Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה המדובר ההגנה בקשה עונש מאסר של שנתיים, תביעה 14. אז השופט פגש אותם בדיוק באמצע+100000 שח פיצוי למשפחה.

מעבר לכך, בגלל שלא היה ביטוח תקף, בעוד כמה שנים קרנית תתבע אותה בגין נזקי גוף שנגרמו בתאונה. 

האם עוד 3-4 שנים תוספת לעונש המאסר היו הופכים לענישה מרתיעה?!

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אתה צודק. למה לא לתת שנתים וזהו? עוד 5 שנים הופך לענישה מרתיעה?

אלו בדיוק הטיעונים שמובילים לענישה מקילה. ובכלל לא מצליח להבין מה מעניין אותי מה ההגנה ביקשה? כל רוצח עכשיו ידרוש 0 ויעשו ממוצע?

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

כי זה עדיין מדינת חוק. השופטים שופטים על פי חקיקה ( שהכנסת יוצרת וקובעת). יש עונש מינימום ומקסימום לעבירות מסויימות. לפי מה שקראתי בפסד הנהגת לא הואשמה בהריגה. ייתכן ו14 שנים זה המקסימום לכל העבירות שהואשמה בהם. אם זה באמת כך ( אולי הבעיה האמיתית היא בחקיקה המקילה), אז בצירוף עונש כספי והתקופה שכבר הייתה במאסר ומאסר בית, זה בסך הכל ענישה הגיונית.

עריכה אחרונה על ידי fatboy1340

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אז בדיוק על זה אני חולק. אנחנו מדינת חוק? אחלה - תן את המקסימום. באמת שלא מבין - יש כאן מישהו שחושב שיש מקרה חמור מזה? שהמקסימום כאן לא מגיע?

פורסם (נערך)

עכשיו בדקתי. המקסימום בדרגת עבירה שהואשמה היא 12 שנה. תפחית את הזמן שכבר הייתה במאסר /מאסר בית (בערך שנה לפי מה שהיה מצויין). תוסיף פיצוי כספי בגובה של שנת עבודה. וקיבלת פחות או יותר מה שהשופט נתן.

בשביל לתת ענישה מירבית בכל מקרה לא צריך בית משפט, מספיק מחשב או רובוט. תקרא פסקי דין, תלמד במה מתחשבים ובמה לא. כל מקרה לגופו.

עריכה אחרונה על ידי fatboy1340

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

לא ברור לי אם אתה רציני או טרול. שאלתי שאלה מאוד פשוטה - אתה רואה איזושהי סיבה שהמקרה הזה לא יקבל את המקסימום? כי אם כן - באמת אין מה להתפלא שעל "סתם" הפקרות בכביש יוצאים בזול.

פורסם

טרול זה מישהו שלא טרח לקרוא פסק דין או אפילו ללמוד מה עונש מירבי על עבירה עליה הוא מדבר. בסופו של יום היא קיבלה קרוב למקסימום שקיים בחוק. אם המקסימום הזה לא מספק אותך, תפנה למחוקקים היקרים ותבקש לשנות החוק.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אתה מתעקש להתעלם. היא קיבלה 5 (או 4 שנים) מתחת למקסימום. וזה עוד רק על עבירת ההריגה. בכיף יכלו לחבר שם עוד עבירות, כשרוצים יכולים.

אשאל אחרת - תן לי בבקשה דוגמא למקרה כלשהו שמגיע לו המקסימום הקבוע בחוק.

וכמובן - אם היו טורחים לתת לה שלילה לאיזה 10 שנים בפעם הראשונה שנתפסה בכלל לא היינו מגיעים למצב הזה.

פורסם

יש גוגל. מוזמן לפתוח ולקרוא מאמרים על שיקולים לעונש, לחומרא ולקולה. השיקולים רבים יותר מכפי שאתה מעלה על הדעת. לא לחינם עורך דין לומד 5 שנים ואחר כך צובר ותק של עוד עשור לפני שיכול להתמנות לשופט שלום. 

לפי החוק היא קיבלה קרוב למקסימום  שזה 12(8 +שנת מאסר שכבר בצעה+עונש כספי כבד). האם זה צודק או לא , זו כבר שאלה אחרת. האם היה צריך להאשים אותה בעבירת הריגה מדרגה גבוהה יותר? אולי, ואז גם המקסימום היה גבוה יותר. האם במקרה הנוכחי הוספת עוד שנתיים כדי להגיע לענישה מירבית היו משנים משהו? לדעתי לא. גילוי נאות, לא יודע לתמחר קנס כספי לימי מאסר בתעריף עכשווי. בזמנו שווי יום מאסר היה 150 שח. כלומר 1500 שח קנס היית יכול להמיר ב10 ימי מאסר.

 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...