Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

השתגעתם?! אתם מצפים מהמשטרה אשכרה לעבוד?!?!

 

זה לא כמו שהם שמים שוטר עם ממל"ז למשל - לא יודע, בעלייה לא קלה, בכביש דו נתיבי, ישר, איפה שקל מאד לתפוס נהגים ממהרים ולא בצד השני של הירידה, איפה שהיו מספר תאונות - לפחות אחת (שזכורה לי היטב) קטלנית.

אה, רגע, משהו פה לא מסתדר לי. תשכחו. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 7 דקות, om2 כתב:

מצטרף לאיציק

אם המשטרה או מי מטעמה היה מגדיל את כמות שוטרי התנועה שאוכפים עבירות תנועה

זה היה ווין ויין סיטואישין

 

 

אין צורך בניידת יקרה, שוטרים וכו'.

כמה מצלמות, איש בקרה אחד בכל משמרת (או יותר אם העסק מצליח ורווחי) , נגמר הסיפור.

 

שאנשים יתחילו לקבל 5-10 דוחות (כל שבוע) על העבירות שהם עושים יום יום, פתאום תראה איך הם נרגעים.

 

השיכלול שהייתי עושה במקרה הזה הוא לא להעלות את גובה הקנס - אלא פשוט לשנות את החקיקה ולקבוע שעל עבירות כאלה אין בקשה להישפט. תשלם ותזדיין.

ביטול דו"ח רק עם אישור מהמשטרה שהרכב נגנב. סה-טו.

 

 

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני נגד אי אפשרות ערעור/שפיטה

אבל לדעת שיש לזה מחיר

ניצחת, לא תשלם

הפסדת, תשלם 150%-200%

 

כך לא יהיו ערעורי סרק

 

  • מעניין 1

.

פורסם

הכל עניין של רצון אמיתי לשינוי, וכל עוד זה לא קיים כזה, זה סתם להשתיק את האנשים הטובים שגם ככה לא עבריינים.

מקרה שלי מהיום בתור הולך רגל ברחוב חד סטרי שקט, נהג על ג'יפ האודי נכנס באין כניסה ועולה על המדרכה כדי להתקדם ולתת לרכבים הבאים ממול לעבור, דפקתי על החלון שלו כשהוא עבר לידי והוא התחיל לצעוק,לאחר מספר משפטים בינינו והוא אומר לי "יש לך בעיה,תזמין משטרה" אמרתי לו שאין שום משטרה, אני והוא עכשיו פה!

והוא השתתק.

כשאין אכיפה, לא משנה כמה דוחות/קנסות יהיו, הנהגים עדיין יהיו אותם נהגים. 

פורסם
לפני 1 דקה, om2 כתב:

אני נגד אי אפשרות ערעור/שפיטה

אבל לדעת שיש לזה מחיר

ניצחת, לא תשלם

הפסדת, תשלם 150%-200%

 

כך לא יהיו ערעורי סרק

 

 

אנשים מגיעים להישפט (ראיתי במו עיניי) על שיא החוצפה (חניית נכים) וממציאים תירוצים מפה ועד להודעה חדשה (כולל זה שאין להם כסף וזה כבד עליהם).

נסעת בשוליים ? יש צילום. חנית בחניית נכה ? יש צילום - אף אחד לא ממציא.

מה תגיד בבית משפט בשביל להגיע למצב שזה מבוטל ?

If u cant do the time - dont do the crime.

 

ברגע שחסמת לעבריין המצוי את האפשרות לערער, תיגמר הבכיינות - הוא יבין שדו"ח זה כמו הוראות קבע.

כן, אני יודע שזה לא "דמוקרטי" - אבל בשביל לזעזע את כולם זה מה שצריך לעשות.

 

 

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

סתם טימטום. 

בחצי מהכבישים בצפון הפכו קווים מקוקווים לפסים רצופים ויש המון פסים רצופים שאתה פשוט מקלל את העיוור המטומטם שקבע אותם.

סיוט ליסוע פה. סיוט. דרך של רבע שעה אם נתקעת אחרי איזה תייר אתה תגיע הביתה אחרי 40 דקות כי אסור לעקוף אותו. אז מה נראה לכם? שלא עוקפים? עוקפים באבוה. ומהמגזר יעקפו באבו אבוה גם דרך השוליים של הנתיב הנגדי אם יצטרכו.

 

ואיפה נראה לכם שהמשטרע תחכה?

 

שאלה רטורית.

פורסם

בדיוק היום זה קרה לי!

7 בבוקר,מושב אבן ספיר, מותר 50 קמ"ש,איזה 3 קמ של דרך. אני נוסע על 50.

3 מאחורי צפירות והבהובים עד קטמון ח. 

מה אתם רוצים מחיי? קו לבן. קבעו 50 קמ"ש מה אני יעשה?

תיהיו גברים תבואו בלילה שברו את העמוד עם התמרור.

אה וגם תבואו עם תרסיס שחור תהפכו את הקו הרצוף למקוקו.

אה לא תעשו את זה?

אז למה לצפור ולהבהב????

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

תתנחמו שלא רק בישראל זה ככה. פעם נסעתי 40 ק״מ על 60 קמ״ש בשיירה ארוכה כי הכביש היה בשיפוץ (סוף סוף שיפצו את הכביש לראשונה מאז שבנו אותו בשנות ה-30). מי עיקב את התנועה? אופל זפירה עם חנבץ ולוחית גרמנית. מופיע 60 אז הוא נוסע 60. איך כולם צפרו לו ברגע שאפשר היה לעקוף (ולא שומעים פה צפירות בכלל). מה שכן, אף אחד לא העיז לעקוף על קו ההפרדה הרצוף.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם

@ברווז רק עכשיו ראיתי את ההודעה שלך מאתמול - אבל אסביר לך שנית: המחקרים משווים את אותו קטע כביש תחת תנאים שונים, כלומר אותם נהגים, אותם רכבים, אותו אקלים - ההבדל הוא במהירות המותרת או באכיפה. זה מה שקרוי "מחקר מבוקר", והתכנון שלו מנטרל את כל אותם גורמים שעלולים להשפיע, מה שנקרא "ערפלנים".

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 16 שעות, om2 כתב:

כך לא יהיו ערעורי סרק

יהיו, יהיו, ועוד איך יהיו. 

אף אחד לשיטתו לא אשם. 

זה תמיד הכביש לא בסדר, הנהג השני אשם, היועמ"שית אשמה, זה תמיד מישהו או משהו אחר איכשהו. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 8.2.2026 בשעה 18:23, sperial כתב:

הקשר בין חריגת מהירות לתאונות (כמות וחומרה) מבוסס חד משמעית. 

אני רק שאלה. 

אם ככה, אז למה:

image.thumb.png.2901a06565ad37e2a48f63dfb1df1396.png

image.thumb.png.d4f96561c3b551b408d98c8728e4df83.png

 

איך מספר ההרוגים ירד, אם כמות הדוחות על מהירות ירדו גם כן? המממ? הא? המממממ? איך? מעניין, נכון? 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אתמול(12.2), היה אמור להתקיים דיון באישור ״קנסות רגב״ אך הדיון נדחה בשל ״אילוצי לו״ז״.

בפועל, הדיון נדחה כי הנהלת בתי המשפט דורשת תגבור של שופטי תעבורה, הרי צפוי ״הר״ של ערעורים, אך שופטים אין בנמצא.

כבר יותר משנתיים קיים ״פקק״ בתעבורה ופתרון אין באופק.

אז הרפורמה ככל הנראה מקבלת מקל בגלגלים או שבסוף יתברר כפנצ׳ר זמני.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...