Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש סאב שיהיה חזק מאוד אבל גם מדוייק באותה מידה..

התקציב שלי הוא עד ה2000 ש"ח

 

ברור שכמה שפחות אני יצתרך להוציא יהיה הכי טוב אבל המקסימום זה ה2000

הצעה 1 : לקחת 2 סאבים של כליף דיזיין 10 אינץ בתיבה כפולה ב1450 ש"ח סדרת W

הצעה 2 :לקחת 2 סאבים של V-MAX סרווין ווגה 10 אינץ 1250

הצעה 3 :לקחת 2 סאבים של קומפ 10 אינץ בתיבה כפולה 1000

הצעה 4 :לקחת קומפ וי אר של קיקר 12 אינץ 780 לא כולל תיבה או

הצעה 5 : לקחת סאב של סולובאריק L7 12 אינץ ב1800 לא כולל תיבה

הצעה 6 :לקחת סאב של פוניקס גולד סדרת קסנון 1400 כולל תיבה

הצעה 7 : סאב של קליף דיזיין 12 סדרת AW ב1800 לא כולל תיבה 600 RMS

 

אם יש לכם עוד הצעות בבקשה תרשמו

ד.א המגבר שיגביר אותם הוא מונובלוק של הייפוניקס 1205D

450 RMS ב4אום

900 RMS ב2אום

1200 RMS ב1אום

תודה על התיקון ערכתי את ההודעה שלי

פורסם

והוא יהיה יותר חזק מהקיקר?

פשוט אף פעם לא שמעתי את שניהם מה ששמעתי היה ה12 אינץ אבל הסדרת W שך הקליף

ומהקיקר שמעתי את ה COMPVR 12 אינץ אז אין לי אינדקציה לגבי הסדרות היותר גבוהות

פורסם

יש בצ'יפר.

אתה יכול לשמוע שם, אני מבטיח לך שתיפול מהרגליים אם אתה רגיל למותגים כמו קיקר.

אין שום דבר שמתקרב לסאב הזה במחיר הזה

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

זאת הבעיה אני מאיזור התפון ואני משער שציפר הוא במרכז....

תכלס פה בצפון לא ראיתי מישהו שמתעסק בדברים היקרים הכל זה הרוקפורד או הסרווין וגה הפשוטים....

פורסם

אין בצפון דרך לשמוע.

אבל הם עושים משלוחים לכל הארץ.

אתה יכול לקנות בעיניים עצומות :)

צור קשר עם תומר מצ'יפר הוא יעזור לך

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

תומר מצי'פר אחלה בחור ! גם אני ממליץ.

 

תמיר

פורסם

אתם יודעים מה אני ישנה תשאלה איזה מהסאבים הבאים הייתם בוחרים אחרי הקליף אם נאמר שהוא הכי טוב...

כי אני רוצה שיהיה לי אפשרות להשוות אותו ל...

אם אני ישמע רק אותו אז בטוח שאני יחשוב שהוא הכי טוב כי עד היום לא שמעתי סדרות גבוהות של סאבים...

פורסם

אין ברשימה שלך משהו שיכול להיות בר השוואה.

תנסה להוסיף FOCAL ו-RAINBOW נלצורך העניין.

עדיין לדעתי הקליף יתן לך את התוצאה הכי טובה.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

הבעייה היא שאני לא מחפש SQ נטו...

אני רוצה גם את הבומים החזקים שמרעידים את האוטו כמו ב SPL אני מחפש תשילוב של שניהם

פורסם
הבעייה היא שאני לא מחפש SQ נטו...

אני רוצה גם את הבומים החזקים שמרעידים את האוטו כמו ב SPL אני מחפש תשילוב של שניהם

אם כך הקליף יהיה הטוב ביותר עבורך, אם בכל זאת בא לך משהו אחר לא פות טוב אז RAINBOW סאב גרמני פסיכותי ואיכותי ביותר

 

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=822&CatCode=249

 

זה יפרק לך את האוטו ... אני מקווה שאתה נוהג ברכב גרמני :)

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...