Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר גבוה לצינור גומי


ptuzman
שימו לב! השרשור הזה בן 6831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צבי אבל הבלמים הם "דרך ללא מוצא" אויר שנכלא שם לא יכול לצאת ממקום אחר חוץ מהניפלים.

 

השיטה שאמרתי לא הומצאה על ידי, קראתי לפחות ב30 מקומות שונים עליה (באמת לפחות 30).

ככה עושים בכל העולם וכמו שכתבתי תנסה לחפש על המילה CITAEROBICS, ככה קוראים לזה...

ועוד שאלה אחת על גז שלחתי לך בפרטי... לפני שאני מפרסם מה שאמר לי אישית מנכ"ל פזגז היום בערב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר,

תבדוק אצל "גמיש" רח' המלאכה 15 03-5590251

באיזור התעשי בחולון , בזמני הם הכינו לי צינור דלק עמיד בלחץ עם סגירות מיוחדות

ובדיוק לפי המידה . צינור שעולה למעלה מ-450 ש"ח עלה לי שם כ-90 ש"ח , שירות

מצוין . הם יכינו לך כל צינור שרק תרצה או תבקש - בדוק .

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צבי אבל הבלמים הם "דרך ללא מוצא" אויר שנכלא שם לא יכול לצאת ממקום אחר חוץ מהניפלים.

 

השיטה שאמרתי לא הומצאה על ידי, קראתי לפחות ב30 מקומות שונים עליה (באמת לפחות 30).

ככה עושים בכל העולם וכמו שכתבתי תנסה לחפש על המילה CITAEROBICS, ככה קוראים לזה...

ועוד שאלה אחת על גז שלחתי לך בפרטי... לפני שאני מפרסם מה שאמר לי אישית מנכ"ל פזגז היום בערב.

ארז , עם כל הכבוד, כל עוד לא נפתחו הצינורות המובילות מה"דוזר" לבלמים , לא תהיה כניסת אויר למערכת הבלמים, אף פעם!.

במקרה ויהיה צורך בכל זאת בניקוז בלמים . אני מוכן לתת הדרכה מליאה .

אך על מנת להרים לחץ מכל סיבה אחרת, אין לגעת בבלמים! כל יתר המערכת מתנקזת מעצמה אחרי הפעולות אשר ציינתי קודם.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי באחת הפעמים פשוט נשפך לגמרי תוך חצי דקה כל השמן מהמערכת ואז כנראה שכן נכנס אויר, כי ביום שבת כשעשיתי ניקוז (אני מניח שהוא לא היה מדהים) אחרי הניקוז השיפור היה עצום.

 

אתה יכול לנסות להסביר לי איך מנקזים אויר בבלמים בקסנטיה במפורט? (ולכולם...) אני לא מומחה לזה ורק על פי מה שקראתי בהיינס...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי באחת הפעמים פשוט נשפך לגמרי תוך חצי דקה כל השמן מהמערכת ואז כנראה שכן נכנס אויר, כי ביום שבת כשעשיתי ניקוז (אני מניח שהוא לא היה מדהים) אחרי הניקוז השיפור היה עצום.

 

אתה יכול לנסות להסביר לי איך מנקזים אויר בבלמים בקסנטיה במפורט? (ולכולם...) אני לא מומחה לזה ורק על פי מה שקראתי בהיינס...

קצת מוזר הסיפור שלך, אבל ,צריך אולי לשחזר על מנת להבין את הפרטים.

בקשר לניקוז אויר בבלמים, ההסבר שלך היה די טוב עם קצת טעויות , אם כך להלן הפעולות :

לפני ניקוז אויר בלמים בכל רכב יש להצטייד בצינור שקוף 6מ"מ פנימי, ובבקבוק שקוף נקי.

שוב, בכל רכב , מתחילים מהרחוק אל הקרוב.

הכי טוב זה לעבוד על ליפט רגיל, אולם אני אתייחס לעבודה על הקרקע.

אחורי: יש להרים ולקבע את הרכב באויר על רגליות. להניע את המנוע, להסיט את ידית ההידראולי למצב גבוה-אחרת לא יצא שמן מהבלמים האחוריים, הבולמים האחוריים מקבלים את הלחץ דרך ה"דוזר" וכך יש הדמייה לווסת העומס ברכב רגיל, לכן יש להרים את המערכת.

עם מפתח 8ממ רינג, יש לשחרר את פיית הניקוז של הגלגל הימני ולסגור בעדינות, לחבר את הצינורית לפיה, עם מפתח מותקן, להחדיר את הצינורית לתוך הבקבוק . לבקש מאדם שני ללחוץ על דוושת הבלם בלחץ בינוני, לפתוח את פיית הניקוז ולתת לשמן לזרום לתוך הבקבוק עד היעלמות כל בועה. אפשר לתת לשמן לזרום עד אשר רואים שמן נקי. לנעול את הפיה ולהפסיק את הלחץ על הדוושה.

אותם פעולות יש לבצע על גלגל שמאל. להוריד את הרכב מהרגליות ולאחר מכן לכוון לגובה רגיל.

קדמי: להרים הרכב על רגליות , מנוע פועל , להשאיר את ההידראולי בגובה נסיעה. להתחיל בצד ימין אולם הפעם בלחץ הרבה יותרמתון על הדוושה, לחץ גבוה יגרום להקצפה של השמן, כאשר דבר כזה קורה, יש להמשיך את הניקוז תוך הורדת הלחץ למתון יותר עד קבלת שמן בצבע אחיד ושקוף.

כך גם על גלגל שמאל.

זה מאד נדיר , הצורך בניקוז ה"דוזר" למעט בעת החלפתו וגם אז זה לא תמיד הכרחי.

ושוב אין כל קשר בין בריחת לחץ מהמערכת ההרמה לבלמים, לכן כל פעולות אלו קשורות לעבודה על בלמים בלבד והרצון לחדש את השמן בצנרת הבלמים מאחר ואין לו כל מוצא .

בברכה ZVIDOC

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...