Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצל חבר שלי שהוא נכשל טסט ראשון היה רשום לו בדף הערות

נכנס לכיכרות בלי להסתכל לצידי הכיכר

ומשתהה עם האוטו לפני כניסה לכיכר.

הניסוח לא כזה מדוויק כמו שכתבתי אני יסרוק לכם את הדף הזה אם יש לו אותו עדיין זה לפני שנה בערך.

הוא אמר למורה נהיגה שלו שהוא השתהה בכיכר בשביל להסתכל לצידי הכיכר עד שהדרך תהיה פנויה.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמעט 100 אחוז שיהיו שני נבחנים ולא רק אתה לבד.. אל אם כן השני שכח תעודת זהות או משהו (קרה לי) וכמו שציינו לפני פשוט תגיד אתה קודם, אני שני נקודה.

פורסם

לדעתכם, האם העובדה שאני עם משקפי שמש יכולה לגרוע מהטסט שלי?

 

 

לדשוגאמ אני צריך להסתכל והוא לא רואה את העיניים שלי (ז"א לאן אני מסתכל) ויכול לטעון שלא הסתכלתי ולהכשיל..

 

האם לוותר על המשקפי שמש או לא?

 

 

אור.

פורסם

עוד טיפ, תנסו לעשות פעילות גופנית לפני, לא להיות פדלעות וללכת לטסט.

תעשו שכיבות שמיכה משהו כמו 20 וכפיפות בטן כ-40 שזה מאמץ יחסית נמוך, מפעיל את

המוח אבל לא הורג את השרירים, וככה תהיו יותר מרוכזים.

מומלץ לעשות גם הליכה זריזה.

 

תפעילו את עצמכם ביציות!!

;).

פורסם
עוד טיפ, תנסו לעשות פעילות גופנית לפני, לא להיות פדלעות וללכת לטסט.

תעשו שכיבות שמיכה משהו כמו 20 וכפיפות בטן כ-40 שזה מאמץ יחסית נמוך, מפעיל את

המוח אבל לא הורג את השרירים, וככה תהיו יותר מרוכזים.

מומלץ לעשות גם הליכה זריזה.

זה לא יעייף אותך אח"כ?

אני למשל אחרי שאני עושה פעילות גופנית לא מסוגל לנשום וחייב להתאוורר :shock:

 

תפעילו את עצמכם ביציות!!

;).

אל תתחיל :-o

 

eggs.jpg

שחר.

פורסם
אהלן.

שמתי לב שיש פה הרבה חבר'ה שעדיין אין להם רישיון ובקרוב ניגשים לטסט/בקרוב מתחילים ללמוד,

אז בואו בעלי הניסיון פה ניתן להם טיפים איך לגשת לטסט 1, ובכלל איך לגשת לטסט, ניתן טיפים איך

לעבור את הטסט בהצלחה, או להירגע לפני,ד"א עשיתי חיפוש לא מצאתי שירשור דומה לזה, וחשבתי שזה יהיה מועיל לניגשים הטריים,אז אני אתחיל:

  • קודם כל לפני שמגיעים לטסט צריך לנוח ולא להיות לחוצים/רגועים מידי אחרת הבוחנים לפעמים מפרשים זאת כ-over/חוסר ביטחון עצמי, ועל זה הם מכשילים.
  • מומלץ בחום לנהוג לאט (ממש לאט), ככה הבוחן לא יפרש את זה שאתה לא שולט ברכב או שלא יהיו לך הפתעות כמו הולך רגל במעבר חציה שתצטרך ללחוץ חזק מידי על הבלם, ויהיה סיכוי לא לעבור.
  • אם קורה שישנה טעות קטנה, לא ישר להתבאס ואז להוריד את המצב רוח, כי אז אתה תעשה עוד פאשלות, תאמר יאלה סחה כולה טעות קטנה.
  • חשוב מאוד מאוד לא להילחץ, תחשבו על זה בתור "עוד שיעור נהיגה"...אל תתיחסו לאיש הזר שיושב לידכם, הוא כולה מורה מחליף :wink:.
  • עכשיו אני יספר לכם מה קרה לחבר החמ*ר שלי, שלא יקרה לכם אותו הדבר, הוא לא חגר חגורה בהתחלת הטסט :roll:...וניכשל בגלל זה :lol: , תשימו חגורה ושימו דגש לכל פיפס.
  • חשוב לעשות מכל העניין הזה תיאטרון אחד גדול, תביטו במראה עם הראש, לא מבטים חטופים, כדי שהטסטר יראה שאתה מסתכל, ולהסתכל הרבה!

זהו בנתיים מה שאני יכול לנדב, תורכם לייעץ לצעירים...

יונתן

חוצמזה אפשר להוסיף שכשנכנסים לאחר הנבחן הראשון יוצאים מהצד של המדרכה וכמו כן נכנסים לרכב מהקדימה שלו על מנת לראות את התנועה , לשים חגורה לשחק אותה שאתה מבדא שהכל בסדר, והינך מוכן לנהיגה.

 

ובאמת לסוע 10 קמ"ש מתחת למה שצריך, הרבה מבטים... לא למהר לעשות דברים פזיזים להאט לפני כל צומת ומעבר חצייה... להדליק אורות אם חשים בצורך, לעלות לאוטו רגוע, לכבות את הפלאפון, לאכול משו טוב לפני, ואפילו לא לתכנן דברים לאחר כך, לנקות את הראש. לחזור קצת עם המורה על דברים שאתה חושב שאתה עדיין לא מבין, ללמוד מטעויות של אחרים, ובעיקר להיות רגוע!!!

 

מקווה שעזרתי....

Polo 2012

פורסם
זה לא יעייף אותך אח"כ?

אני למשל אחרי שאני עושה פעילות גופנית לא מסוגל לנשום וחייב להתאוורר :shock:

 

 

אל תתחיל :-o

 

eggs.jpg

זה לא אמור לעייף, נגיד כשאתה עושה כושר אתה יכול לעשות 25 שכיבות שמיכה רצוף?

תעשה 10 שהמוח יעבוד אבל שלא תתעיף.

ואותו דבר כפיפות בטן.

יאלה ביצית, תזיז תתחת!

  • 8 שנים מאוחר יותר...
פורסם
לא בגלל זה לא מעבירים טסט

לכל טסטר יש רקורד אם באותו יום נגיד הוא העביר שלושה כבר את הרביעי הוא לא יעביר לא משנה אם הוא יהיה הנהג הכי טוב בעולם

כי אפשר לפטר אותם אם הם נותנים יותר מידי רישיות

אי אפשר לפטר אותם אם הם לא נותנים בכלל

 

ז.א. שבתחלת היום עוברים יותר מבסוף היום? האם זה נכון בשטח?


×
×
  • תוכן חדש...