Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום אני ממודיעין האם תוכלו להפנות אותי למכון ספידומטרים קרוב לביתי? (רפי ליין ?? :) )..

כמה להערכתכם יקחו לי על תיקון ספידומטר? כנראה החלפה של הכבל.. מדובר ב205

תודה רבה על העזרה.

חשבת להגיד איפה אתה גר?

חוץ מזה, אתה חייב מכון שמתחייב לתקן נזק בדשבורד במידה ויקרה כתוצאה מהפירוק

מדובר על 205, אתה בבעיה.

סביר להניח שאם תפרק את המצחייה, היא לא תחזור בשלמותה.

ראה הוזהרת.

פורסם
חשבת להגיד איפה אתה גר?.
שלום אני ממודיעין

חוץ מזה, אתה חייב מכון שמתחייב לתקן נזק בדשבורד במידה ויקרה כתוצאה מהפירוק

מדובר על 205, אתה בבעיה.

סביר להניח שאם תפרק את המצחייה, היא לא תחזור בשלמותה.

ראה הוזהרת

הרכב שנת 98, הדש במצב חדש. לא חושב שתהייה בעייה אבל...

רפי האם המכון הזה מתחייב לתיקון נזקים כמו שSRACK אומר?

ואם אתה יודע על אחד כזה אנא ממך ציין אותו

 

תודה ובברכה :)

פורסם
הרכב שנת 98, הדש במצב חדש. לא חושב שתהייה בעייה אבל...

רפי האם המכון הזה מתחייב לתיקון נזקים כמו שSRACK אומר?

ואם אתה יודע על אחד כזה אנא ממך ציין אותו

 

תודה ובברכה :)

בעבר הם הסכימו

ואז הגיעו אליהם שיירה של מספר 205GTI (זה סיפור אמיתי, הייתי אחד מהם).

הם נדרשו לשלם על 3 מצחיות שהלכו (למעלה מ4 אלף שקל), מאז הם כבר לא מסכימים (לפחות לא ל205).

פורסם

אוקי החלטתי לנסות לאבחן את התקלה בעצמי.

 

1. פתחתי את הקצה שמתחבר לגיר של הכבל ספידומטר...והוא....תקין :).... הבדיקה נעשתה ע"י סיבוב הפין שבסוף שהוליד תגובה מהמחט בלוח שעונים ...כך שהכבל עדיין עובד.

2. ניקיתי גירזתי מחדש...ו....עדיין אין תגובה :(.

3. להערכתי החלק שאליו מתחבר הכבל ספידומטר ואליו מצד ימין מתחבר קונקטור חשמלי.. נדפק או משהו כזה.

אני לא רוצה לפתוח אותו ונסות לאבחן את התקלה ברמת המיקרו כי ישפך לי שמן גיר..ואין לי משאבה וגם לא בקבוק שמן גיר ספייר בבית...

 

בכל אופן איך קוראים לחלק הזה שאין מדבר עליו? הוא עשוי פלסטיק מאוד מאוד קשייח בצבע שנהב.

האם יש בו רכיב מסויים שיכול להתקלקל ולא לסובב את הפין של הכבל ספידומטר כדי לקבל קריאה בלו"ש?

 

 

עדכון: החלק הוא חישן קריאת מהירות לספידומטר , הוא הרוס כנראה ואין יותר תתי רמה לדיאגנוזה של התקלה .לפי מה שדיברתי עם רפי מהמכון שרפי לין המליץ למעלה עלות החלק תעלה פלוס מינוס 250 ש"ח..

תודה לעוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...