Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...

(בגלל הבלאגן הקטן שנוצר בפוסט הקודם שלי, החלטתי לחלק פוסטים לפי נושאים, ולא לעשות סלט...)

 

אז ככה: בעקבות בעיות רבות עם המגבר החדש שלי (של חברת פרמייר - PS600 120X4 RMS), החלטתי שאני רוצה להחזיר אותו ולמצוא משהו הרבה יותר איכותי...

 

אחרי התלבטויות רבות, החלטתי שאני מוכן להשקיע עוד כ500 שקלים נוספים (בנוסף ל700 שאני מקווה לקבל חזרה על הפרמייר), ולמצוא לי מגבר איכותי באמת!

 

נכון להיום - יש לי רמקולים של מורל מקדימה ומאחורה:

קדמיים: מורל מילניום, קומפוננט 5 ורבע אינצ' (100 RMS)

אחוריים: מורל פולס, 6 על 9 (150 RMS)

 

הנה משהו שמצאתי ומאוד אהבתי - בחיפוש אקראי באינטרנט:

http://www.crutchfield.com/S-UTVyl5CuIy6/cgi-bin/ProdView.asp?g=100&I=037A4801T

 

עכשיו הבעיה תהיה למצוא מחיר כמו זה שמוצג באתר!

 

אני מניח שזה בערך הנתונים שאני מחפש...

- עוצמה נומינאלית של 150X4 או 125X4

- רצוי שליטה מלאה ככל האפשר על התדרים (באס בוסט, HPF, LPF וכל שאר הכיוונים האפשריים)

- חברה איכותית, לא סתם.

- קצת פוזה :wink: (כמו התאורה הכחולה שיש למגבר הספציפי שהראתי) אף פעם לא תזיק - אבל ממש לא חובה.

- והכי חשוב: תקציב - סביב ה1200-1500 שקל...

- רצוי מאוד שיהיה אחריות מסודרת, במידה וקורה משהו...

 

 

אודה לכם מאוד - אם מישהו יוכל להמליץ לי על מגברים ספציפיים כלשהם, או על חנויות בארץ, שהן זולות יחסית, ומוכרות איכות (חנויות אינטרנט/רגילות... לא משנה).

 

תודה מראש!

יונתן.

בברכה!

יונתן.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבר'ה, בבקשה מכם - אם מישהו יודע על חנויות בארץ שמוכרות מגברים לפי הקריטריונים שהצבתי בהודעה הקודמת שלי - אני מאוד אודה לכם אם תכתבו לי על המקומות האלה!

(snake-man - אמרת בפוסט אחר שלי - שבערך ב1200 שקל, אני יכול למצוא לעצמי משהו איכותי באמת... אשמח אם תספר לי איפה אפשר להשיג עסקאות כאלה?)

בברכה!

יונתן.

פורסם

תשכח מלהשיג מחירים של מגברים כאלה בארץ כמו בארה"ב, זה לא יקרה בזמן הקרוב וכנראה גם הרחוק.

אם אתה רוצה לקנות בארץ מגבר במחיר שציינת תצטרך להוריד את הדרישות שלך (אולי אתה בכלל לא צריך משהו כזה אגב), מה שרץ פה עכשיו חזק זה האינפיניטי בדיוטי פרי (200$) שמחליף את ה JBL GTO75.4 שהוא אופצייה אחת או מגברים דומים בתוספת של עוד 200-500 שקל לא בדיוטי פרי, תריץ חיפוש בפורום תמצא הרבה הצעות. אם אתה רוצה מגבר שיוציא לך 150w RMS x 4 (בספק עם האודיובן מוציא את זה, וגם זה יהיה רק ב14.4V מה שלא תקבל בד"כ) תצטרך להשקיע קרוב ל-3000 שקל בארץ או לחפש משהו יד שנייה, אולי יתמזל מזלך ולא תצטרך להשקיע יותר מ-2000... הייתי אומר לך לנסות לייבא אישית אבל אתה לוקח סיכון וזה לא מתאים לכל אחד, יש לך עלויות של מכס בחבילות שמעל 50 דולר, המשלוח לא זול וגם אין לך אחריות, אם יש לך חבר שחוזר מארה"ב זה יותר שווה מלשלוח בטוח...

מקווה שעזרתי (ולא ביאסתי יותר מדי) :neutral:

פורסם
שלום...

(בגלל הבלאגן הקטן שנוצר בפוסט הקודם שלי, החלטתי לחלק פוסטים לפי נושאים, ולא לעשות סלט...)

 

אז ככה: בעקבות בעיות רבות עם המגבר החדש שלי (של חברת פרמייר - PS600 120X4 RMS), החלטתי שאני רוצה להחזיר אותו ולמצוא משהו הרבה יותר איכותי...

 

אחרי התלבטויות רבות, החלטתי שאני מוכן להשקיע עוד כ500 שקלים נוספים (בנוסף ל700 שאני מקווה לקבל חזרה על הפרמייר), ולמצוא לי מגבר איכותי באמת!

 

נכון להיום - יש לי רמקולים של מורל מקדימה ומאחורה:

קדמיים: מורל מילניום, קומפוננט 5 ורבע אינצ' (100 RMS)

אחוריים: מורל פולס, 6 על 9 (150 RMS)

 

הנה משהו שמצאתי ומאוד אהבתי - בחיפוש אקראי באינטרנט:

http://www.crutchfield.com/S-UTVyl5CuIy6/cgi-bin/ProdView.asp?g=100&I=037A4801T

 

עכשיו הבעיה תהיה למצוא מחיר כמו זה שמוצג באתר!

 

אני מניח שזה בערך הנתונים שאני מחפש...

- עוצמה נומינאלית של 150X4 או 125X4

- רצוי שליטה מלאה ככל האפשר על התדרים (באס בוסט, HPF, LPF וכל שאר הכיוונים האפשריים)

- חברה איכותית, לא סתם.

- קצת פוזה :wink: (כמו התאורה הכחולה שיש למגבר הספציפי שהראתי) אף פעם לא תזיק - אבל ממש לא חובה.

- והכי חשוב: תקציב - סביב ה1200-1500 שקל...

- רצוי מאוד שיהיה אחריות מסודרת, במידה וקורה משהו...

 

 

אודה לכם מאוד - אם מישהו יוכל להמליץ לי על מגברים ספציפיים כלשהם, או על חנויות בארץ, שהן זולות יחסית, ומוכרות איכות (חנויות אינטרנט/רגילות... לא משנה).

 

תודה מראש!

יונתן.

בהתאם לקריטריונים שלך

אני יכול לומר זאת בשתי מילים

רוקפורד 4004

 

איכות כי רוקפורד זה רוקפורד ולא משנה מה יגידו

רוקפורד

ויש מעיין נורה אדומה שזזה לפי הקצב של המוזיקה משהו חמוד

 

מגבר ייעודי ל-2 זוגות

רמקולים או לסאבופר +

זוג רמקולים

- מגבר בעל הספק חזק

1200W P.O.M.P 400WRMS

- הספק ב 4 אום 4X100

- הספק ב 2 אום 4X50

- Crossover :

HP 40-400Hz 12dB per Octave

LP 40-400Hz 12dB per Octave

- Tone controls: Bass Control

0-18dB @45

- יציאת RCA למגבר נוסף

- מגיע עם יחידת שליטה על

הסאב PUNCH BASS

- פיוז (20A) להגנה מפני קצר

- מערכת קירור מורחבת

לעבודה מאומצת

- עיוות צליל נמוך ביותר 0.05%

"רוצה מסאג'? - שב לי על הבגאז" :-P

למכירה סאב לאוהבי SPL ו SQ http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=750709#post750709

פורסם

עם כל הכבוד, שטויות.

 

אם היית תורך להבין מה הנתונים אומרים, זה אומר שהוא נותן 4*50, חלש מידי.

ו"סתם" יקר בגלל השם.

 

אינפיניטי/JBL יהיו טובים.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

מישהו שם לב לנתונים העלובים של המגברים של אינפיניטי?

 

4*111 ואט לערוץ ב-4 אום (עיוות קטן מ1%, מתח כניסה 14.4 וולט).

 

לעומת זאת ב-2 אום :

4*139 ואט לערוץ (עיוות קטן מ1%, מתח כניסה 14.4 וולט).

 

כשהנתון זהה לגישור של שני ערוצים:

(139+139=278

בגישור 278 ואט לכל שני ערוצים מגושרים (עיוות קטן מ1%, מתח כניסה 14.4 וולט).

 

(להזכירכם , מדובר על ואט cea-2006 , ז"א צריך להבין שהמגבר יותר חלש במציאות).

 

העובדה שהמגבר לא מכפיל הספק ב2 אום (וגם בגישור)

לא נראית לכם מוזר?!

לפי דעתי המגבר סביר , לא מעבר לכך.

ZZR

פורסם
מישהו שם לב לנתונים העלובים של המגברים של אינפיניטי?

 

4*111 ואט לערוץ ב-4 אום (עיוות קטן מ1%, מתח כניסה 14.4 וולט).

 

לעומת זאת ב-2 אום :

4*139 ואט לערוץ (עיוות קטן מ1%, מתח כניסה 14.4 וולט).

 

כשהנתון זהה לגישור של שני ערוצים:

(139+139=278

בגישור 278 ואט לכל שני ערוצים מגושרים (עיוות קטן מ1%, מתח כניסה 14.4 וולט).

 

(להזכירכם , מדובר על ואט cea-2006 , ז"א צריך להבין שהמגבר יותר חלש במציאות).

 

העובדה שהמגבר לא מכפיל הספק ב2 אום (וגם בגישור)

לא נראית לכם מוזר?!

לפי דעתי המגבר סביר , לא מעבר לכך.

אתה יודע מה - אני במשך התקופה האחרונה לא כותב הרבה בפורום אודיו ומבלה יותר בטכני והאחזקה אך אהבתי הגדולה היא פורום האודיו. אני קורא את רוב הת'רדים ודבר אחד חדש למדתי - שאתה קשקשן בצורה נוראית עם הבנה אפסית בתחום האודיו, החשמל והאלקטרוניקה.

עשה טובה - כל עוד אין לך את הידע להגיב - אל תגיב. יש לא מעט משתמשים חדשים שעדיין לא הספיקו להבין מי קשקשן ומי רציני, קוראים את ההודעות המטופשות שאתה כותב בבטחון עצמי רב ומוטעים.

שקט!

פורסם

1. אתה חוצפן.

2.אין לך מושג קלוש מה אני יודע ומה לא.

3.העליתי עובדה שמתנגשת עם מה שאני מכיר,

מגבר טוב מכפיל הספק (מעלה הספק ב100% ) בזמן הורדה ל2 אום.

האינפיניטי מעלה הספק ב25% (מ111 עד ל139 ואט)

5.הגיוני? ממש לא.

אז אולי איש שכמותך יוכל להסביר את העובדה הנ"ל שהצגתי?

ZZR

פורסם

לא ביקשתי לבוא איתך בדין ודברים, החג באמת שמח-תודה על ההתעניינות.

 

אני ביקשתי הסבר לנתוני המגבר,

הנתונים לא מסתדרים עם השכל הישר, וידע מוקדם על מגברים אחרים.

ZZR

פורסם

אוקיי חבר'ה, אני לא חושב שזה המקום לריב בו... כל מה שביקשתי זה ייעוץ, לא יותר...

 

האמת העניין עם האינפיניטי נשמע לי גם מוזר קצת... אבל דבר אחד שלמדתי זה שהרבה פעמים החנויות עצמן שמוכרות את המגברים לא מבינות מה הן רושמות... (נורא קשה להן להעתיק את מה שכתוב על הקופסא, אז הם ממציאים דברים כדי למשוך לקוחות)

 

עכשיו: בכל הנוגע לשני המגברים של אינפיניטי וJBL שניתן לקנות בדיוטי פרי הייתי רוצה לדעת איזה דגמים אלה?

וכמה כל אחד מהם עולה? ($200??)

וכמה כל אחד מהם אמור לעלות בארץ (שאני אדע אם מנסים לעבוד עלי)?

 

ועוד דבר: האם אני באמת ארגיש הבדל (יענו עם הרמקולים שיש ברשותי) בין למשל: האודיובאן שהצגתי (עם 150 וואט לערוץ), לבין הJBL, או האינפיניטי (שהם על פי מה שאני מבין בקושי מגרדים את ה110 לערוץ)???

ולמה בעצם אני אולי לא זקוק למגבר כזה, כמו האודיובאן??

 

ועוד שאלה: אמא שלי נוסעת באופן קבוע לחו"ל... (לא לארה"ב), אז זה מקל עלי מאוד את הקניה דרך דיוטי פרי, ומאפשר גם לקנות את הציוד בארצות אחרות (כמו רוסיה למשל)....

מנסיון - אני יכול להגיד שברוסיה המחירים משתווים או אפילו יותר נמוכים מארה"ב, בכל הנוגע לציוד אלקטרוני לרכב...

אבל השאלה היא - לאיזה מהחברות האיכותיות, יש יבואנים מסודרים בארץ במידה וקורה משהו למגבר?

החברות שהייתי רוצה לדעת עליהם זה:

סוני

אודיובאן,

JBL,

אינפיניטי,

אלפיין,

ורוקפורד.

 

ובעצם - מה התהליך שאני אצטרך לעבור במידה והמגבר יתקלקל??

אבל בכל הנוגע לשאלה האחרונה - אני מעדיף שיענו אלה שבאמת יודעים (לא משמועות לא מאומתות), ועדיף מנסיון אישי...

 

תודה!

בברכה!

יונתן.

פורסם
האמת העניין עם האינפיניטי נשמע לי גם מוזר קצת... אבל דבר אחד שלמדתי זה שהרבה פעמים החנויות עצמן שמוכרות את המגברים לא מבינות מה הן רושמות... (נורא קשה להן להעתיק את מה שכתוב על הקופסא, אז הם ממציאים דברים כדי למשוך לקוחות)

 

הנתונים הם על פי מה שהחברה פירסמה.

וזה כתוב גם על הקופסה של המגבר.

ZZR

פורסם
לא ביקשתי לבוא איתך בדין ודברים, החג באמת שמח-תודה על ההתעניינות.

 

אני ביקשתי הסבר לנתוני המגבר,

הנתונים לא מסתדרים עם השכל הישר, וידע מוקדם על מגברים אחרים.

מידן, אני מזכיר לך שכששי רשם את אותה הטענה בדיוק על רוקפורד אמרת שהוא נסמך

סתם על נתונים (למרות שהם פורסמו באתר הרשמי של רוקפורד)

רק תזכורת..

 

עוד משהו קטן, מגבר טוב אכן מכפיל את ההספק שלו ב2OHM אבל לא כל המגברים עושים את זה,

מגבר שנותן פר ערוץ הספק כזה ב4 אוהם, אני מוכן לסלוח לחברה שלא סיפקה לו ספק כוח

יותר חזק כדי שהוא יתן לי הספק מוכפל בגישור..

Race Smart


×
×
  • תוכן חדש...