Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מתעניין ברכישת הרכב צ'רי טיגון 7 פרו מנוע 1.6 טורבו 180 כס 2024

הרכב הוצע לי באבזור מאוד עשיר בעלות 162,000 שח

במקרה ראיתי את הרכב באולם תצוגה ולא תכננתי בכלל להתעניין ברכבים סינים אבל את האבזור של הרכב אני לא אקבל בשום סכום כזה החל ממושבי עור כולל חימום ועד מצלמות 360 ועוד המון פינוקים.

קראתי קצת בקבוצות פייסבוק והדעות חלוקות לגבי אמינות הדגם 50:50 חלק אומרים שיש בעיות חשמל ומנוע וחלק אומרים שהרכב אצלהם מס חודשים ללא תקלות והם עשו את הבחירה הכי טובה שלהם. הרוב הגדול כתבו שאם זה רכב ליסיניג (עבודה) אז רק צ'רי.

אבל כולם ללא יוצא מן הכלל אמרו שהוא טוחן דלק באזור 1:7 

מה אומרים על הרכב? אשמח לחוות דעת מחבר פורום שמכיר מקרוב את הרכב

 

או לחילופין מחפש רכב באותו סגנון מרווח וגבוה

עם אבזור מקסימלי (עם מערכות אקטיביות שלא מצריכות מוביליי)

טווח מחירים כ 160,000 שח שנתון 2023/4

ועדיפות להיברידי

 

עריכה אחרונה על ידי ANUTKK
פורסם

עשיתי נסיעת מבחן על הצ'רי

רכב מתנהג ממש טוב עם המון פינוקים שכלולים בחבילה

האם יש למישהו את הרכב ויכול לספר קצת על האמינות ? לפני שאשלם מקדמה על הרכב..

פורסם

האסטרטגיה שלך לדעתי בעייתית. לא בוחרים יצרן לפי האיבזור. קודם אתה בוחר רכב שנכון לך בבסיס ולא אחזור על אמיתות ידועות. אח"כ לך על המודל הכי מאובזר שנכנס בתקציב של הרכב הזה (בחיים לא הדלקתי את צולה-התחת הזה שנקרא חימום במושבים ואני גר בהרים). אתה לא בוחר מסעדה לפי הסכו"ם. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

2 אחים שלי מחזיקים צ'רי כזו (בליסינג) הדגמים המאובזרים,

אחד עם הרכב כבר שנתיים,
בגדול סוחב היטב, מאובזר מאוד ושקט

החסרונות, איכות הרכבה לא משהו הגה מתקלף, ציפיי כפתורים מתקלפים מושב הנהג שקע כבר בנקודות מסויימות (אחי בגודל סטנדרטי),

בגדול הוא לא יקח צ'רי שוב בליסינג למרות הפיתוי,

לא היו בעיות מנוע או בעיות "משביתות" ואכן הרכב שתיין כבד.

פורסם

4 רכבים אצלנו בחברה בליסינג, על הטעות הזו לא חוזרים פעמים.

הרכבים בעלי צריכת דלק מחפירה ... , 10 קמ"ל ואף פחות אם אתה לוחץ.

הרכב אכן מאובזר מאוד , השאלה אם זה הדבר היחיד שחשוב ברכב.

אצלנו כל הרכבים כבר ביקרו במוסך על בעיות מיזוג , בכניסה לשנה השניה החל מצג של מנורות צק אינגין ..., המצחיק הוא שבעל הרכב מקבל הודעה שהרכב טופל ובדרך אליו , ולאחר חצי שעה מקבל טלפון נוסף שבדרך למסירה נדךקה ברכב שוב המנורה , היה שבועים עם אוטלנדר חליפי וביקש להישאר איתה.

 

בקיצור לא כל הנוצץ זהב.

  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...