Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 לברה ביטחונית בצפון? כי הרכב של אחד הבנים שלי היה עם אותם פרמטרים וקיבל דו״ח טיפולים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

 לברה ביטחונית בצפון? כי הרכב של אחד הבנים שלי היה עם אותם פרמטרים וקיבל דו״ח טיפולים.

בקריות.

פורסם

אז הבן שלי קנה מכונית שהיתה בטיפול באותו מוסך פנימי וקיבל פירוט טיפולים שלם מחברת הליסינג. זה היה לפני כשנה וחצי. היום סיפר לי שמצא ברשימה החלפת מיכאטרוניק אבל לא מצמדים. אם אזכור, בהזדמנות אבקש ממנו לראות את הרשימה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 57 דקות, sperial כתב:

אז הבן שלי קנה מכונית שהיתה בטיפול באותו מוסך פנימי וקיבל פירוט טיפולים שלם מחברת הליסינג. זה היה לפני כשנה וחצי. היום סיפר לי שמצא ברשימה החלפת מיכאטרוניק אבל לא מצמדים. אם אזכור, בהזדמנות אבקש ממנו לראות את הרשימה.

לא מבין למה לא לתת את הנתונים ולהקשות. כנראה שיש סיבה.

פורסם

עידכון:

ירדתי מהרכב ההוא ואז הגיע עוד קיה רכב עם היסטוריה והכל

 

לקחתי לבדיקה, אמרו יחליפו 2 פנסים, פחחות, מצבר, איזון, צמיגים.

 

דעתכם?

Screenshot_20250902_074859_WhatsApp.jpg

Screenshot_20250902_074837_WhatsApp.jpg

פורסם

הבדיקה נראת סבבה בתנאי שהם יחליפו את כל מה שהם אמרו, מציע לך לנסות לקבל זיכוי על הצמיגים ולשדרג אותם כי ככל הנראה הצמיגים שהם ישימו זה יהיה איזה קינג קונג סיני.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם (נערך)
בתאריך 22.8.2025 בשעה 09:19, Stavik כתב:

צריכת דלק נוראית וסחיבה נמוכה

בנוסף יש להם מנועים עם מחלות אכילת שמן לא יודע בדיוק באיזה שנים אצלנו בבית הייתה ספורטאז 2016 עם בעיה כזאת

כמה זמן היה לך את הרכב? סחיבה נוראית? כמה זמן נסעת ברכב?
יש י נסיון לא קטן עם הספורטג' (1.6, 2.0) ולשכנה יש את הטוסון כבר שנתיים,

צריכת דלק ממוצעת לקטגוריה וממש לא נוראית 1/11 בערך בממוצע,

והרכבים סוחבים סביר לחלוטין (גם ה1.6) ביחוד בנסיעות משפחתיות ולא לנהג "המתגרזן"

בתאריך 22.8.2025 בשעה 17:21, Stavik כתב:

מנוע 2000 מ2016 אחרי 140 אלף ק"מ כבר לא היה טיפה של שמן במנוע והוא נשמע כמו דיזל

אתה צודק שתחזוקה זה חלק חשוב פה הרכב היה של אמא ואני רק הוצאתי רישיון ככה שרמת הטיפולים היו סבירים

אחר כך בהמלצה שלי אמא התחדשה בסקודה קאמיק 1.0 והבדל בצריכת דלק והביצועים משמעותיים

גם בנסועה שלו ההפרש יצדיק את עצמו כי הצריכה בקיה פשוט נוראית גם ביחס למקבילות

וגם בנוחות וחווית הנסיעה הסקודה מתעלה 

מה שכן איכות ההרכבה נופלת בסקודה 

 

הבן שלי מחזיק סקאלה 1.0 2021 סוחבת סבבה אבל ממש לא מטוס וההבדל בינה לבין הספורטג 2.0 ממש לא "ענק"

מה עוד שהסופרטג' מרווחת ביותר מ2 מידות...

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
פורסם
בתאריך 2.9.2025 בשעה 12:41, llaavvii כתב:

כמה זמן היה לך את הרכב? סחיבה נוראית? כמה זמן נסעת ברכב?
יש י נסיון לא קטן עם הספורטג' (1.6, 2.0) ולשכנה יש את הטוסון כבר שנתיים,

צריכת דלק ממוצעת לקטגוריה וממש לא נוראית 1/11 בערך בממוצע,

והרכבים סוחבים סביר לחלוטין (גם ה1.6) ביחוד בנסיעות משפחתיות ולא לנהג "המתגרזן"

הבן שלי מחזיק סקאלה 1.0 2021 סוחבת סבבה אבל ממש לא מטוס וההבדל בינה לבין הספורטג 2.0 ממש לא "ענק"

מה עוד שהסופרטג' מרווחת ביותר מ2 מידות...

אי אפשר להשוות בכלל ברכבים 

ואני נוהג על סקאלה יום יום בעבודה 

הסקאלה

בתאריך 2.9.2025 בשעה 12:41, llaavvii כתב:

כמה זמן היה לך את הרכב? סחיבה נוראית? כמה זמן נסעת ברכב?
יש י נסיון לא קטן עם הספורטג' (1.6, 2.0) ולשכנה יש את הטוסון כבר שנתיים,

צריכת דלק ממוצעת לקטגוריה וממש לא נוראית 1/11 בערך בממוצע,

והרכבים סוחבים סביר לחלוטין (גם ה1.6) ביחוד בנסיעות משפחתיות ולא לנהג "המתגרזן"

הבן שלי מחזיק סקאלה 1.0 2021 סוחבת סבבה אבל ממש לא מטוס וההבדל בינה לבין הספורטג 2.0 ממש לא "ענק"

מה עוד שהסופרטג' מרווחת ביותר מ2 מידות...

המנוע בסופרטאז מתחיל למשוך רק בסלד גבוה אם יש לך טיפה עלייה או עקיפה אתה מייד תרגיש את זה לעומת הסקודה שמפיק ביצועים מעל המוצפה למנוע 999 סמק 

אני גם נוהג על סקאלה בעבודה

וקאמיק בבית שאגב היא מאוד מרווחת

היה לנו את ספורטאז 7 שנים

אם אתה נוסע נסיעות פשוטות אז הסופרטאז נוסע וגם נוח מאוד  ויציב בשיוט במהירות גבוה הייתה לנו גם גרסה גבוהה

אבל לאזורים הררים או נסיעות ארוכות מתגלות החסרונות שלו צריכת הדלק והביצועים המנוע הזה אנמי וזללן

עדיף כבר מזדה cx5 המנוע חי עם גיר חד ולא עצלן כמו בקיה וגם מוניטין האמינות גבוהה יותר

צריכת דלק בקיה של 11 לליטר אתה תקבל ב1.6

ה2.0 יותר לכיוון 8-9 לליטר

בסקודה פער של 50-40 אחוז בצריכת הדלק לנהג הלא חסכוני

ואני מוציא איתה כמעט 1 ל20

 

פורסם

אני קיבלתי ב2.0 ליטר ממוצע של 1\11 בערך וב1.6 טיפה טוב יותר

הרכב נוסע בסדר גמור ומרווח מאוד (ולא נדבר על הגיר שבנסועה עירונית עדיף בהרבה בקיה)

שוב אין לי שום מניות בקיה ואני לא מחזיק אחת כזו אבל הספורטג' אחלה רכב (לא ב 1.6 טורבו), ל95% מהאנשים סוחב בסדר גמור אמין ומרווח.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...