Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 דקות, SlowRide כתב:

אז למה החשש? כי זה psa ויש להם עבר בעייתי עם מנועים?

 

הפעם הם גם החליטו לעבור לתיבה דו מצמדית במקום תיבת 6 ההילוכים היפנית האמינה שהייתה לפני. כי למה להישאר עם רכיב אמין אם אפשר לעבור לכזה שהאמינות שלו בסימן שאלה ? זה לא מעשה סיטרואני אמיתי :) 

לפחות המערכת ההיברידית אמורה בתיאוריה להוריד עומס מהתיבה, ככה שלפחות לטווח קצר זה מעודד. 

  • אהבתי 3
  • מצחיק 3
  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה לי שסיבת המעבר לתיבה כפולת מצמדים היא חסכון בדלק ושיפור ממוצע הפליטות.

 

עכשיו כל הרכבים של אנשי הקבע עד דרגת סא"ל מצויידים בתיבות כפולות מצמדים (סטוניק 1.0 עם טאסות מכוערות, סקודה סקאלה וקאמיק ואופל פרונטרה), הרכבים ייצברו כמות מכובדת של ק"מ בתנאים לא פשוטים - זה יהיה מבחן לאמינות של התיבות וגם של מנוע הפרונטרה הזהה ליחידת ההנעה של ה-C3.

 

זהו כבר סבב שני של רכבים בצה"ל עם תיבות כפולות מצמדים (איביזה ויונדאי I20 1.0) - לא נשמעו תלונות על תיבות ההילוכים שעבדו קשה.

 

מניסיוני עם 3 רכבי VAG אמינות התיבות של VAG השתפרה, מעניין איזו אמינות תהיה לתיבות של PSA.

  • מעניין 1
פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

אז למה החשש? כי זה psa ויש להם עבר בעייתי עם מנועים?

והרינגים במנוע הזה זו בעיה לא פחות קטנה מאשר הרצועה

לדעתי ידנית קומפקטית במחיר כזה, יכולה למכור כמה עשרות יחידות אם לא מספר תלת ספרתי.

מזכיר לי את גל הידניות שהיה פה לפני עשור וחצי במחירים אטרקטיביים, ומה שהוביל את הקהל לרכוש הרבה מהן. עכשיו כשיש רק אופציה אחת כזו בשוק, והיא משמעותית נמוכה מכל מקבילה אוטומטית - יתכן וזה ימשוך קונים שרוצים חדש במחיר אטרקטיבי ומוכנים לנהוג בגיר ידני.

  • אהבתי 3
פורסם

מעבר לחששות בעניין אמינות יחידה ההנעה, סיטרואן מצטיינת בקפיצת באנג'י בשמירת ערך

ולרוב מחירי השוק נמוכים עוד יותר ממחיר המחירון.

 

רכב כזה הייתי רוכש אחרי לפחות אחרי שנתיים-שלוש על הכביש

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, SlowRide כתב:

אז למה החשש? כי זה psa ויש להם עבר בעייתי עם מנועים?

 

יש חשש כללי מסיטרואן, בהינתן ההיסטוריה של PSA החשש הזה מוצדק ללא קשר למכלול ספציפי.

 

בנוסף יש גם חשש קונקרטי בהקשר של המנוע, הוא לא חדש אלא משופר ובעיות אחרות עלולות לחזור.
אבל, במנוע ה1.2 החדש יש שלל בעיות נוספות כמו בלאי/אטימה לא טובה ברינגים, בעיות שימון שדובר עליהן בעבר ובכללי נראה שהמנוע הזה נבנה כולו כמנוע זול ועמיד פחות.

דווקא מהגיר הרובוטי הייתי חושש פחות, בשילוב עם מערכת היברידית הבלאי בפקקים אמור להיות פחות משמעותי, ואני חושב שהטכנולוגיה הזו כבר מספיק בשלה. אנחנו לא ב 2011.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • אהבתי 2
פורסם

אגב שלחתי מייל ללוינסקי לגבי הרחבת אחריות למנוע ל 10 שנים ואכן חזרה אלי נציגה ואמרה שזה אכן כך.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

כן שרשרת לא שרשרת, לפיורטק לא הייתי מתקרב עד שיוכח מעל לכל ספק שהם פתרו את כל הבעיות במנוע החדש.

 

לראייה גם במנועים עם השרשרת יש בעיות:

https://thecar.co.il/איגוד-צרכנים-מזהיר-מרכישת-פיורטק/

 

https://www.largus.fr/actualite-automobile/stellantis-1-2-puretech-la-nouvelle-generation-rencontre-des-soucis-d-arbre-a-cames-30039794.html

עריכה אחרונה על ידי פליקס

ROOONEEYY

פורסם

שים לב  שנאמר הבעיות הללו נפתרו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, EliC25 כתב:

והיא משמעותית נמוכה מכל מקבילה אוטומטית

איפה כל אלה שאומרים שהיום אין את ההפרש במחיר לטובת גיר ידני (מחיר של 100,000 לרכב בהחלט סביר מבחינת יוקר המחיה, לרכב חדש).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

הזמנתי נסיעת מבחן, מעניין איך הגיר הזה מרגיש.

מקווה שלא אתפתה לקחת ידנית.😁

  • מעניין 4

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אף אחד לא דיבר על זה אבל.

 

גרסת הבנזין של ה-C3 עולה פחות מ-MG3 בנזין.

 

ז"א רכב צרפתי יותר זול מרכב סיני מאותה קטגוריה שמיובא ע"י אותו ייבואן.

  • אהבתי 2
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זה באמת מחיר אטרקטיבי (ביחס לתקופה, כן?). בזמנו סנדרו סטפווי ידנית עלתה משמעותית פחות, שלא נדבר על סגמנט מתחת (פנדה ב 57 אלף לפני 15 שנה), אבל ל 2025 רכב סופרמיני ב 100 זה מפתיע. מעניין איך יהיה התמחור של הגרנדה פנדה החשמלית כשתגיע (אם) לארץ, כי הן די מבוססות על אותה שלדה. נכון, יבואן אחר וכו, אבל אם היא תתומחר ב 110 נגיד, גם יכולה להצליח לדעתי.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 46 דקות, yulianx כתב:

שים לב  שנאמר הבעיות הללו נפתרו.

במקרה של psa היצרן אמר בעבר הרבה דברים שהתבררו כשטות. הוא גם אמר שהבעיה בפיורדרעק לא קיימת, ואחר כך גם שהבעיה נפתרה עם המעבר לרצועה החדשה (וכולנו יודעים שהבעיה לא באמת נפתרה). 

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

נכון, צריך לראות מה יהיה בעתיד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, yulianx כתב:

אגב שלחתי מייל ללוינסקי לגבי הרחבת אחריות למנוע ל 10 שנים ואכן חזרה אלי נציגה ואמרה שזה אכן כך.

 

אשמח להתעדכן גם בתנאים לכשיהיו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...