Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשקניתי את הרכב היתה לי בעיה שנורת ההזרקה דולקת בהנעה וכמה שניות אחרי.

זה היה קורה מדי פעם, לא בכל הנעה

מלפני שבועיים זה קרה בתדירות גבוהה יותר, ועכשיו היא דולקת ברציפות.

למה זה ? ומה הפתרון ?

למישהו יש מדריך היינס של פונטו? או מאיפה אני יכול להשיג כזה?

או איפה אני יכול לראות הסבר על נורות החיווי של הפונטו?

פורסם

בדרך כלל שנורית הזרקה נדלקת יש בעיה במכלול הזרקה או במזרק עצמו .

 

אתה מרגיש הבדלים בנסיעה של הרכב , סחיבה , רעידות , פיח ..... ?

פורסם

לחבר של אבא שלי יש פונטו ספייס 2003. לרכב גם הייתה בעיה דומה.

המנורה הייתה נדלקת בהתחלה.

לאחר מכן הבעיה החמירה והאוטו היה מזייף ורועד, כאילו עובד על 3 פלאגים. הוא לקח את האוטו למוסך והתברר שהמזרק הרביעי תקול והחליפו אותו, גם לאחר החלפתו לא עזר והחליפו מחשב. לאחר החלפת המחשב העניין הסתדר וכיום האוטו נוסע לו בדרכים בסדר גמור.

I feel LEGACY

פורסם

החלפתי מחשב לפני כחצי שנה, ואחרי שהחלפתי, גם באמצעות הדיאגנוסטיקה לא ידעו לזהות לי מה הבעיה.

 

אמנם אמרו לי שייתכן שזה חיישן למדה, כי הוא שיחק הרבה, אבל לא נראה לי הגיוני, כי אם הוא משחק הרבה אז סימן שהוא קורא נכון ומנסה לווסת בהתאם. כנראה שהבעיה היא במשהו אחר, אבל שם החליטו שזה חיישן למדה אז לא מוכנים לדבר איתי עד שאני אחליף אותו (700 ש"ח לא כולל מע"מ).

פורסם

אני יפתור לך את הבעיה תוך שניה .

 

גש למוסך מורשה של פיאט ורק שם תפתר לך הבעיה , ובזול !!!

 

במקום שאנשים יתנו לך פה עצות כמו , תחליף את החלק הזה והזה והזה והזה , רק יצא לך יותר יקר ..

פורסם

תודה עינב, אבל לשם אני לא מתקרב יותר, אני לא מרוצה מהעבודה שלהם. (אולי הדרישות שלי גבוהות מדי).

בכל אופן, מסתבר שהכבל שמתחבר לחיישן ה MAF התנתק לי, כנראה כל הזמן הזה הוא היה רופף.

שוב תודה לכל מי שניסה לעזור.

אגב, ביטון, כדאי שתבדוק, אולי זו אותה הבעיה אצלך.

פורסם

זה לא חייב להיות משהו רציני אבל אני הייתי מציע לך לגשת למוסך פיאט הקרוב ולעשות שם בדיקה שבה מחברים לרכב מחשב שמראה על תקלות...יכול להיות שהמחשב באוטו הלך או שאחד המזרקים נדפק

ואז אתה אמור להרגיש קצת שינויים בנסיעה

×
×
  • תוכן חדש...