Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפיכת פיגו 309 לרכב טיולי שטח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שי

רוצה רכב לשטח, קנה 4X4.

יש לך בעיית תקציב, קנה רכב ישן וקטן, סמוראי למשל.

אל תתפתה לקנות רכב רגיל ולהפוך אותו לרכב שטח, חבל על הזמן ועל הכסף.

וסיבה נוספת (מנסיון): התחלת עם שטח, תרצה יותר ויותר, ותהיה חייב להחליף.

פיני

עד 27.1.2020 אני עסוק

Guest תמיר .א.
פורסם
שלום לכולם.. יש לי הזדמנות לקנות פיגו 309 שנת 92 במצב די טוב עברה טסט לפני חודש

ב 2000 שקל.. משכנה וחברה טובה..

ואני אוהב מאוד לטייל בשטח ובזמן האחרון אני רוצה רכב כזה..

מיכוון שאין לי כסף לגיפ או כל דבר אחר.. ולא לפרוייקט

חשבתי אולי לקחת את הפיגו למשימה זאת.. חשבתי על הורדת משקל אולי החלפת מתלים וצמיגים ושם יגמר הסיפור.. מה דעתם אפשרי? כדאי?

 

ועוד שאלה אחת.. כיצד מוציאים אישור על גרר.. שלרכב שלי שיש ביטוח והכל אוכל לגרור איתו רכב..?

אפשרי עם כל רכב לגרור?

 

תודה מראש

בטח שאתה יכול. יש באזור שלי אחד עם סובארו 1600 שעשה דאבל ג'נט. הוציא הת הדלתות והתא מטען. ואתה נופל אתה רואה מה הוא עולה, דיונות של קסריה... בלי להתאמץ הרבה !!.

 

ומה הוסיף לה כולה דאבל ג'נט.

 

לא התעמקתי הרבה אבל ראיתי את האוטו רק בפעולה.

 

תמיר

פורסם

מה תהיי העלות של רכב גיפ ישן ? וקטן כמו הסמוראי?

 

ויש עוד חברות שנמצאות בערך באותו אזור?

פורסם

לא צריך לעשות שום שינוי מבנה בחיפושית בשביל לסוע בשטח.

אני נסעתי בשטח עם חיפושית שעברה בסך הכל הגבהה קטנה וצמיגים אחוריים רחבים. זה הכל.

כמובן שלא מדובר במעלות סלעיים, הצלבות וכדומה..

שבילים, דיונות וקצת בוץ. החיפו נוסעת סבבה. זה הכל.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

×
×
  • תוכן חדש...