Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

 

יש לי באוטו סאנרוף מסוג WEBASTO... בכל מקרה, כל פעם שאני לוחץ על כפתור הסגירה, הסאנרוף נסגר ונפתח כמה פעמים עד שבסוף הוא נסגר...

 

בנוסף, שמתי לב שהבעיה נעלמת לתקופה קצרה כל פעם שהאוטו נשטף.... :roll:

 

מישהו יודע מה יכול לגרום לבעיה הנ"ל ? האם יש מקום באזור חיפה והצפון אשר יכול לטפל בסאנרוף?

 

תודה מראש..

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

פורסם

לפי דעתי יש קצר כלשהו במתג הסגירה בכל אופן הצעה שלי תיגש לדני ממצת אור שבחיפה הוא בטוח יעזור לך עם הבעיה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

תנסה לנקות את הממסילות עם ספריי חלודה ולאחר מכן לשים גריז בעיה דומה הייתה ברכב שהיה לנו בעבר וזה התברר מלכלוך רוב הזמן הסאן רוף היה פתוח ולכן הצטבר לכלוך שם פשוט צריך לנקות

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם
תנסה לנקות את הממסילות עם ספריי חלודה ולאחר מכן לשים גריז בעיה דומה הייתה ברכב שהיה לנו בעבר וזה התברר מלכלוך רוב הזמן הסאן רוף היה פתוח ולכן הצטבר לכלוך שם פשוט צריך לנקות

סליחה על הבורות...

 

אבל אם אפשר להסביר לי את ההבדל בין ספריי חלודה (שאני מכיר..) לבין גריז... וגם מהיכן אפשר לקנות גריז ושל איזה חברה מומלץ...

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

פורסם
שלום לכולם...

 

 

בנוסף, שמתי לב שהבעיה נעלמת לתקופה קצרה כל פעם שהאוטו נשטף.... :roll:

 

 

תודה מראש..

שטוף את האוטו לעיתים יותר תכופות...:-P :-P :-P

[SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE]

פורסם
תנסה לנקות את הממסילות עם ספריי חלודה ולאחר מכן לשים גריז בעיה דומה הייתה ברכב שהיה לנו בעבר וזה התברר מלכלוך רוב הזמן הסאן רוף היה פתוח ולכן הצטבר לכלוך שם פשוט צריך לנקות

צודק - 99% שזה יפתור את הבעיה.

פורסם

ההבדל בין ספריי חלודה לגריז הוא....

 

שספריי חלודה זה ספריי חלודה - ככתוב!

וגריז זה....... גריז?

שני דברים שלא דומים בכלל אחד לשני...?

ספק אם מישהו לא יודע מה זה ספריי חלודה ומה זה גריז...

פורסם

ספרי חלודה : מדובר בספרי אשר מצויים בו חומרים ממיסים, ולאחר מכן הוא משאיר שכבת מגן (בחלק מהספריים) או לא משאיר כלום (WD40 לא משאיר כלום...אחרי שהוא מנקה המשטח נורא חשוף לחלודות וכו' אז יש לקחת את זה בחשבון)

 

גריז : משחת סיכה !, משחה שתפקידה לדאוג לשימון והקטנת חיכוך בין חלקים נעים, ועל כך להפחית\למנוע שחיכתם ולהקל על אופי פעילותם

 

טיפול בסאן רוף : קנה WD40 רסס בנדיבות את המסילון לאחר מכן קח סמרטוט ועבור על המסילות, בצע זאת מספר פעמים עד שתראה שהשטח נקי ומבריק כמו כן אתה תראה שפחות ופחות לכלוך יורד מהמסילה, לאחר מכן קח גריז (קנס לחנות של חלקי חילוף לרכב\טמבור\עשה זאת בעצמך...ובקש גריז עדין )

ומרח עם האצבע על כל אורך המסילה....באים למסילה יש צורת "ח" או "U" או "F" או כל צורה הנדסית אחרת....הכנס בעזרת קלי (מקלון לניקוי אוזניים יעיל מאוד) גריז לאורך כל החריץ של המסילה...לאחר מכן תפתח ותסגור את הסאן רוף פתיחה מלאה\סגירה מלאה

10\15 פעמים

 

ועכשיו קח סמרטוט ותגנב את כל שאריות הגריז ש"נפלו" מהמסילה לשוליים שלה - סע לשלום המפתחות בפנים

×
×
  • תוכן חדש...