Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מה הייתם לוקחים?

 

טוסון 2022 2.0 שעולה 110,900 יד1 מליסינג עם 57,000

טוסון 2022 2.0 שעולה 107,900 יד1 מליסינג עם 83,600

ספורטז 2022 2.0 צורה חדשה 113,900 יד1 מליסינג עם 81,550

 

או מחכים לבדוק s cross glxv

שיש עוד ספק לגביהם כי זה גאוגרפית רחוק ממני מאוד

 

Glxv 2022 שעולה 98,000 יד1 מליסינג עם 77,800 

2023 Glxv שעולה 99,000 יד1 מליסינג עם 80,100

Glxv 2023 שעולה 114,000 יד1 מליסינג עם 60,600

 

מציין שלהגיע אליהן ידרוש ממני מאמץ לא קטן ובגלל שאין פרטים בטלפון יש אפשרות לאכזבה. אם למישהו יש ניסיון עם סוזוקי טרייד אין באשדוד

עריכה אחרונה על ידי sosko
פורסם
לפני 39 דקות, sosko כתב:

 מציין שלהגיע אליהן ידרוש ממני מאמץ לא קטן ובגלל שאין פרטים בטלפון יש אפשרות לאכזבה. אם למישהו יש ניסיון עם סוזוקי טרייד אין באשדוד

אתה לא חייב להגיע פיזית כדי לקבל פרטים ראשוניים. תפנה אל סוזוקי ותבקש שיחזרו אלייך מהסניף.

כשיחזרו אלייך, תבקש פרטים בטלפון לגבי כל רכב.

לרוב, הם מוכרים רכבים שהיו בבעלותם ויש להם היסטוריה מלאה.

תיקח בחשבון שרכבים טובים הם מוכרים במחיר מלא פלוס. כלומר, גבוה ממה שניתן למצוא בלוחות ממוכרים פרטיים.

תוכל מצוא שם נוחות, לא עסקה טובה כלכלית, זה כמובן נכון לגבי כל הטריידים למינהם.

פורסם

נגיד והסוזוקי יורד מהפרק, מה מהרשימה הכי כדאי? טוסון מליסינג עם קמ נמוך או ספורטז עם קמ יותר גבוה אבל עם מסכים במקום ספידומטר? או הטוסון הזול יותר?

 

טוסון 2022 2.0 שעולה 110,900 יד1 מליסינג עם 57,000

 

טוסון 2022 2.0 שעולה 107,900 יד1 מליסינג עם 83,600

 

ספורטז 2022 2.0 צורה חדשה 113,900 יד1 מליסינג עם 81,550

פורסם

למה? מה עד כדי כך פוסל את הדגם 2000 סמ"ק?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

צריכת דלק מתאימה לרכב מהסוג הזה עם מנוע בנזין אטמוספרי, בנפח 2.0, וגיר אוטומטי. לא אסון למי שנוסע 10-15 אלף קילומטרים בשנה.

אין שום בעית סחיבה לכל נהג מהשורה, שלא מחפש מטוס.

צריכת שמן תלויה בטיפול שהרכב מקבל. אם לא מושכים טיפולים מעבר ל 15 אלף קילומטרים או שנה, ומשתמשים בשמן מנוע איכותי ובתקן הנדרש, אין צריכת שמן. מי שנוסע פחות מ 15 אלף קילומטרים בשנה ומטפל כמו שעון אחרי שזה, זה בכלל מצויין .

לא יודע מה היה לרכב שלכם מ 2016,  איך טופל, האם גם הוא היה עם מנוע 2.0 או 1.6 אטמוספרי( באחרון כן היה יותר סיכוי לבעיות) , 

זה לא סובארו DL של שנות התשעים, שלא איכפת איזה שמן מלאים. 

צריך להבין זאת. 

בתמורה מקבלים רכב מרווח, נוח, מאובזר, בטיחותי.  במיוחד מהדגם החדש. רק שבקושי נמכרו כאלה עם מנוע 2.0, לרוב זה 1.6 טורבו עם גיר רובוטי, שבאמת לא מומלץ.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 5 שעות, vladclar כתב:

צריכת דלק מתאימה לרכב מהסוג הזה עם מנוע בנזין אטמוספרי, בנפח 2.0, וגיר אוטומטי. לא אסון למי שנוסע 10-15 אלף קילומטרים בשנה.

אין שום בעית סחיבה לכל נהג מהשורה, שלא מחפש מטוס.

צריכת שמן תלויה בטיפול שהרכב מקבל. אם לא מושכים טיפולים מעבר ל 15 אלף קילומטרים או שנה, ומשתמשים בשמן מנוע איכותי ובתקן הנדרש, אין צריכת שמן. מי שנוסע פחות מ 15 אלף קילומטרים בשנה ומטפל כמו שעון אחרי שזה, זה בכלל מצויין .

לא יודע מה היה לרכב שלכם מ 2016,  איך טופל, האם גם הוא היה עם מנוע 2.0 או 1.6 אטמוספרי( באחרון כן היה יותר סיכוי לבעיות) , 

זה לא סובארו DL של שנות התשעים, שלא איכפת איזה שמן מלאים. 

צריך להבין זאת. 

בתמורה מקבלים רכב מרווח, נוח, מאובזר, בטיחותי.  במיוחד מהדגם החדש. רק שבקושי נמכרו כאלה עם מנוע 2.0, לרוב זה 1.6 טורבו עם גיר רובוטי, שבאמת לא מומלץ.

 

 

שריינתי ספורטאז 2022 2.0 יד1 מליסינג עם 81,000. נראה אם זה יתקדם לרכישה כי הק"מ גבוה. מצד שני אצלי יעשה 10-11k בשנה. יש בדיקה רלוונטית לפני קניה שתכסה את העניין של השמן?

פורסם

יש תיעוד הטיפולים?

חלק מחברות ליסינג מטפלות במוסכי יבואן,  חלק במוסכים שלהם.

אין לסמוך על הבדיקה שהם מציגים - צריך לקחת לבדיקה ולדרוש תיקון ליקויים.

גם אי אפשר לסמוך על הדוח ממרכז סליקה של חברות הביטוח בנושא התאונות, כי לא בטוח שהרכב היה מבוטח בכלל.

 

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, vladclar כתב:

צריכת דלק מתאימה לרכב מהסוג הזה עם מנוע בנזין אטמוספרי, בנפח 2.0, וגיר אוטומטי. לא אסון למי שנוסע 10-15 אלף קילומטרים בשנה.

אין שום בעית סחיבה לכל נהג מהשורה, שלא מחפש מטוס.

צריכת שמן תלויה בטיפול שהרכב מקבל. אם לא מושכים טיפולים מעבר ל 15 אלף קילומטרים או שנה, ומשתמשים בשמן מנוע איכותי ובתקן הנדרש, אין צריכת שמן. מי שנוסע פחות מ 15 אלף קילומטרים בשנה ומטפל כמו שעון אחרי שזה, זה בכלל מצויין .

לא יודע מה היה לרכב שלכם מ 2016,  איך טופל, האם גם הוא היה עם מנוע 2.0 או 1.6 אטמוספרי( באחרון כן היה יותר סיכוי לבעיות) , 

זה לא סובארו DL של שנות התשעים, שלא איכפת איזה שמן מלאים. 

צריך להבין זאת. 

בתמורה מקבלים רכב מרווח, נוח, מאובזר, בטיחותי.  במיוחד מהדגם החדש. רק שבקושי נמכרו כאלה עם מנוע 2.0, לרוב זה 1.6 טורבו עם גיר רובוטי, שבאמת לא מומלץ.

 

 

מנוע 2000 מ2016 אחרי 140 אלף ק"מ כבר לא היה טיפה של שמן במנוע והוא נשמע כמו דיזל

אתה צודק שתחזוקה זה חלק חשוב פה הרכב היה של אמא ואני רק הוצאתי רישיון ככה שרמת הטיפולים היו סבירים

אחר כך בהמלצה שלי אמא התחדשה בסקודה קאמיק 1.0 והבדל בצריכת דלק והביצועים משמעותיים

גם בנסועה שלו ההפרש יצדיק את עצמו כי הצריכה בקיה פשוט נוראית גם ביחס למקבילות

וגם בנוחות וחווית הנסיעה הסקודה מתעלה 

מה שכן איכות ההרכבה נופלת בסקודה 

 

עריכה אחרונה על ידי Stavik
פורסם
בתאריך 22.8.2025 בשעה 16:12, vladclar כתב:

יש תיעוד הטיפולים?

חלק מחברות ליסינג מטפלות במוסכי יבואן,  חלק במוסכים שלהם.

אין לסמוך על הבדיקה שהם מציגים - צריך לקחת לבדיקה ולדרוש תיקון ליקויים.

גם אי אפשר לסמוך על הדוח ממרכז סליקה של חברות הביטוח בנושא התאונות, כי לא בטוח שהרכב היה מבוטח בכלל.

 

בינתיים בדקתי במערכת של לוי יצחק ויצא בסדר.  כמובן שאקח את הרכב לבדיקה.  האיש מכירות אמר שטופל כל 15 אלף במוסך מורשה של קיה בהרצליה. לא נתן לי את ההיסטוריה, הפנה אותי למוסך וכמובן שהם אמרו שיתנו רק לחברת ליסינג. בכל מקרה שיריינתי ונראה מה יהיה שיגיע למגרש.

פורסם

אם אתה יכול לחיות בשלום עם הצריכת דלק של הטוסון זה אחלה רכב ממש. 

אני מחזיק 2 טוסונים, אחת 2022 מהעבודה בקרוב מאוד מחליף, אשתי עם 2017, שני הרכבים מנוע 2.0, הרכב של הליסינג עבר מעל 90 אלף קמ אצלי ללא תקלות משמעותיות. 

אגב, אני משלם 4,600 חובה ומקיף בטוסון 17.

 

במקומך על הנייר ההייתי בוחר בטוסון עם הקמ הנמוך, תוודא מה התיקונים שעבר כל רכב ואם קיימת הסטוריית טיפולים. 

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם (נערך)

מעדכן

 

הלכתי למגרש,  ראיתי רכב שנראה טוב, ספורטאז 2022 2.0 עם 53,000 במחיר טוב מליסינג נהג יחיד. הכל טוב ויפה עד פה אבל שביקשתי היסטוריית טיפולים נאמר לי שבגלל שהרכב היה בחברה בטחונית הוא מטופל במוסך החברה שיושב בתוך המפעל ואי אפשר להביא את המידע מסיבות ביטחוניות. אז אין לי את תוכן הטיפולים. מעבר לזה שגם מעט המידע שכן יש ואני עדיין מנסה לשחזר מצביע כבר נמצא בפיגור בטיפול האחרון.

 

מציין כי נותנים לי שנתיים אחריות על 10 מכלולים ויעשו את הטיפול באיחור על חשבונם בכל מקרה. וכן אקח את הרכב לבדיקה. 

 

מה דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי sosko

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...