Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 שעות, tinoki כתב:

כשהרכב שלך יהיה בן 19, יהיו לך ימי הולדת פעמיים בשנה

אם כבר - אז כשהרכב יהייה בן 19 - תהייה לו יום הולדת פעם בשנה.

(כי כל 19 שנים התאריך העברי נופל בדיוק על הלועזי).

כרגע - (גם בגלל שהוא בטח אינו זוכר תאריך עברי) - יחגוג פעמיים בשנה.

alfa 156 2.5.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חולגי, מה שמו בישראל? 

יש לך כבר תוכניות לטיול הבר מצווה? 

והכי גרוע, היום הם מתבגרים כל כך מהר, אני מקווה שעדיין לא חווה נשיקה ראשונה :LOL:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 4 שעות, חולגי כתב:

אם כבר - אז כשהרכב יהייה בן 19 - תהייה לו יום הולדת פעם בשנה.

(כי כל 19 שנים התאריך העברי נופל בדיוק על הלועזי).

כרגע - (גם בגלל שהוא בטח אינו זוכר תאריך עברי) - יחגוג פעמיים בשנה.

רק אם נולד אחרי חצות הליל ולפני שקיעת החמה.

כל הנולד אחרי שקיעת החמה ולפני חצות הליל, התריכים אינם חופפים בכפולות 19.

 

אגב, השבוע האחרון של ינואר מתאפיין עם ירידה בעומס.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בתור מי שנולד באדר א, בשלושה מחזורים של 19 שנה לא קרה אפילו פעם אחת שהתאריך העברי והלועזי נפגשו... לא בטוח אם זה קשור.

ובדיוק היום בעבודה עסקתי בנושא של אישה שבשנה שעברה יום ההולדת שלה היה בנובמבר 1932, אבל החל מהשנה יום ההולדת שלה זז לנובמבר 1931

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

יש דרך אחת לשנות את תאריך הלידה של רכב.

יש לי רכב שעלה לכביש ביולי 1987. כשהיה רגיל, כל שנה טסט ביולי.

כשהיה מיושן, טסטים ביולי וינואר. כשהפך לאספנות בינואר 2017 - תאריך הטסט עבר לצמיתות לינואר.

 

רק בשנת 2017 חיכיתי עד ינואר כדי להפוך אותו לאספנות ועשיתי טסט ב1.1.2017.

בעל שנה אחרת כמובן עושה לו בנובמבר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)
לפני שעה, motior כתב:

בתור מי שנולד באדר א, בשלושה מחזורים של 19 שנה לא קרה אפילו פעם אחת שהתאריך העברי והלועזי נפגשו... לא בטוח אם זה קשור.

אדר א' לא משפיע, אבל חשוב לומר שהרבה פעמים זה לא יוצא בדיוק, אלא יש תזוזה קטנה (עד 3 ימים במקרים נדירים).

זה נובע גם משנים עבריות "שלמות" או "חסרות" (תוספת של יום בחודש חשוון, או הורדה של יום בחודש כסלו, בהתאמה) וגם משנים לועזיות "מעוברות" (עוד יום בפברואר), שהן לא תלויות במחזור 19 השנים.

עריכה אחרונה על ידי שחר 1
  • מעניין 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני שעתיים, motior כתב:

ובדיוק היום בעבודה עסקתי בנושא של אישה שבשנה שעברה יום ההולדת שלה היה בנובמבר 1932, אבל החל מהשנה יום ההולדת שלה זז לנובמבר 1931

מה קראתי עכשיו?

פורסם

איזה בחורה שעבדה איתי הביאה פעם עוגה. שאלתי אותה ״לכבוד מה״? ענתה: היום אני בת 39. פעם ראשונה.

@kompy אני מאלה שנולדו אחרי השקיעה ולפני חצות. אז בתעודת הזהות הדביקו לי את התאריך העברי שלפני השקיעה. בגילי אני לא רב איתם על יום אחד.

@שחר 1 בשנה העברית יש סיפור שחגים מסויימים חייבים ליפול בימים מסויימים בשבוע. בגלל זה יש כלל שלפיו ראש השנה לעולם לא יחול בימים א,ד,ו ומזיזים אותו בהתאם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 58 דקות, sperial כתב:

בשנה העברית יש סיפור שחגים מסויימים חייבים ליפול בימים מסויימים בשבוע. בגלל זה יש כלל שלפיו ראש השנה לעולם לא יחול בימים א,ד,ו ומזיזים אותו בהתאם

יותר נכון לומר שהחגים האלה צריכים לא ליפול בימים מסויימים.

הדרך העיקרית לסדר את הימים של ראש השנה היא הדרך שאליה התייחסתי (הוספה או הורדה של יום בחשוון או כסלו).

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

@kompy אני מאלה שנולדו אחרי השקיעה ולפני חצות. אז בתעודת הזהות הדביקו לי את התאריך העברי שלפני השקיעה. בגילי אני לא רב איתם על יום אחד.

החוק שונה ב-2006 ומאז כותבים את התאריך העברי הנכון.

למיטב זכרוני אתה יכול לבקש לתקן את הרישום שלך ע"פ החוק העדכני.

פורסם
לפני 15 שעות, kompy כתב:

רק אם נולד אחרי חצות הליל ולפני שקיעת החמה.

כל הנולד אחרי שקיעת החמה ולפני חצות הליל, התריכים אינם חופפים בכפולות 19.

 

תודה על ההסבר! אני מאלה שאין אצלם חפיפה. הייתה אצלי חפיפה כשהייתי בן 30

 

לפני 3 שעות, sperial כתב:

בשנה העברית יש סיפור שחגים מסויימים חייבים ליפול בימים מסויימים בשבוע. בגלל זה יש כלל שלפיו ראש השנה לעולם לא יחול בימים א,ד,ו ומזיזים אותו בהתאם.

 

👍

לא אד"ו ראש ולא בד"ו פסח, וזה מתקשר לכך שיום כיפור לא יכול להיות ביום שישי או ראשון.

עד כאן אוף טופיק של האוף טופיק של האוף טופיק 😁

 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 21 שעות, אלעדית כתב:

מה קראתי עכשיו?

זה הרבה פחות מעניין ממה שזה עלול להישמע. קשור לקרנות פנסיה

  • מצחיק 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...