Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך נסיעה לחיפה אני נוסע לי רגוע על 100 ופתאום אני רואה שמד החום מנוע על 100 והמאוורר לא פועל. אני ממשיך בנסיעה ועדיין המאוורר לא פועל, עצרתי בצד וחיכיתי שהמאוורר יתחיל לפעול אך הוא לא פעל, ובינתיים המכונית כבר על 110 ועוד מעט מתקרבת לקו האדום. דוממתי את המנוע החלפתי מים ברדיאטור, ואת הכבל של המאוור חיברתי ישירות כך שהמאוורר יפעל תמיד בלי הפסקה. היום בבוקר ניתקתי את המאוורר וחיברתי אותו כך שיפעל לא תמיד אלא מתי שצריך (החיבור המקורי) והיום המנוע לא התחמם והמאוור פעל כשורה.

התופעה הזאת של אי פעילות של המאוורר קורת מדי פעם וכל פעם כשאני נוסע לתקן את המאוורר המאוור כאילו בכוונה פועל כשורה.

למישהו יש מושג מה הבעיה ולמה המאוורר פועל מתי שמתחשק לו?

 

נ.ב הטרמוסטט בסדר גמור.

פורסם

יכול להיות שהבעיה הייתה פשוט במגעים ...

אם הוצאת והחזרת וזה עובד אז כנראה שהמגעים במצב רב ועצם פעולת ההוצאה הזיזה של קצת החלודה /לכלוך וכו' ...

 

ונ,ב : עדיף בכאלו מקרים פשוט להדליק מזגן שמפעיל את השני המאוורים בכל מקרה בלי קשר לחיישן החום .

פורסם
יכול להיות שהבעיה הייתה פשוט במגעים ...

אם הוצאת והחזרת וזה עובד אז כנראה שהמגעים במצב רב ועצם פעולת ההוצאה הזיזה של קצת החלודה /לכלוך וכו' ...

 

ונ,ב : עדיף בכאלו מקרים פשוט להדליק מזגן שמפעיל את השני המאוורים בכל מקרה בלי קשר לחיישן החום .

 

הוצאתי וחיברתי אותו בצורה ישירה, כך שהוא יעבוד תמיד בלי הפסקה ללא קשר אם המנוע חם או המנוע פועל\ מכובה זאת אומרת חיברתי את הכבל הזה לא למקום המקורי שלו אלא לשקע אחר.

נ.ב

נסעתי עם מזגן פועל ועדיין המכונית התחממה

פורסם

נכון החזרתי אותו והכל היה בסדר. אבל גם לפני זה כשהוא היה מחובר במקומו הרגיל (לא בישירות) המכונית התחממה ולא עזר להוציא אותו ולהחזיר בחזרה אלא רק חיבור בישירות. ניסיתי כבר לנקות את הכבל וזה לא עזר. לא נראה לי שזה בעיה בחיבורים. מה שדפוק זה שפעם הוא פועל ופעם לא :mad:

פורסם

אז זאת לא בעיה של חיבורים זה היוניט , היוניט מודד את חום המים ועל פי זה מדליק את המאוורים ,

תחליף יוניט והכל הסתדר.

פורסם

תופעה מוכרת בפיאט.

ראשית צריך לבדוק את מצב שקע חשמלי של מאוורר המנוע. אם יש סמני חום והתחה, יש להחליף מאוורר מנוע ותקע חשמלי.

אם מצב שקע מאוורר תקין, להחליף תקעים (כולל סופי חווט) של טרמוסוויץ ושל המאוורר.

 

קיימים קיטים להחלפת מחבר חשמלי בפיאט, כוללים את התקע עצמו ושני סופי חווט.

 

בהצלחה.

פורסם
אז זאת לא בעיה של חיבורים זה היוניט , היוניט מודד את חום המים ועל פי זה מדליק את המאוורים ,

תחליף יוניט והכל הסתדר.

 

כמה בערך עולה יוניט?

פורסם
אז זאת לא בעיה של חיבורים זה היוניט , היוניט מודד את חום המים ועל פי זה מדליק את המאוורים ,

תחליף יוניט והכל הסתדר.

 

כמה בערך עולה יוניט?

 

כמה עשרות שקלים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תופעה מוכרת בפיאט.

ראשית צריך לבדוק את מצב שקע חשמלי של מאוורר המנוע. אם יש סמני חום והתחה, יש להחליף מאוורר מנוע ותקע חשמלי.

אם מצב שקע מאוורר תקין, להחליף תקעים (כולל סופי חווט) של טרמוסוויץ ושל המאוורר.

 

קיימים קיטים להחלפת מחבר חשמלי בפיאט, כוללים את התקע עצמו ושני סופי חווט.

 

בהצלחה.

 

נתקלתי בתופעה זהה (התכת המחברים של המנוע-מאוורר) בפונטו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...