Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר שמעוניין לקנות סאב

באיזה חנויות באזור המרכז יש מבחר גדול של סאבים והכי חשוב שיהי אפשר לשמוע אותם בתוך הרכב.

פורסם

"קארטון" בסגולה בפ"ת, יש שם מבחר גדול מאוד של סאבים מהרבה חברות ובהרבה צורות ואפשר לשמוע הכל.

קוראים לבחור אלי, 03-9040683.

 

איציק.

פורסם

המלצה שלי, אל תלך אל הבחור הזה, לי ולעוד כמה חברים יש ניסיון לא טוב איתו.

 

מה גם שאין לו מבחר כל כך גדול...

פורסם

לכל עסק יש לקוחות מרוצים ולקוחות לא מרוצים, אני מרוצה מעל ומעבר מהבן-אדם ולכן אני ממליץ, קניתי אצלו לא פעם אלא במשך השנתיים האחרונות וכנראה שאני אמשיך כל עוד אני בתחום.

 

הצעה שלי, תלך, תנסה ותתרשם, זה לא יעלה לך כסף לבדוק ולמרות מה ש-DPG אמר יש לו מבחר מאוד גדול, אני יכול למנות לפחות עשרה מותגים של סאבים, מגברים ואולי גם רמקולים.

 

איציק.

פורסם

המלצה חמה שלי....!!!

אם אתה רוצה חנות מקצועית ברמה ....

תלך לסאונדר ברחובות ... יש להם מבחר של סאבים ... אתה יכול לשמוכ באוטו שלך להתרשם

ובקשר למחירים... יש להם מחירים חבל על הזמן טובים... מניסיון שלי אתם הם הכי מיקצועיים באיזור השפלה..

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

אין הרבה מבחר בכלל מבחינת חברות...

 

יש מלא מגברים, מלא סאבים, אבל כולן של אותן 4-5 חברות...

 

 

נ.ב

בלק בי, רואים שקנית ממנו כל הזמןף, לפי כל ה DLS שלך... :-)

פורסם

גריז בראשל"צ אחלה חנות אחלה שרות אחלה מוצרים הרבה סאבים 5 כוכבים תפנה למשה מיספר אחד.

אני מאמין ואתם

פורסם

יש לך את ס.ג אלקטרוניקה בפינסקר בת"א.

יש את ברוקס בת"א.

יש את רדיו מילאנו מול קניון איילון.

יש את עוזי רדיו ברחוב ערבי נחל בת"א.

יש את FULL VOLUME ברמת אביבי ג' מתחת לשוסטר.

יש את גולד סטריאו ברחוב הארד ברמת החייל , מאחורי הקיוסק , תשאל אין להם פשוט שלט.

לכולם המון ציוד, המון מחירים ושרות טוב.

אין כזה דבר כבל עבה מדיי...:shock:

פורסם

DPG אני לא יודע מה הניסיון שלך אבל אצל קארטון יש הרבה מאוד חברות, מה גם שהוא מזמין משהו עם משהו רוצה במיוחד

 

היחס שלו מאוד טוב כלפי הקונים אני מאוד נהנתי לבוא לחנות

וכמו שאמר BBLACK זה לא עולה לך כסף לראות ולשמוע הצעות ...

 

שחר

×
×
  • תוכן חדש...