Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז נמאס לי רשמית מהאוטו שלי, מאזדה לאנטיס סדאן 1800

אני בחור צעיר והיא שותה לי קצת יותר ממה שאני צריך 1:8 בממוצע..

כל פעם אני רוצה לסעת, אבל אני אומר לעצמי אוו שוב לעבור בתחנת דלק, אין לי כח..

היא שותה סביר מאוד לנפח מנוע שלה

לא יותר מדי ולא פחות, אין לה שום בעיה או משהו, פשוט לא מתאים לי.

 

אז מה שאני מחפש זה

משהו חסכוני האמא של החסכוניים, בגלל שאני נוסע הרבה..

אוטו דיזל/סופר דיזל לא יודע , מה שיותר טוב ומהיר..אך עדיין שיהיה חסכוני.. אוטומאטית..

ביטוח, יש לי חינם, כי שמעתי שלדיזל הביטוחים יותר יקרים, אבל פה זה לא בא בחשבון, אז

אין צורך לדאוג לזה.. עלות תחזוקה כללית שתיהיה נורמאלית, חלפים וכד'..

ואוטו שנראה ומעוצב טוב..

פורסם
זה לא רק הביטוח שיותר יקר לדיזל, זה האגרה השנתית שיקרה משמעותית מבנזין.
אוקי אני אל יודע אם זה כלול בביטוח, אני לא ממש מבין בעסק הזה,

אך זה בשנה... אני אחסוך הרבה יותר לבנתיים,

אז בוא נגיד שהאגרה אצלי זולה כרגע, אבל יוצא לי כל חודש הרבה יותר כסף. וזה רק מצטבר..

הדיזל יעזור לי מאוד לחסוך..

עזוב עכשיו את כל הדברים השוליים האלה

 

תציעו לי רכבים בבקשה..

הציעו לי קסארה...האם היא טובה? חסכונית ואם אפשר תרשמו כמה היא שותה, זה מאוד יעזור לי למצוא את האחת.

תודה מראש חברים.

פורסם

על פניו הקסרה היא אופציה טובה לרכב בעל מנוע דיזל ב35. הקטע זה שלא ידוע לי על שום קסרה דיזל אוטו' סביב תקציבך (בכלל דיזל+אוטו' בתקציב הנ"ל זה בעייתי) אלא אם אתה שוקל לרכוש מונית לשעבר...(ואז גם סקודה אוקטביה ועוד מספר רכבים יהיו אקטואלים).

 

הרכבים הפרטיים היחידים שאני יכול להעלות כרגע בדעתי שהם דיזל+אוטו' שיהיו רלוונטיים לתקציבך זה VW וונטו וסיטרואן ZX (ואין הרבה כאלו על הכביש).

 

לכן אם ברצונך ברכב מיד פרטית כנראה שתצטרך לוותר על הגיר האוטו' או על דרישתך לרכב בעל מנוע דיזל.

פורסם
על פניו הקסרה היא אופציה טובה לרכב בעל מנוע דיזל ב35. הקטע זה שלא ידוע לי על שום קסרה דיזל אוטו' סביב תקציבך (בכלל דיזל+אוטו' בתקציב הנ"ל זה בעייתי) אלא אם אתה שוקל לרכוש מונית לשעבר...(ואז גם סקודה אוקטביה ועוד מספר רכבים יהיו אקטואלים).

 

הרכב הפרטי היחיד שהוא דיזל+אוטו' שיהיה רלוונטי לתקציבך זה VW וונטו (ואין הרבה כאלו על הכביש).

 

לכן אם ברצונך ברכב מיד פרטית תצטרך לוותר על הגיר האוטו' או על דרישתך לרכב בעל מנוע דיזל.

אממ

אז מה שבעצם אתם אומרים שבתקציב כזה די קשה למצוא אחת , אה..

אממ אני לא רוצה לרכוש אוטו שהיה בעבר מונית, ממש לא..

גם כל הרכבים האלה די מנופחים (סקודה אוקטביה וכד'), אני לא אוהב את הסגנון הזה..

בקשר לקסארה, אתה אומר שאין אוטומאטית שנכנסת לתקציב הזה? איזה שנה בערך זה יוצא בתקציב כזה.

 

ולבחור שאמר שידני חוסך מאוטומאטי - אז ברור בהחלט, ובטח שידוע לי על זה, אבל אני מעדיף אוטומאטי..

פורסם
מה זה סופר דיזל לעזאזל? חשבתי שסופר יש רק בלנסר :)
אולי הכוונה לטורבו דיזל, לא ממש הבנתי, אבל ממה שהסבירו לי פעם

אז יעני הטורבו מכניס יותר אויר וככה הוא מאיץ יותר מהר מדיזל רגיל

פורסם
אממ

בקשר לקסארה, אתה אומר שאין אוטומאטית שנכנסת לתקציב הזה? איזה שנה בערך זה יוצא בתקציב כזה.

בארץ נמכרת הקסרה HDI אוטו' החל משנת 02' כאשר מחירה הוא כ80K...(יש איסור בפורום לומר מחיר מדוייק, בשביל זה ניתן לפנות למחירון).

 

אפרופו, התמזל מזלך לעניין הZX...

http://www.ynetcenter.co.il/levad.asp?z=c&tz=usedcar&nkotcd=880657

 

המנוע שלה לרוב אמין אך אמינות הרכב עצמו בינונית. עם זאת במידה והרכב מטופל כראוי אזי היא יכולה להיות עיסקה טובה ובהתחשב באופציות שיש לך, הייתי ממליץ לך לבדוק את האופציה הנ"ל.

פורסם
אולי הכוונה לטורבו דיזל, לא ממש הבנתי, אבל ממה שהסבירו לי פעם

אז יעני הטורבו מכניס יותר אויר וככה הוא מאיץ יותר מהר מדיזל רגיל

אני צוחק :) מדובר על טורבו לא סופר.

 

הטורבו דוחס את האוויר בלחץ מכאן הזמינות הגבוהה והמומנט.

 

חפש וונטו (אפילו מונית לשעבר) כמו שנאמר. אולי סקסו או גולף דור 3.

אם אתה הולך על הטורבו וודא תקינותו כי עלות התיקון גבוהה מאוד.

פורסם

ממליץ בחום

 

אין לי את הרכב כל כך הרבה זמן (POLO SDI 99 גיר רגיל)

 

אבל עד עכשיו אני ממש נהנה ממנו ושלא יספרו לך שהוא עגלה

 

נכון שהוא לא להיט לנסיעה מעל 120 אבל עד 120 הרכב מאיץ יפה ונוסע סבבה.

 

בשביל הכבישים , הנהגים והפקקים בארץ, זה גם יותר מדי.

×
×
  • תוכן חדש...