Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לנקות את הרדיאטור (חשוב לציין שהוא כבר מפורק) באיזה חומרים רצויי להישתש?

ואיך?

תודה מראש

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
לי ניקו אותו עם בנזין ?!והרבה מים. כשהוא מפורק כמובן.
גפרור הדליקו?

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

**עריכה - אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, זה סתם מכביד על השרשור**גפרור הדליקו?ועכשיו ברצינות?

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

ובאותו נושא, המליצו לי לבצע ניקוי לרדיאטור ע"מ לשפר יעילותו.

מה אני צריך כדי לבצע את הניקוי בעצמי? ואם לא, האם יש מקומות שעושים זאת? מחירים?

פורסם

מה אני צריך כדי לבצע את הניקוי בעצמי? ואם לא, האם יש מקומות שעושים זאת? מחירים?

לפי הסימלון שלך להילחם איתו שעתיים כדי לשלוף אותו (גם אני על קליאו) אם אתה רוצה לנקות בעצמך. במכונים רצו 370 (הכי זול שקיבלתי כולל פירוק והרכבה). אמרו לי פעם שבמכונים עושים את השטיפה עם חומצה, מישהו יודע איזה?

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
אם היה לי את הידע הדרוש והכלים בכיף הייתי מבלה שעתיים עם האוטו :-P .

עם זאת אשמח לדעת את שם המכון שהציע לך ב- 370 ומיקומו.

תאמין לי, זה לא כיף כמו שזה נשמע, כשאני אומר להילחם- אני מתכוון ללהילחם, אם אתה לא יודע מה אתה עושה זה יקח אפילו יותר, הוא פשוט מסרב לצאת בהתחלה. המכון שהציע לי ב370 הוא מכון "המאייד" ליד אוטו דיפו בבני ברק, ברחוב הירקון לא זכור לי המספר כרגע.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

תאמין לי שאני יודע שזה קשה, והכל צפוף ולא נגיש, ולבטח אסתבך עם זה אם אנסה, אבל זה הכיף שבדבר, אתגר כזה. ואני בטוח שכל אחד מאיתנו בתחילה לא ידע איך לשפר מערכות ולתקן מערכות ברכבו, אבל ככה לומדים.

 

בכל אופן תודה על הפרטים של המכון.

פורסם
ברצוני לנקות את הרדיאטור (חשוב לציין שהוא כבר מפורק) באיזה חומרים רצויי להישתש?

ואיך?

תודה מראש

ראשית קום מחר בשעה 8:30 והבהר לחברי הפורום המכובדים, האם כוונתך לניקוי רדיאטור או קרבורטור???

יש פשוט הבדל קטן מאד וזהיר בינהם!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

**עריכה - אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, זה סתם מכביד על השרשור**ראשית קום מחר בשעה 8:30 והבהר לחברי הפורום המכובדים, האם כוונתך לניקוי רדיאטור או קרבורטור???

יש פשוט הבדל קטן מאד וזהיר בינהם!

בברכה

צביקה צביקה שלום,

הכוונה שלי היא לניקויי רדיאטור, ר-ד-י-א-ט-ו-ר, הדבר הזה עם הרבה צלעות וצינור בתוכו שתפקידו לדאוג לקרר את המים שבטורם מקררים את המנוע, טוב? ;-)

עכשיו אפשר לחזור לנושא?

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

רדיאטור לא מנקים בחומצה גופרתית וגם לא באטיל מטיל אצתת.

רדיאטור מנקים בצורה מכנית.

מורידים לו את שני המכסים מהצד ואז מעבירים חוטר מצד לצד בכל שורה ושורה.

עבודה למכון ולא לבית.

מי שמעוניין, יש לי בעל מקצוע מצוין בכפר קרע שלוקח 200 שח על ניקוי יסודי כולל פירוק והרכבה.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...