Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שהוא אמר הוא רוצה שיהיה לו שקט, לא רוצה טורבואים ותיבות דו מצמד.

אישית אני עדיין גערתי בו על זה שהוא אפילו לא הלך לבדוק את הספורטאז החדשה אבל זה מה יש...

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
בתאריך 23.2.2026 בשעה 13:07, Jeka88 כתב:

מעדכן שהיום הוא הזמין CX5 במבצע של מאזדה

 

קלאסי הורים בפנסיה :-) מכיר את זה היטב מהבית. שיתחדש וייסע בדרכים טובות. 

פורסם

תתחדשו

האם אכן נרשם כיד ראשונה (00)? כשהתעניינתי אמרו לי שהרכבים כבר נרשמו תחת איזשהו דמות ממאזדה ישראל 

פורסם

אצלי ככה הזמינו בהפתעה C3 איירקרוס לפני כמה שנים.

שהחליפה שברולט טראקס...

הC3 איירקרוס עם פחות מ15 אלף לדעתי, שנת 2000 אולי 2019?  נדמה לי, קצת מכוסחת, מטופלת באיזה מוסך מתמחה במרכז, מישהו שדווקא מכיר את השטויות של המותג...

פורסם

אבא שלי כבר לפחות 3-4 פעמים קנה ככה רכב בהפתעה. בהתחלה יעני מתייעץ ומבקש גם שתפרסם אולי את הרכב הקודם ביד 2, עוד לפני שמספיק לעשות משהו טה-דם! בוא בוא לחניה תראה מה קניתי 🤦‍♂️

פורסם

אין לי בעיה עם ״ההפתעה״, רק שאני יודע שהרכב הזה יהיה עצל מידי בשבילו ולכן דחפתי אותו לכיוון של הספורטאז, בנוסף אם הוא היה מתעקש על הcx5 אז היה עדיף לקנות משומשת בת שנה אבל עם מנוע 2.5 אטמוספרי שמתאים הרבה יותר לאוטו הזה, בעבר הייתה לי מאזדה 6 וזה באמת אחלה רכבים אבל מנוע 2 ליטר קטן על האוטו הזה.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
לפני 28 דקות, Jeka88 כתב:

אין לי בעיה עם ״ההפתעה״, רק שאני יודע שהרכב הזה יהיה עצל מידי בשבילו ולכן דחפתי אותו לכיוון של הספורטאז, בנוסף אם הוא היה מתעקש על הcx5 אז היה עדיף לקנות משומשת בת שנה אבל עם מנוע 2.5 אטמוספרי שמתאים הרבה יותר לאוטו הזה, בעבר הייתה לי מאזדה 6 וזה באמת אחלה רכבים אבל מנוע 2 ליטר קטן על האוטו הזה.

לאמא שלי היה בעבר מאזדה 6 עם מנוע 2.5 והיא החליפה אותה ב CX5 עם מנוע 2.0

לא מורגשים הבדלים גדולים בביצועים בכלל.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני 3 שעות, Jeka88 כתב:

אין לי בעיה עם ״ההפתעה״, רק שאני יודע שהרכב הזה יהיה עצל מידי בשבילו ולכן דחפתי אותו לכיוון של הספורטאז, בנוסף אם הוא היה מתעקש על הcx5 אז היה עדיף לקנות משומשת בת שנה אבל עם מנוע 2.5 אטמוספרי שמתאים הרבה יותר לאוטו הזה, בעבר הייתה לי מאזדה 6 וזה באמת אחלה רכבים אבל מנוע 2 ליטר קטן על האוטו הזה.

 

למה נראה לך שיהיה עצל בשבילו, אבא שלך נוהג כמו בן 19 על הונדה סיוויק? מה הוא כבר עושה. 

 

בשביל יושבי הפורום חובבי הרכבים המנוע אולי קטן על הרכב, בשביל הנהג הישראלי הממוצע שגם עם טסלה אני מזנק יותר מהר ממנו ברמזור עם הפיקנטו של האישה - זה בסדר גמור. 

 

חוץ מזה יכלתם לקנות במחיר דומה CX5 עם מנוע 2.5 ברמת גימור קומפורט יד 00 מהיבואן. לפחות במבצעי סוף השנה מכרו כאלה עם הנחה יפה והאמת אני לא חושב שיש משהו חשוב שחסר בקומפורט שיש באקזקיוטיב. 

פורסם

מאחר שהדיון הפך לא נעים וקצת צדקני (כל אחד ודעתו) אסכם ואגיד שאנחנו נמצאים בתקופה שהשוק מלא אופציות מצוינות,  ומעטים כלי הרכב שהם "רכישה רעה"

 

יש הגיון ברכישת ה-CX5, במיוחד אם כבר היתה לו מאזדה בעבר, מדובר ברכב מצוין - גם אם לא "המילה האחרונה".

 

נאחל לו שיסע בדרכים טובות ויהנה ממנו שנים רבות בבריאות טובה.

 

ננעל בזאת.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...