Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

אולי זה פוסט פריקה אבל זה מה יש (או האם מישהו מכיר דרך אחרת?).

 

שבוע שעבר בערב אני נוסע בכביש 383 בקטע חשוך מולי עוברת משאית שעולה על מוט ברזל שמונח בכביש והוא עף עלי.

 

אני שומע רעש חזק ומרגיש מכה מלפנים אבל הרכב נוסע חלק ולא נראה שדרסתי משהו.

מגיע הבייתה והתוצאה פנס קדמי ימני שבור היטב ופשוט חור (לא גדול בפגוש),

חוץ מזה הכל במקום הפגוש לא זז, מה שנקרא בול פגיעה.

 

בודק את המצלמה הקדמית וחוק מרפי משום מה (למרות שהיא מצלמת) לא מוצא את כל הדרך בקבצים.

יש בביטוח כיסוי פנסים (דרך דרכים), אני פותח קריאה ולאחר 5 ימים מקבל טלפון שנמצא פנס קדמי מקורי בעלות של 5850 ש"ח לא פחות (וזה לא לד...) כיסוי הביטוח הוא עד 5000 ש"ח עם השתתפות עצמית של 250 ש"ח אז נאלצתי לשלם 1050ש"ח על הפנס.

 

שיטוט קצר במרשתת מעלה שבארץ אכן מחירי הפנס יקרים להחריד (תחליפי עם תקן 3500-4500 ש"ח לערך), אבל בחו"ל בערך 400$ שוב נע לכאן או לכאן,

מה שאומר שלא שווה לייבא לבד (יותר יקר מההשתתפות עצמית) אבל זול בפער לעומת הארץ,

למה ההפרש כ"כ גדול?

לדעתכם עשיתי טעות שהתעקשתי על מקורי?

 

ואני לא מדבר על הפגוש שנראה מתי אבל צריך גם תיקון....

  • מבאס 1
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, llaavvii כתב:

למה ההפרש כ"כ גדול?

לדעתכם עשיתי טעות שהתעקשתי על מקורי?

ההפרש גדול כי לדעתי יש הרבה הרבה מתווכים שגוזרים קופון ולכן כשזה מגיע לצרכן הקצה זה מחיר מנופח מאוד.

 

לא עשית טעות בהתעקשות על מקורי. זה חלק בטיחותי (בעיניי) ולכן עדיף מקורי. אולי כדאי לבדוק OEM. אולי יוזיל את המחיר.

 

דווקא כן הייתי מנסה לייבא. עקרונית הרכב והנהגים בארץ - פרה חולבת. 

 

באיזה אוטו/שנה מדובר? 

 

תנסה שלא להתבאס יותר מדי. ברגע שעולים על הכביש, דברים כאלו קורים. 

 

דווקא המצלמה מאכזבת בעת הצורך (וגם האלמנט של חוסר מזל..). פעם אחרונה קרה לי משהו דומה לפני 6 שנים בערך, כשעפה לי אבן לשמשה כשמישהו יצא באיזה צומת בכביש מהיר. 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 15 שעות, saar5555 כתב:

ההפרש גדול כי לדעתי יש הרבה הרבה מתווכים שגוזרים קופון ולכן כשזה מגיע לצרכן הקצה זה מחיר מנופח מאוד.

לא רק. 

מחיר חלקי החילוף בארץ, זה סוג של קרטל. יש פה הרבה אינטרסים שלא אכנס אליהם בשירשור הזה. 

היו על זה כתבות בעבר.

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

בונים על זה שאם אתה צריך חלק חילוף מהר, אתה תשלם את המחיר.

הרי גם אם ישלחו לך ב DHL EXPRESS לא בטוח שהמשלוח יצא היום או מחר, ולכן זה במקרה הסביר 7 ימי עסקים או יותר, תלוי אם זה במלאי אצלם.

אני חושב שאם זה נשלח באותו היום או יום אחרי ב DHL EXPRESS מאסטוניה או לטביה, זה אצלך תוך 5 ימי עסקים. במקרה הטוב.

 

בתכל'ס אם זה לא במלאי אצל האתרים, זה יכול גם לקחת 14 ימי עסקים וכאלה.

 

עריכה: גם להם לקח לחזור אליך תוך 5 ימים, אבל לא כולם מכירים את האתרים ak24parts ו cars245 וכו', ולכן הם בונים על זה שאנשים ישלמו, יפעילו ביטוח וכאלה.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

לא מסביר את כל הסיפור. 

אל תשכח את ידידינו במכס, שלא ממהרים לאשר חלפים לרכב. 

כמו שאמרתי, זה סוג של קרטל והרבה אינטרסים. 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

טוב , לצערי הסאגה לא נגמרה

הולך להחליף את.הפנס במוסך ההסדר (לובינסקי באשדוד),

ממתין בחדר ההמתנה 45 ד' (נראה מוגזם)

באיזה שהוא שלב קראו לי הנה המפתח הוחלף הפנס.

יוצא החוצה ובאסה הפגוש לא במקום וגם הקשת על בית.הגלגל.

הרכב הגיע למוסך שהכל בול במקום למעט החור בפנס והחור בפגוש.

קורא לבחור החוצה הוא מסתכל ואומר "מה אתה רוצה זה פלסטיק ישן בחיים לא יחזור למקום",

קצת התעקשות מנומסת מצידי והוא הולך לניסיון נוסף.

חוזר ללא הצלחה ואומר תראה.גם לפנן הפגוש היה מודבק למקום (וואלה לא נראה לי), אין מה לעשות.

תוך כדי אני מסתכל על הפנס היטב והוא עם שריטה יפה בצד ומלא בסמני דבק.

הבחור אומר כך קיבלתי את.הפנס תפנה לדרכים.

חוזר למשרד ובדרך מהשביזות מפנק את הרכב בשטיפה איכותית מאוד וליטוש של הפנס השני שנראה עכשיו חדש (הרבה יותר טוב מהפנס החדש).

 

מתקשר אליהם ובסופו של תהליך הם יזמינו פנס נוסף (לדעתי הקודם לא היה חדש) ישלחו אותי.למוסך אחר שינסה גם לסדר את.הפגוש.

הלל עוד חצי יום עבודה🥲

IMG_6337.jpeg

IMG_6320.jpeg

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
  • מבאס 5
פורסם

למה לובינסקי מחליפים פנס של סוזוקי, זה שלא הבנתי

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 9.5.2026 בשעה 06:40, KipodYam כתב:

נשמע חירטוט. אם מוסך נורמלי פחות חלק ויש עליו שריטות, אז מצלמים.

כנל מצלמים את הרכב לפני העבודה. ואחרי.

הכוונה היתה פחות=פותח. אם מוסך נורמלי מקבל חלק כמו פנסים והוא שרוט, אז הוא אדיוט שהוא מתקין ככה בלי להודיע ללקוח ולחברת ביטוח.

מוסך נורמלי גם מצלם, במיוחד בדברים כאלה, במיוחד עם ביטוח...

אז לעניות דעתי - מוסך חאפר ורשלן או שהם שברו ועשו עבודה גרועה. תחליט אתה.

פורסם
לפני 8 שעות, itsik170 כתב:

למה לובינסקי מחליפים פנס של סוזוקי, זה שלא הבנתי

הוא הזכיין של שרות "דרכים" באשדוד.

לפני 4 שעות, KipodYam כתב:

הכוונה היתה פחות=פותח. אם מוסך נורמלי מקבל חלק כמו פנסים והוא שרוט, אז הוא אדיוט שהוא מתקין ככה בלי להודיע ללקוח ולחברת ביטוח.

מוסך נורמלי גם מצלם, במיוחד בדברים כאלה, במיוחד עם ביטוח...

אז לעניות דעתי - מוסך חאפר ורשלן או שהם שברו ועשו עבודה גרועה. תחליט אתה.

מחר אני במוסך אחר בנס ציונה - להחלפת הפנס "החדש",

מקווה שהם גם יצליחו לסדר את הפגוש במקום (למרות שבכל מקרה בזמן הקרוב אכניס את הפגוש לתיקון).

פורסם
לפני שעה, llaavvii כתב:

 

מקווה שהם גם יצליחו לסדר את הפגוש במקום (למרות שבכל מקרה בזמן הקרוב אכניס את הפגוש לתיקון).

אשמח לשמוע איך תיקנו את הפגוש.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...