Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו ש- Camaro 92 הציע לך, כנס לאתר משרד התחבורה, שלם את האגרה, תדפיס וגש עם זה לטסט.

עשיתי את זה השבוע חודש וחצי לפני הטסט (אחרי יומיים במקרה הגיע אליי בדואר הרישיון הלא משולם אבל הוא נהיה כבר מיותר)

 

https://www.gov.il/he/service/car_licence_renewal

 

  • רעיון טוב! 2

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם
לפני 11 שעות, sperial כתב:

כמה תקנים לבוחנים היית צריך להוסיף למכון שלך כדי לקיים את התקנה?

לא רוצה לחשוב ע״כ ו/או בכיוון הזה.

פשוט זריקת כסף לריק, הגם אני נחרד רק מהתגובות של רוב הלקוחות לרעיון הזה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
בתאריך 5.6.2025 בשעה 17:59, om2 כתב:

יתרה על כך.

לא חושב שבוחן אי פעם נגע במדבקות שקיבלתי. תמיד קיבלתי את המדבקה מהפקידה שחתמה על הרישיון בסיום המבחן 

גם אצלי. אף בוחן מעולם לא ראה את המדבקה, וזה כשיש לי רוב הזמן 2 רכבים עם טסט שנתי או חצי שנתי כבר מעל 40 שנה. בכ-15 מכוני רישוי ברחבי הארץ.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 19.5.2025 בשעה 21:50, sperial כתב:

לחץ על הלינק ובדוק אם כבר אפשר לשלם.

אם אפשר לשלם אונליין בלי קשר לנייר, אז למה בעצם הם לא שולחים בקשה לתשלום במייל המקום לסמוך על הדואר העלוב שלנו?

פורסם

נכון לעכשיו אין שיוך בין כתובת מייל לבין בעלות על רכב. 

 

את יכול לשלם רישיון של מישהו אחר (אם יש לך מספר תעודת הזהות שלו) ולקבל את הרישיון המשולם למייל שלך.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני שעה, Gorpi כתב:

אם אפשר לשלם אונליין בלי קשר לנייר, אז למה בעצם הם לא שולחים בקשה לתשלום במייל המקום לסמוך על הדואר העלוב שלנו?

אין חובה שיהיה לאדם חשבון מייל. מצד שני, חובה שיהיה לו מען רשמי במשרד הפנים ומניחים (לגמרי לא בצדק) שכל דבר שנשלח לשם יגיע תוך כמה ימים.

צריך לשנות את החוק, אבל זה בטח ייקח 30 שנה.

  • אהבתי 1
פורסם

מה עם אוכלוסיות חסרות אינטרנט ואוכלוסיות חסרות כרטיס חיוב? 
מבחינת גישה לאינטרנט אנחנו במצב לא טוב, קצת מעל 90%. בהשוואה לסעודיה ולמפרציותֶשבהן מדובר ב-100%.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה יכול להיות שרות משלים לטופס נייר ולא שיטת דיוור בלעדית, כמו במקרה של ארנונה או חשבון חשמל - אתה יכול להירשם לחשבון במייל. 

 

במקרה של רישון רכב בכלל לא קיים כזה שרות.

  • רעיון טוב! 2

 

 

פורסם

אני פשוט זוכר את תאריך החידוש (גם של הביטוח), ומי שצריך יכול להשתמש  ב-keep או יומן.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה בן אדם מסודר שזוכר או רושום הכל, התזכורות האלו לא מיועדות לאנשים כמוך.

 

אני מכיר לא מעט אנשים שלא זוכרים לא מתי הטסט לרכב ולא מתי הטיפול. ברגע שעשו טסט או טיפול זה מבחינתם "בוצע" והם שוכחים מזה ולא רושמים תזכורת לשנה הבאה, כל התאריכים האלו לא מעניינים אותם.

 

כאלה אנשים כן צריכים תזכורת. 

 

לא סתם היצרנים גם  משקיעים במונה שרות בלוח שעונים שרושם כמה ק"מ נותרו עד הטיפול הבא ואם נוסעים מעט אז מתבסס על פאקטור של הזמן. אם כולם היו זוכרים מתי צריך לעשות טיפול, זה היה מיותר. 

 

 

פורסם
בתאריך 5.6.2025 בשעה 19:37, IsraCar כתב:

ברוך שפטרנו מהמדבקות.

מערכות תקשורת ומיחשוב אמינות, פטרו אותנו לחלוטין מהצורך בהן.

רק שיש כאלה שהמדבקות מעטרות מחצית משטח הראיה בצד השמשה הקדמית.

לא ברור לי מה ההגיון למעט עצלות לשמה. 

 

שאלתי פעם חברה למה היא לא מורידה אותן ואמרה לי ״אי פשר ,זה לא יורד״ 😉

  • מצחיק 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 4 שעות, PinkDolphin כתב:

אין חובה שיהיה לאדם חשבון מייל. מצד שני, חובה שיהיה לו מען רשמי במשרד הפנים ומניחים (לגמרי לא בצדק) שכל דבר שנשלח לשם יגיע תוך כמה ימים.

צריך לשנות את החוק, אבל זה בטח ייקח 30 שנה.

לא חושב שצריך לשנות את החוק כדי לשלוח מייל בנוסף לדואר.

הערכה שלי, תוך מקסימום 5 שנים, הרשומים לאזור אישי ממשלתי יקבלו תזכורת במייל לחידוש רישיון רכב.

פורסם (נערך)

@kompy ב-keep יש אפשרות לקבוע תזכורת מתחדשת כל יום, חודש, שבוע, שנה או כל תקופה אחרת. הבעיה שאנשים לא מכירים אותה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...