Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה פשוט מיותר להחיזק את הקלאץ' לחוץ בזמן שאתה עומד עם האוטו ולא נוסע

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

מה לא מובן?

 

כל עוד זה פחות בלאי לא מעניין אותי אם זה מיתר.

מה בקשר לשאר השאלות? אין לאף אחד תשובה?

פורסם

יא אללה איזה צ'אט נהיה פה!

כל עוד הקלאץ' לחוץ, לא משנה באיזה מצב ישנה שחיקה!

אם תעמוד ברמזור, שים ניוטרל ותעזור את הקלאץ'!

מתי שהרמזור מתחלף הכנס קלאץ', דחוף לראשון וסע לשלום!

 

תבין:

כל זמן שאתה לוחץ על דוושת המצמד ישנו בלאי! כשאר אתה משחרר אותו, ---אין בלאי---

פורסם

סוף סוף!

 

תודה על התשובה העניינית.

 

אבל מצד שני יש עוד דבר:

היה חסר לי שמן גיר וההילוכים עשו רעש מטורף של חיכוך למרות שהייתי בניוטרל ללא קלאץ'.

ברגע שהכנסתי קלאץ' בניוטרל הרעש נעלם.

אז יש איזשהו הבדל כשאני בניוטרל עם קלאץ' ובלי קלאץ'. זאת אומרת שיש איזושהיא שחיקה מסויימת כשאני עומד בניוטרל ללא קלאץ' לא?

פורסם

ואללק אתה עשית פה שיחת איי סי קיו מרובת משתתפים



כאשר אתה לוחץ על הקלאץ' ישנה שחיקה עובדה

כאשר אתה בניוטראל והקלאץ' לחוץ ישנה שחיקה עובדה וגם בשביל מה לעשות את זה?!

כאשר אתה בניוטראל ולא לוחץ את הקלאץ' אז אין שחיקה של שומדבר

כאשר אתה מוציא את ההילוך לניוטראל בלי קלאץ' אתה הורס את הגיר

כאשר אתה מגיע לרמזור אדום תישאר בהילוך משולב טיפה לפני שהאוטו מתחיל לרעוד תלחץ את הקלאץ' ותוציא אותו מהילוך

 

זהו כן נגמרו עשרת(5) הדיברות על קלאץ' ושטויות שמסביב

 

ןמספיק עם בקשת הסברים אתה רוצה הספרים תחפש בפורום

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

כשאתה לא נוגע בדוושה(דהיינו "בלי קלאץ'") המצמד מחובר.

לא מתבצעת שום שחיקה.

אם אתה עומד במקום וההילוכים חורקים לך יתכן הדבר הבא:

הכוונה פה, היא שאתה לוחץ קלאץ', ואז משלב הילוך

 

יכול להיות שהקלאץ' שלך לא מתוח והדבר גורם להפרדה לא מוחלטת.

פורסם

ממש 2 עמודים על כלום, אם אין לכם מה לכתוב לא צריך לנהל רומן.

 

קלאץ לחוץ אכן שוחק את המיסב וזה לא שמועות זה בדוק, במרכז הקלאץ ישנו מייסב, תחשוב שהקראנק מסתובב והקלאץ מחבר בין הקראנק לגיר, עכשיו הקראנק מסתובב והגיר עומד (נניח אתה משולב בראשון ברמזור) משהו צריך לזוז בקלאץ כדי לשחרר את האנרגיה של הקראנק שלא מועברת לגיר (הגיר לא זז) זהו תפקידו של המיסב, ולכן אם אתה עומד עם קלאץ לחוץ אתה שוחק את המיסב.

מסקנות:

1. בלימת מנוע מיותרת לשם כך נועדו הבלמים, אלא אם אתה בולם ממש לאורך קילומטר כמו משאיות או בירידה וכו

2. אתה עומד ברמזור תעביר לניוטראל, תתן לרגל לנוח ובאור ירוק שלב הילוך וסע לשלום, זה שתישאר עם רגל לחוצה לא יתן כלום רק ישחוק את המייסב, כולה עוד לחיצה להכניס הילוך.

×
×
  • תוכן חדש...