Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי פיג'ו 306 XR 1600.

כשאני מניע בבוקר המנוע נחנק לכמה שניות ונכבה וכשאני מניע שוב אז הוא מניע טוב.

אם אני מניע בשעה קצת יותר מאוחרת כשהאוטו עומד קצת בשמש (וקצת יותר חם) אז הוא מניע בלי בעיה כבר בנסיון הראשון.

כשהמנוע קר אני גם שומע צלצולים.

יש לי פלאגים 4 אלקטרודות של בוש (מה שמומלץ ע"י בוש בחוברת שלהם ל 306 שנת 95).

החלפתי גם כבלי הצתה.

שמתי k44.

כלום לא עוזר.

 

תודה מראש.

פורסם

הייתה לי בעיה בידיוק כזאת עד היום בבוקר מה שהמכונאי שלי עשה זה כמה דברים

1.קנינו שמן מנוע שים לב 40\15 חומר ניקויי למערכת שמן ופילטר שמן חדש

2.אתה מוסיף את חומר השטיפה ומניע ל 5 דקות לאחר מכן שופך הכל

3.מוסיף את השמן

 

בהצלחה

פורסם

באיזה חומר שטיפה השתמשת והאם מדובר בשמן חצי סינטטי או סינטטי?

 

אני משתמש בשמן 10/40 ונראה לי מעט מוזר שהרכב מניע יותר טוב עם שמן צמיג יותר

כמו כן יש שני סוגי פילטר שמן עם שסתום ובלי שסתום (שמונע מהשמן לחזור חזרה מהפילטר לאגן כשהרכב כבוי)

אני משתמש בפילטר עם שסתום

פורסם

לאן הלכתם? מה הקשר בין שטיפת מנוע פנימית, לבין הנעה קשה וצילצולים.

 

ב- 306, 1600 הבדיקה היא כדלקמן:

 

1. אמבולייזר

2. שסתום IAC

3. שסתום EVAP

4. סנסור MAP

 

אם אתה מסוגל לבדוק לבד,כתוב לי בה"פ תקבל נתונים. אם לא לך לבדיקת מחשב.

 

 

 

בברכה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

שלום לכולם

 

הייתי במוסך תמיר בחולון ותיארתי לו את הבעיה וביקשתי בדיקת מחשב.

לטענתו אין צורך בבדיקת מחשב והכל יהיה תקין והבעיה בהצטברות פיח בבית מצערת.

 

בבדיקת מחשב באמת הכל היה תקין, פורק בית המצערת ועבר ניקוי, כמו כן ניצלתי את ההזדמנות ושלחתי את המזרקים לניקוי.

 

הבעיה נפתרה ואני מניח שזה אכן היה פיח בבית המצערת.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

an update

 

the problem returned a few days after my visit to the garage

so i went and disconnected the immobilizer.

the problem still exists

 

any ideas as to what may be the cause of the problem?

 

 

benny

פורסם
שלום לכולם

 

הייתי במוסך תמיר בחולון ותיארתי לו את הבעיה וביקשתי בדיקת מחשב.

לטענתו אין צורך בבדיקת מחשב והכל יהיה תקין והבעיה בהצטברות פיח בבית מצערת.

 

בבדיקת מחשב באמת הכל היה תקין, פורק בית המצערת ועבר ניקוי, כמו כן ניצלתי את ההזדמנות ושלחתי את המזרקים לניקוי.

 

הבעיה נפתרה ואני מניח שזה אכן היה פיח בבית המצערת.

לא הבנתי,מה זה "לטענתו אין צורך בבדיקת מחשב"ומצד שני "בבדיקת מחשב הכל היה תקין".

מה בודקים במחשב,כשאין צורך?

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...