Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עברתי טסט!!!


X plane
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום ראשון עברתי את הטסט !!! טסט ראשון, אחרי תיאוריה ראשונה ובדיוק 29 שיעורים, יום שלישי קיבלתי ת'רישיון, הלכתי לשלם ביום רביעי, וביום חמישי אבא שלי סידר לי את הביטוח ואתמול נסעתי פעם ראשונה, והיום בבוקר נסעתי על כביש 6, כביש 1, וכביש גהה!!!

איזה כיף זה לנהוג!!! על כביש 6 נסעתי 155 קמ"ש וזה פשוט תענוג!!!

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דבר ראשון מזל טובב

דבר שני עכשיו יצאו עליך כל חברי הפורום בגלל המהירות שבה נסעת אז קבל את זה בהרבה אהבה כולם ככה כשהם בכביש6

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

מזל טוב ובשביל לנסוע כמו מטורף קיבלת רישיון תמשיך ככה אתה תחזור לעשות שיעורים עוד כמה חודשים

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

תודה ואל תדאגו אני לא איזה מטורף עם נטיות התאבדות... סתם רציתי לראות מה המקסימום שהיונדאי אקסנט פמילי מסוגלת. הגעתי ל155 אבל אז עמדתי להיכנס למנהרה והיה שלט שמותר רק 100 קמ"ש אז הורדתי חזרה ל100 ולא הספקתי לבדוק את המקסימום. מה שכן ב155 ההגה רעד כמו ויברטור... בכל מקרה בדרך כלל ( חחח בדרך כלל... אני נוהג יומיים....) אני נהג די רגוע ורק מרביץ מהירות כשאפשר (כביש די ישר וקרוב ל0 תנועה...)

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אל תעשה יותר מידי ניסויים על היונדאי הזאת, זה כולה אוטו בשביל להגיע מנקודה א' לנקודה ב' ברגוע.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

רציתי לבדוק באוטו גם את הABS. איך אתם ממליצים לי לעשות את זה? איזה מהירות?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

קצת הצחיק אותי שרק כשראית שלט שהיה כתוב עליו 100 האטת... לפני זה לא היה צריך לנסוע 100 או 110?

 

אישית אף פעם לא הבנתי מה כיף בלדעת כמה האוטו סוגר... מילא זאת הייתה איזה מכונית על אז זה היה מרגש...

 

 

לגבי הABS, אם כבר אז לא בא לך לבדוק את הכרית אוויר תוך כדי?

 

כדי לבדוק ABS סע למגרש ריק (בלי מכוניות, אל תעשה את זה בכביש אף פעם שלא במקרה חירום), סע בערך כ40 50 קמ"ש, תבקש מעוד מישהו שיעמוד בצד ויביט על הגלגלים ואז תן ברקס חזק. אתה צריך לשמוע מן תקתוקים או להרגיש אותם בדוושה, זה אומר שהמערכת עובדת, וזה שמסתכל צריך לראות שהגלגלים לא ננעלים...

 

 

בכל מקרה מזל טוב ונהג בזהירות...

פורסם

לא לפני זה מותר 110. אבל הכביש היה ריק חוץ ממכונית אחת שהייתה ממש רחוקה ממני וגם בכלל לא בנתיב שלי... אז שאלתי את אבא שלי (מלווה...) אם אפשר קצת להרביץ והוא הסכים. אז הגעתי לאזור 100 קמ"ש אז האטתי...

 

לא את כריות האוויר אני מקווה לא לבדוק אף פעם... אבל תודה על הטיפ בקשר לבלמים. ננסה מחר או משו כזה

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

בקשר לבלמים... הסיבה היחידה שאתה צריך לבדוק את זה היא כי זאת מערכת שיכולה להציל חיים ולכן חשוב שהיא תפעל באופן תקין...

 

אבל, אל תעשה את זה סתם ככה משעמום גם לא במגרש ריק כי זה סתם מביא לבלאי גבוה של מכלולי הרכב...

פורסם

ישששששששש גם אני עברתי טסט הינה היום עכשיוו גם אני רוצה מזל טוב :wink:

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

 

אבל, אל תעשה את זה סתם ככה משעמום גם לא במגרש ריק כי זה סתם מביא לבלאי גבוה של מכלולי הרכב...

לאיזה בלאי זה גורם בדיוק? לא מתחראים על ה ABS כל יום.

זה אפילו מציל את הצמיגים מלהפוך לשטוחים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אם הוא יעשה את זה כל יומיים אז זה יגרום לשחיקה מוגברת של הצמיגים וזה מאמץ מיותר של הבלמים...

 

הכוונה שלי שלא יעשה את זה סתם ככה בלי צורך, אלא רק במקרה חירום או לבדיקת תקינות המערכת...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...