Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת טעינה דולקת חלש


שי
שימו לב! השרשור הזה בן 6861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב: קסנטיה 94'.

 

אתמול הוחלפה רצועת תזמון וגומיות שסתומים וכתוצאה מכך בערך כל האוטו פורק.

 

לאחר מכן, נסעתי עם האוטו בלילה, והבחנתי כי נורת הטעינה דולקת חלש מאוד. אם מפעילים פרובוקציה, כמו הפעלת כל צרכני החשמל כשהאוטו בטורים נמוכים, אז היא דולקת בעוצמה כמעט מלאה. אם הטורים עולים, אז עוצמת הנורה נחלשת. אם מדליקים וינקר, הנורה מהבהבת יחד איתו.

 

המצבר באוטו בן שנתיים וחצי, ובמהלך העבודה הבגאז' היה פתוח כ-8 שעות והנורה דלקה. האם זו בעיה במצבר, באלטרנטור, או שזה יכול להגיע מכיוון אחר לחלוטין?

 

תודה,

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה יכול להיות קשור בצורה כלשהי לעבודה שבוצעה ברכב?

 

האם רצועת אלטרנטור באורך 1663 שהותקנה במקום רצועה של 1660 יכולה לגרום לבעיה? באוטו יש מותחן אוטומטי, אבל אין רעש של החלקה מהרצועה.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה בטוח שזה לא היה לפני כן תיגש למוסך ותתלונן אולי ימצאו לך פיתרון .

בינתיים אתה גומר את המצבר שלך ותלך ביום ואל תפעיל צרכני חשמל כבדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצב דומ ה שקרה ב 106 שלי בדיוק אחרי עבודה של החלפת מנוע הסתבר שחוט שמגיע לאלטרנטור לא היה מחובר כמו שצריך " לא חיזקו אותו טוב " חזרה למוסך קצת חיזוק והתפועה לא חזרה על עצמה [

 

מה שכן יעזור אם תוכל לעדכן אותנו אחרי שאתה מכבה את המנוע ומנסה להתניע שוב הרכב מתניע לבד בלי מאמץ ?

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי בפיאט 127 אחרי שהרכב עלה באש ותוקן בגלל רשלנותו הפושעת של אחד המוסכים באיזור התעשייה ביוקנעם, נורת הטעינה דלקה תמיד. התברר שאחד החוטים לא היה מחובר.

רוב הסיכויים שבמוסך ניתקו את אחד מהחוטים ולא חיברו אותו כראוי. גש לחשמלאי לחוות דעת מלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

 

אתמול בצהריים הרכב התניע לאחר 5 נסיונות, אבל לדעתי האשם הוא בחוטי ההצתה שהתפרקו במהלך העבודה (חוטים בני חודשיים - אל תקנו חוטים של B.S!). נסעתי איתו קצת ולקחתי אותו לבדיקת טעינה - הוא נמצא תקין לחלוטין - יותר מ-14 וולט גם כאשר כל צרכני החשמל פועלים.

 

נסעתי איתו גם בלילה, ואין כל זכר לנורת הטעינה.

מוזר...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

 

אתמול בצהריים הרכב התניע לאחר 5 נסיונות, אבל לדעתי האשם הוא בחוטי ההצתה שהתפרקו במהלך העבודה (חוטים בני חודשיים - אל תקנו חוטים של B.S!). נסעתי איתו קצת ולקחתי אותו לבדיקת טעינה - הוא נמצא תקין לחלוטין - יותר מ-14 וולט גם כאשר כל צרכני החשמל פועלים.

 

נסעתי איתו גם בלילה, ואין כל זכר לנורת הטעינה.

מוזר...

 

שי

החוטים של BS (ביתן ספארק) הם חוטים טובים (MADE IN USA) - רק שהבעיה בהם היא הקונקטורים (חרא, מתפרקים).

 

היה לי סט שלהם על האימפרזה - עבד פצצה (הראש עצמו הוא גומי חזק יצוק ולא היתה בעיה).

בסט אחר שדורש פלסטיק איכותי היתה לי בעיה. לקחתי סט אחר עבור הונדה אקורד (ישנם מובילים מפלסטיק קשיח) וכעבור יומיים נסדק אחר המובילים מפלסטיק קשיח וברח ניצוץ משם הישר לראש המנוע. התוצאה ? הרכב התחיל "לחתוך" והתקשה להניע.

החזרתי את החוטים לחנות (ואת הכסף חזרה למקומו :p) והחזרתי את הסט המקורי (עד שהבאתי אחד אחר מפירוקיה, תודות לצ'ומפי).

 

אפרופו חוטי הצתה...מקוריים להונדה (בחברה) עולים כ 1200 שח (סט 4 חוטים) - וניתן לקנות גם בבודדים (בסביבות 300 שח לחוט, תלוי באורך החוט !!!).

אומנם יקר טילים אבל מחזיק נצח (הסיבה שהוחלפו בראשונה המקוריים היא בגלל שהבידוד היה כבר קרוע, האוטו נוסע ונסע אותו הדבר גם עם החדשים התחליפיים, המקורים הישנים והמקוריים מפירוק).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי כבר נסיון רע עם BS בתמא. לפני כמה שנים קניתי חוטים, האוטו נסע טוב כמה שבועות ואז התחיל לחתוך. דניאל מהפורום אמר שזו בעיה ידועה עם החוטים הללו בתמות, ולכן החלפתי אותם בחוטי ספליטפייר חצי-קומבינה שעובדים יפה מאוד מאז.

 

 

כשחיפשתי חוטים לסיטרואן, מאוד לא רציתי לקחת שוב חוטים של החברה הזו, אבל המוכר הבטיח לי אחריות לכל החיים. עכשיו, החוטים אכן התפרקו בקונקטורים שמתחברים לפלאגים, והוא טוען שזו כנראה בעיה נקודתית. מחר יגיע סט חדש, ואם גם הוא יהיה בעייתי אני אזמין חוטים איכותיים מחו"ל...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי כבר נסיון רע עם BS בתמא. לפני כמה שנים קניתי חוטים, האוטו נסע טוב כמה שבועות ואז התחיל לחתוך. דניאל מהפורום אמר שזו בעיה ידועה עם החוטים הללו בתמות, ולכן החלפתי אותם בחוטי ספליטפייר חצי-קומבינה שעובדים יפה מאוד מאז.

 

 

כשחיפשתי חוטים לסיטרואן, מאוד לא רציתי לקחת שוב חוטים של החברה הזו, אבל המוכר הבטיח לי אחריות לכל החיים. עכשיו, החוטים אכן התפרקו בקונקטורים שמתחברים לפלאגים, והוא טוען שזו כנראה בעיה נקודתית. מחר יגיע סט חדש, ואם גם הוא יהיה בעייתי אני אזמין חוטים איכותיים מחו"ל...

 

שי

עשה לך כלל:

חוטים משולבים בקונקטור עם פלסטיק קשיח של BS => להתרחק

חוטים משולבים בקונקטור גומי של BS => בסדר.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה קונקטור? זה של הפלאג או זה של הקויל?

 

בקסנטיה החלק שמלבש על הפלאג עשוי מגומי, והוא גם זה שכשל. הצד השני בסדר גמור. וברור שהחוטים עצמם טובים, הם מתוצרת "בוש".

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...