Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מבשל 32 שנה ומעולם לא נשרפה לי שום מנורה של שום תנור...

 

בערך בחזרה לנושא השרשור - ספריאל צודק בקשר למקרר, כדאח לבדוק. אני מאלה שלא כ"כ אכפת להם, אבל יש אנשים שמאוד רגילים לסידור מאוד מסוים במקרר ובהחלט יש הבדלים פה בין היצרנים/סדרות.

 

תנור? נו בחיאת... מיקרוגל?!?! עוד מעט נערוך מסע השוואת טוסטרים קופצים

...

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 3

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, BEEKER כתב:

אתה עובד בשירות חלפים של מילה?

ואתה גם יודע בבטחון איזו מנורה יש בתנור שלי?

מדהים.

 

נ.ב

יש לי G9

ההערה שלי התייחסה לקביעה שלך בביטחון שהמנורה שלי היא גם G9.

ואילו אצלי בכלל יש מנורה אחרת. כי אין כלל אחיד לנורות בתנורים ולא משנה מי המותג. 


יש מנורות E14 של 15 ו 25 וואט גם בחנויות בארץ, במחיר של 25 שקלים בערך (האתר ששלחתי רק בגלל שזה עלה ראשון הוא אוסטרלי, המחיר דולר אוסטרלי ).

המנורה שלי החזיקה מעמד מ אז פברואר 2012 עד ששבקה לפני כמה שבועות. 
 

 

 

מכיר את הסירטון , זה הראשון שעולה בחיפוש.
זה גם מה שחשבתי אני, עד שבדקתי וראיתי שזה לא הדגם שיש לי.

הדגם שיש לי הוא 4412B  , הסירטון מתייחס לדגם שונה לגמרי.

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 2 דקות, zaf כתב:

המנורה שלי החזיקה מעמד מ אז פברואר 2012 עד ששבקה לפני כמה שבועות. 

   

Just now, hans כתב:

מבשל 32 שנה ומעולם לא נשרפה לי שום מנורה של שום תנור...

 

זה גם משהו שלא הכרתי, עד שהתחלתי עם פיצות ויטו מהשירשור האלמותי

וחימום ממושך של אבן שמוט לפני האפיה.

כנראה שחום גבוה ורצוף לא עושה טוב לנורות הללו,

זה קרה לי בדלונגי ובמילה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לפני 8 דקות, zaf כתב:

ההערה שלי התייחסה לקביעה שלך בביטחון שהמנורה שלי היא גם G9.

מתנצל על אי ההבנה

  • רעיון טוב! 1

-

פורסם

אגב, עדיין לא הצלחתי לפתוח את הכיסוי. מנסה שלא לשבור על מנת לא להשבית את התנור בגלל ניסיון להחליף נורה.

אתה מוזמן גם לאספרסו 🙂 המכונה שלי היא פיליפס מסדרה 3200, טוחנת פולים במקום 😉

 

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

שלושה תנורים ל-32 שנה לאה נשרפו לי נורותֶהתנורי אפיה, ואז פעמיים תוך מספר שבועות. בינתיים שוב 2-3 שנות שקט.

אני מכיר את נורות ה-E14 ממקררים מדורות קודמים, אבל כבר אי אילו שנים יש במקררים תאורת LED אלגנטית והרבה יותר מועילה.

@hans בפעם הבאה שאתה בנתב״ג לך למדפי המיקסרים והטוסטרים. לא תאמין מה מוכרים היום. אפילו קומקום חשמלי דיגיטלי. אחרי סיבוב בין ה-davo (מותג ישראלי של מיקסר סיני בגודל של גראנד צ׳ירוקי) הלכנו למחסני חשמל וקנינו עוד קנווד, כשהקריטריון העיקרי הוא תאימות לאבזרים הקיימים בבית (חייב בדיקה פיזית).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 48 דקות, sperial כתב:

 

@hans בפעם הבאה שאתה בנתב״ג 

לפי הקצב הנוכחי, הפעם הבאה תהיה ב-2037...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...