Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי 

רציתי לשאול אם אפשר להתקין רמקולים אחוריים אובליים 6X9"

יש לי רמקולים של פיוניר . 

כי ראיתי מאחורה במזדה במדף האחורי יש פלסטיק קשיח השאלה אם ניתן לפרק אותו ?

יש לי גם רדיו דיסק של פיוניר עם בלוטוס'(יחסית חדש)  האם זה אפשרי להרכיב אותו ? או שזה בלאגן?

 

ועוד משהו ..במערכת של מזדה 2016-7 יש למערכת חיבור למגבר . אני רוצה להתקין גם מגבר שם.

 

תודה לעונים .

 

עריכה אחרונה על ידי yanivf3
פורסם

אני רוצה לקנות מזדה 2016-2017 ומתלבט .כי מאחורה יש פלסטיק במדף האחורי. 

ברכבים אחרים יש מדף שאפשר או לעשות בו חור לרמקולים או שיש כבר הכנה לרמקול אחורי כמו בטויוטה

לא הבנתי איזה מסך? ברדיו דיסק? זה של פיוניר 

פורסם
לפני 11 דקות, yanivf3 כתב:

אני רוצה לקנות מזדה 2016-2017 ומתלבט .כי מאחורה יש פלסטיק במדף האחורי. 

ברכבים אחרים יש מדף שאפשר או לעשות בו חור לרמקולים או שיש כבר הכנה לרמקול אחורי כמו בטויוטה

לא הבנתי איזה מסך? ברדיו דיסק? זה של פיוניר 

 

 

מאזדה 3 מאזדה 6? Cx5?

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
Just now, yanivf3 כתב:

זה למזדה 3 

 

 

אם המאזדה היא אצבק (5 דלתות) הקצרה

 

תוכל להתקין 6x9 במגש האחורי

 

אם היא הסדאן ( 4 דלתות) הארוכה

לא מתקינים של רמקולים זה יראה רע ולא משתלם. 

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

זה הסדאן - למה כי הפלסטיק האחורי לא מתפרק?

בטויוטה זה אפשרי . יש כבר הכנה לזה מתלבט בגלל זה בין מזדה לטויוטה קורולה

פורסם

כי אין שם הכנה לגודל רמקול כזה.

תקנה את הרכב שמתאים לך כרכב.

את הציוד שיש לך ואינו רלוונטי (מערכת ראש כנראה וה-6X9), תמכור ובצע שידרוג הולם לרכב החדש (שידרוש תוספת כסף כמעט בוודאות), בהתאם לרף שהוא מציע כבסיס ומה שיחסר לך בו.

 

לפני 34 דקות, yanivf3 כתב:

במערכת של מזדה 2016-7 יש למערכת חיבור למגבר

זו שאלה? אמירה?

למערכות מקוריות בדר"כ אין יציאות קדם-הגברה (RCA). יתכן וקיים מגבר מקורי אם מדובר במערכת משודרגת מהיצרן, ואז יהיה צורך לעקוף אותו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...