Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול ליהיות אוטו יד 1 שטופל ונשמר בצורה חולנית עם 250000 ק"מ ונוסע כאילו אתמול יצא מהחברה.

ולעומת זאת יכול ליהיות אוטו שעבר התעללות קשה ו- 4 ידיים וב- 100000 יהיה בלאי ונזק למנוע!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

לי יש בשכונה זוג פנסיונרים בני 60+ נוהגים בסיוויק טייפאר,אני רואה אותם נוסעים איתה בנתיב הימני לאט,ואני אומר לעצמי "לעזאזל הרכב הזה מתבזבז..." .

 

הכל יכול לקרות,מידי פעם אני מציץ לראות אולי יש עליה שלט.

פורסם
לי יש בשכונה זוג פנסיונרים בני 60+ נוהגים בסיוויק טייפאר,אני רואה אותם נוסעים איתה בנתיב הימני לאט,ואני אומר לעצמי "לעזאזל הרכב הזה מתבזבז..." .

בובל'ה מים שקטים חודרים עמוק..

אל תראה אותם ככה.. אני בטוח שהיא גודשת... חחח :rofl::silly:

 

בכל מקרה תודה ח'ברה , מנהלים אפשר לנהול את הטרד.

פורסם
,אני רואה אותם נוסעים איתה בנתיב הימני לאט,ואני אומר לעצמי "לעזאזל הרכב הזה מתבזבז..." .

 

.

אל תבנה כ"כ על הרכב הזה.

 

הוא אולי יהיה יותר טוב מאחרים, אבל מנוע שנסע (אפילו מעט קילומטרים) רוב חייו בתוך העיר לאט ועל כנראה טורים גבוהים, יהיה פחות טוב (אפילו משמעותית) מרכב דומה שהגיע כל יום ל150 קמ"ש ויצא לעקיפות כל 2 מטרים.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

שמטפלים ברכב, ורוב הנסיעות הם בין עירוניות, ונוהגים יפה ומטפלים בזמן ובחומרים איכותיים, הרכב יסע לך גם 500 אלף קילומטר, תראה סיוויקים באירופה למשל.

 

כאן בארץ ממוצע של 200 אלף קילומטר...

כמובן שראיתי רכבים מטופלים עם יותר קילומטרים.

אבל קח לבדיקה ושם תדע את הכל...

 

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
לי יש בשכונה זוג פנסיונרים בני 60+ נוהגים בסיוויק טייפאר,אני רואה אותם נוסעים איתה בנתיב הימני לאט,ואני אומר לעצמי "לעזאזל הרכב הזה מתבזבז..." .

 

הכל יכול לקרות,מידי פעם אני מציץ לראות אולי יש עליה שלט.

ניתקלתי בהם גם, חבל על האוטו...

http://www.carsforum.co.il

הפורום של הטיונרים...

×
×
  • תוכן חדש...