו התחלתם להגיד את מה שאני מנסה להוציא מכם כבר המון זמן!... השוואה ישירה, תוך התנסות!

עד עכשיו, שמעתי דעות לכאן ולכאן - אבל עוד לא שמעתי השוואה חווייתית של מישהו על שני מגברים...

 

אבל מה... שוב אני רואה כאן סתירות בין אנשים...

יותם - אתה אומר שהJBL יותר טובים, או לפחות באותה איכות כמו הרוקפורד - אבל אתה בעצם משווה את הרוקפורד 4004, ולא 8004 לJBL... נכון? האם ניסית/שמעת גם את ה8004? והאם יש לך דעה עליו? (בלי קשר למחיר)

 

 

וחננאל - אמרת שקנית את הJBL בהתחלה, ואחרי שבועיים מכרת אותו??? הוא היה עד כדי כך גרוע ביחס לרוקפורד, שאפילו וויתרת על עוצמה לטובת איכות שלו? מה, באמת יש כזה הבדל???

 

אני יכול להגיד בוודאות - שאני לא אוציא (וגם לא מסוגל להוציא) כמעט 4000 שקל על מגבר כרגע, אבל כן מאוד חשובה לי איכות... ואם מציבים בפניי בחירה - SQ מול SPL - אני אקח SQ...

 

אולי אני אשיג את המגבר ביותר זול אם אני אזמין אותו דרך אמא שלי (מאיפשהו ברחבי אירופה/רוסיה)... אבל כאב ראש כזה - כדי לברר קודם אם זה באמת שווה את זה!

בברכה!

יונתן.

פורסם

לפני כ 5 חודשים מכרתי מגבר של רוקפורד 200A4 לכל ערוץ 25 rms ,רכשתי את jbl האהוב על כולם,למה? המחיר,העוצמה,השם jbl .אחרי ההתקנה נדהמתי עד כמה הוא עוצמתי ועד כמה הוא רק עוצמתי וזהו.

אותם הרמקולים שהיו עובדים על הרוקפורד מעולה התחילו לעבוד כאילו הם מחוברים למגבר של רדיו דיסק (רק הרבה יותר עוצמתי).

אחרי שבועיים מכרתי את הjbl וקניתי p4004 של רוקפורד אני חייב להודות זה לא עוצמתי כמו הjbl אבל האיכות פי כמה וכמה יותר טובה.

.

אני שמח שיש גם אנשים "אחרים" בפורום,

עוד אחד , שניים , מקסימום שלושה אנשי פורום כאלו ,

שיעשו השוואה של שבועיים בין רוקפורד ל-jbl , ואני מבטיח שהאמת תצא לאור.

עד שלא תתנסו בעצמכם, לא תבינו על מה אני מדבר,

צורת ההגברה של הjbl היא לא כמו ה4004 , נקודה.

 

שמעתי שני סט-אפים עם ה75.4, מצטער לומר לכם ההגדרה הקולעת היא:

הגברה של רדיו-דיסק , הווליום עולה ומטפס , אבל ,

זה כאילו מגבירים רק את תחום המידריינג', הבאס (גם ברמקולים וגם בסאב)

לא מוגבר באותה רמה,הווליום עולה , אבל אין עוצמה במערכת,

המגבר הנ"ל מעלה ווליום , עוצמתי -ממש לא.

בקיצור,

הגברה עם אופי של רדיו-דיסק.

ZZR

פורסם

מידן תהיה הגיוני, אי אפשר לקבוע קביעות על פי האוזניים, רק בהתבסס על עשרות המיתוסים

שהופרכו כבר עשרות פעמים בתעשייה הזו כבר אפשר להבין ששמיעה היא סובייקטיבית לחלוטין

יש כאלה שיהנו מצליל כזה או אחר ויהיו משוכנעים לא משנה מה תגיד להם שהצליל השתנה כי הם

החליפו כבל לרמקול לאחד באותה מידה יותר איכותי..

בכל אופן, כבר הציעו הרבה, לך לRC ותגיד לו שאתה שומע הבדלים בין מגברים, 10K דולר,

שווה לכל אחד לנסוע. זה מכסה את עלות הנסיעה+איזה מגברי הי אנד בשביל הפאן..

 

למרות שההשוואה הספציפית הזו היא לא נכונה כי הרוקפורד מגבר שמעוות את הצליל !

מדדנו לו אני ושי בזמנו בפיק הכי גבוה 82 RMS !!! ב1000 הרץ כשב80 הרץ הוא הוציא רק 60 !

וזה עם מתח די מיוצב (של שתי מכוניות מונעות)

אני יודע שבגלל המגבר הזה הרסתי רמקולים כי ניסיתי להגביר איתו בקליפינג...

Race Smart

פורסם
מידן תהיה הגיוני, אי אפשר לקבוע קביעות על פי האוזניים,

אני מבטיח לך ש RC יודע שלא ניתן לדגום מגבר אחד מול השני בצורה עיוורת מתחת לטווח העיוות.

הוא לא פראייר ,:wink: .

אבל אנחנו מתעסקים במגברים לא אידאליים,

לא יודע אם אתה זוכר,פעם רוקפורד נתנו חוברות עם שירטוטי power cube,

איזשהו ניסיון להמחיש את חסרונות המגבר לרכב.

http://www.dls.se/fstark/a1kub_st.jpg זה נראה מאוד דומה .

זה מראה איך המתח משתנה כתלות בעומס (אם מורידים אומים) והפאזה.

אם היה לנו ברכב מגבר אידיאלי , הקובייה הייתה ישרה לחלוטין, אבל היא לא!

לכן חייבים להיות הבדלים בין המגברים, וההבדלים הם שמיעים לחלוטין,

מבחינתי זה שמיע.

ע"מ להסיר ספק , אמרתי שתסעו שבועיים עם מגבר אחר, אני מבטיח לך שתרגיש שינוי.

ZZR

פורסם

שלום לכולם

 

JMG תשובה קצרה אם אתה מחפש עוצמה אז תיקח את jbl הוא לא מגבר לאיכות (לפי דעתי )אבל הוא מאוד "עוצמתי" אבל אם אתה מחפש איכות אתה לא תמצא אותו בjbl .אני ממליצ יותר על הרוקפורד כי הוא יותר לאיכות ולא העוצמה .שמעתה את הכל עכשיו ההחלטה שלךץ

דרך אגב הjbl בארץ(לא בדיוטי פרי) עולה משהו כמו 1250-1400 הרוקפורד עולה 1550-1650 הבדל הוא 300 שח בערך שלפי דעתי שווה את זה.

פורסם

העניין הוא בדיוק בזה - שאני לא רוצה להתפשר לא על זה ולא על זה...

ולכן, אני מניח שאם אמרת שה4004 נשמע יותר איכותי אבל יותר חלש (בגלל שהוא כולה 50X4 וואט), אז אני מניח שה8004, שהוא 100X4 - גם יכסה את עניין העוצמה, וישמור על נושא האיכות!.... תקנו אותי אם אני טועה...

 

אבל העניין הוא - שה8004 עולה כמעט 4000 שקל!!... ועד שאני לא אמצא אותו נגיד בחצי מהמחיר הזה (גם אם זה אומר לקנותו בחו"ל) - אז אין סיכוי שאני אקנה אותו....

ולגבי ה4004 - מצטער, אבל אני חייב את שני הגורמים - וחבל לי לשים מגבר שהוא אומנם איכותי אבל חלש...

(אינפיניטי וJBL אני כבר לא הולך לשים בכל מקרה)

אני מעדיף לחכות קצת ולקנות משהו איכותי, ולא ללכת על פשרות יותר.... (הספיקה לי פעם אחת עם הפרמייר)

 

ועכשיו אני חושב שהגיע הזמן לאחד שני ת'רדים שלי לתוך אחד:

 

הציעו לי כאן למכירה - שלושה מגברים של XETEC:

Vector V-200.4 - מגבר 4 ערוצים: 50X4 RMS ב4 אום.

Xircuit Xi-440.5 - מגבר 5 ערוצים: 4X65, 1X150 RMS ב4 אום.

Prestige P-4 EVO - מגבר 4 ערוצים: 120X4 RMS ב4 אום.

 

הראשון יוצא מהתמונה עוד לפני שנכנס אליה (50 וואט זה פשוט לא מספיק לרמקולים של 100 ו150)...

ושני האחרים - דיי מקבילים למחירים של הרוקפורדים 4004 ו8004 בהתאמה... (הם טיפה יותר יקרים מהרוקפורד)

 

עכשיו.... העניין הוא שאם אני מצמצם את הבחירה לשני הזוגות האלה, ומפצל כל אחד מהזוגות ויוצר זוגות להשוואה אני מקבל את התמונה הבאה:

4004 מול Xircuit Xi-440.5

8004 מול Prestige P-4 EVO

 

ברוקפורדים יש קצת פחות עוצמה (50 לעומת 65, ו100 לעומת 120),

ויש הבדל משמעותי ביחסי האות/רעש (80 DBA לשני הרוקפורדים, מול 90 ו96 DBA למגברים של XETEC)

 

יש עוד כמה פרטים נוספים, אבל בסה"כ הכללי - זה הכל בולשיט של נתונים על הנייר.... וזה לא עוזר בלי התנסות הולמת.....

 

אז השאלה שלי היא: האם מישהו התעסק עם איזשהם מהמגברים האלה?? והאם מישהו יכול לתת השוואה כלשהי ביניהם??

 

עניין נוסף הוא: שאין סיכוי בעולם שאני אוציא עכשיו 4K על מגבר... ולכן האופציות שלי תהיינה מוגבלות לשתי אפשרויות:

או לקנות את אחד מהזולים (4004, או הXIRCUIT) בארץ - במחיר סביב ה1200 שקל... ולקבל אחריות.

או לבקש מאמא שלי לחפש את המגברים איפשהו ברוסיה (או גרמניה לצורך העניין - עם הXETEC) - ואז אולי אני אמצא את הדגמים היקרים בסביבות ה2000-2500 שקל.... אבל אז לא תהיה אחריות....

 

בכל מקרה - אחריות קצת פחות מטרידה אותי כרגע, ויותר מעניין אותי האיכות נטו...

בברכה!

יונתן.

פורסם

הזטק אמורים להיות מעולים, לא שמעתי עליהם אף ביקורת רעה!

אם השיקול הוא בין הסירקיט ל 4004 אני אישית הייתי הולך על הסירקיט. יותר כוח (בהרבה) ושם טוב יותר.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אני לא רוצה להיכנס שוב בפעם המי יודע כמה לויכוח הזה , אבל נרשמים המון תגובות לא לעיניין.

התגובה היחידה שהייתה לעיניין זה של מידן , והוא צודק כי בשביל לבדוק מגבר לעומק צריכים לפחות את השבוע שבועיים , אי אפשר לשפוט מגבר ככה על פי האוזן ל5 דקות.

ואם אני יגיד לכם ששמעתי את ה4004 אצל יותם, סבבה הדוטק באמת נשמעו חלשים יחסית.

אבל שבוע לאחר מכן שמעתי את ה4004 ברכב אחר(ג'יפ לצורך העיניין) עם קומפוננט של לייטנינג אוודיו בולט והסט פשוט נשמע חזק מאוד ומדהים ....

אז יופי זה ששמעתם פה ושם זה לא אומר כלום על אופי המגבר !

עוד דוגמה הפעם להפך- אצלי ברכב יש את הJBL (לאחר כיוונים וכל הסיפור של ההתקנה הפוכה , מתברר שההיבריד הוא סט מדהים ביותר !!! , לא משנה)

בקיצור לחברי שאולי יש את ה4004 של אוריון ,עובדה , הוא נשמע חלש מהJBL , אבל שוב זה לא מדד להשוואה וזה לא אומר כלום .

כל זה סתם דוגמאות וזה לא בא לשפוט אף מגבר, הדרך היחידה זה הדרך שמידן הציע , נקודה.!

 

נ.ב- מידן אולי תגיע למפגש המון רוצים בזאת, אולי אתה לא קיים בכלל חח

פורסם

(התבלבלתי קצת עם המחירים)

קבלו תיקון קטן לגבי המחירים של הזוג הזול: רוקפורד סביב ה1600-1700 שקל, וXCIRCUIT - סביב ה2000

 

כפיר - אני כבר הבנתי את העניין הזה, ולכן אני לא מבקש סתם דיעות, אלא התנסות אישית של האנשים כאן, ורצוי של כאלה שעשו השוואה, כמו שחננאל נתן כאן! (הייתה התגובה הכי עניינית מבחינת השוואות)

 

SHIBBY - אתה אומר שלא שמעת על הזטק אף ביקורת רעה, השאלה איזה ביקורות שמעת באופן כללי? (יענו, מה אנשים אומרים על המגברים האלה?)

 

ואף יותר מעניין - מה אומרים אלה שהחליפו את המגבר למשהו אחר?? (ואני יודע שיש כאן גם כמה כאלה)

 

קדימה אנשים! עוד תגובות על הזטק מול רוקפורד???

 

תודה מראש!

בברכה!

יונתן.


×
×
  • תוכן חדש...