Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.קניתי מאזדה לנטיס 323 1.6 2002 LXאוט' ורציתי לדעת מה ההבדל בינה לבין GLX?

2. כמה יעלה בערך לשים פנסי ערפל?(כולל הסויטצ מקדימה)

3.איך אני משיג מחשב לאוטו?

4.איך אני שם כפתור להורדת החלון באופן קבוע בלחיצה אחת?(אני רוצה שיהיה בכל החלונות)

5.איך אני מגביר את עוצמת האור שיש לי בתוך הרכב?(הנורה שיש בתקרת הרכב וגם בבאגז')

6.איך אני מפרק את הדלתות ואת הדש האחורי?(בשביל רמקולים)

7.האם אני יכול לפרק את המושב/ספה אחורית?(לא את המשענת גב)

8.האם כדאי/ מומלץ להחליף את הבלמים הקדמיים באוטו מבלי לעשות שינוי בגלגלים?(מאוד חשוב לי בלימה חזקה ואין לי מגנזיום- גלגלי 14" רגילים)

9.איזה טיפולים כדאי לעשות לאוטו?(בן 4 שנים ועבר 61,000 ק"מ, ואני לא מתכוון לטיפולי חובה, יותר בקטע של דברים שיעזרו לי לשמור על הרכב)

10.איפה אני יכול לשים דיבורית?(הכוונה למוסך ואני צריך עריסה יש לי נוקיה 6100 וכבר יש אנטנה לדיבורית)

11.איך אני מברר מה הצריכת דלק שלו?

12.כמה עולים מגיני בוץ לגלגלים בערך?

13.עם מה אני יכול לכסות שריטות קטנות בפח?(צבע כסף מטאלי)

וזהו נראה לי:lol:

אני יודע שאלו הרבה שאלות ואני אודה מאוד למי שיוכל לעזור לי

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

1. הבדל הוא בגימור,ב-GLX יש לך 4 חלונות חשמל,מגיני בוץ,פסי קישוט בצבע הרכב(אלו שעוברים על הדלתות),

מראות צד בצבע הרכב.

2. תלויי איזה פנסים אתה רוצה להתקין (מקורי נראה לי אין בארץ).

3. אל איזה מחשב אתה מדבר?ברכב שלך כבר יש מחשב ניהול מנוע.

4. גש למתקין מורשה.

5. אמור להיות לך דימר,נראה מצד שמאל של גלגל ההגה.

6. - - -

7. אין שום סיבה שלא תוכל לפרק,העיקר שהיו לך בוקסות, ראצ"ר, ומפתחות פתוחים.

8. נסה להחליף רפידות.

9. טיפולי חובה עוזרים לשמור על הרכב,..

10. ראה סעיף 4.

11. מלא טנק עד הסוף,סע 100 ק"מ וחזור למלות דלק,ככה תדע כמה האוטו שתה ל-100.

12. מקוריים בסביבות 200שח,ממליץ לגשת לפירוק ולקנות בהרבה יותר זול.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

2. אני מעדיף מקורי ואם אין אז מה שיש בארץ.

3. יש לי אחד פשוט ובחוברת של הרכב רשום שיש דגמים עם מחשב משהו אחר- לא הבנתי בדיוק

5. הדימר זה לתצוגת הדש בורד ולא לאור הצהוב שיש כשפותחים את הדלת והוא אכן איפה שאמרת

7. לא ראיתי שום בורג ולא הבנתי איך אני מוציא אותה בכלל

8. איך שהם עכשיו הם בולמים טוב, אני פשוט רוצה בלימה הרבה יותר חזקה. ד"א יש ABS

9. התכוונתי דברים נוספים חוץ מהחובה

10.אני מעדיף שלא כי הם גובים המון, אני רק צריך עריסה וחיבור למערכת

11. אין איזה דף מפרט

תודה רבה ועזרת לי מאוד

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

×
×
  • תוכן חדש...